League Of Legends Patch Notes 6.3

Αρκετές αλλαγές μας βρίσκουν στο νέο Patch του League Of Legends, όπως αλλαγές σε champions και items. Ας πάμε λοιπόν να τις δούμε μαζί.


AkaliΞεκινώντας λοιπόν με την Akali, η οποία θεωρήθηκε λίγο “ξεχασμένη” από τη Riot κι έτσι αποφάσισαν να την ενδυναμώσουν λίγο. Η πρώτη της ικανότητα λοιπόν, ενώ πριν επέστρεφε 20/25/30/35/40 πόντους ενέργειας ανάλογα με το επίπεδο της ικανότητας, τώρα σε κάθε επίπεδο επιστρέφει το μέγιστο, δηλαδή 40 πόντους ενέργεια. Μαζί με την πρώτη της ενδυναμώθηκε και η Ultimate της, της οποίας η ταχύτητα έγινε 2000 από το προηγούμενο 1600.

AlistarΑκολουθεί ο Alistar. Το συνηθισμένο combo του Alistar που όλοι οι σύμμαχοι λατρεύουμε όταν πετυχαίνει, είναι σίγουρα ο συνδυασμός της πρώτης και της δεύτερης του ικανότητας, που φέρνουν ένα αποτέλεσμα παρόμοιο με την Ultimate του Malphite. Επειδή όμως είναι αρκετά δύσκολο να πετύχει αυτό το combo, η Riot αποφάσισε να του δώσει τη δυνατότητα να μπορεί να χρησιμοποιήσει την πρώτη πριν φτάσει στο στόχο του και αυτή να ενεργοποιείται αμέσως μόλις φτάσει. Όμως τα πάντα έχουν ένα τίμημα, έτσι η τρίτη του ικανότητα κοστίζει 10 περισσότερα Mana σε κάθε επίπεδο της ικανότητας και ο χρόνος επαναφόρτισης από 12 δευτερόλεπτα γίνεται 16.

Corki

Ένας από τους κυρίαρχους στο παιχνίδι τον τελευταίο καιρό, ο Corki, δεν είχε την τύχη άλλων Champions. Αυτό συνέβη με τη μείωση της βασικής ζημιάς στην πρώτη του ικανότητα σε 70/115/160/205/250 από το προηγούμενο 80/130/180/230/280. Αλλά δεν ήταν το μόνο σημείο από το οποίο αφαιρέθηκε η καταστροφική δύναμη του Corki. Το άλλο είναι η αύξηση του χρόνου επαναφόρτισης της Ultimate του σε 12/11/10 δευτερόλεπτα ανά επίπεδο ικανότητας από τα προηγούμενα 12/10/8.

EkkoΈνας από τους αγαπημένους στόχους της κοινότητας του League Of Legends, ο Ekko,  δέχεται ένα σχετικά σημαντικό buff το οποίο μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης της πρώτης του ικανότητας σε 9/8,5/8/7,5/7 δευτερόλεπτα από τα προηγούμενα 11/10/9/8/7. Αυτό είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα επιφέρει αύξηση στον αποκλεισμό του από τα παιχνίδια κατάταξης και πολύ περισσότερο μίσος προς το πρόσωπό του από την κοινότητα.

Gragas

Η Riot αποφάσισε ότι ο Gragas δεν είναι αρκετά ισχυρός αυτή τη στιγμή, οπότε αποφάσισε να του προσφέρει μία σχετική ενδυνάμωση. Τώρα η επιβράδυνση από την έκρηξη του βαρελιού της πρώτης του ικανότητας είναι πάντα 2 δευτερόλεπτα, ανεξάρτητα με το χρονικό διάστημα το οποίο υπάρχει στο χάρτη το βαρέλι, σε σύγκριση με τα 1.3-2 δευτερόλεπτα που ίσχυαν πριν. Επιπλέον, η δεύτερή του ικανότητα, που του προσδίδει ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα του αλκοολικού γιατί πίνει σχεδόν ένα βαρέλι κρασί, χρησιμοποιείται πλέον για 0.75 δευτερόλεπτα και όχι για 1 και κάνει πλέον ζημιά στον εχθρικό περίγυρο του στόχου.
GravesΩς ένας ακόμα από τους κυρίαρχους του παιχνιδιού λόγω της υπερβολικά υψηλής του ζημιάς και της αντίστασής του στην εχθρική ζημιά, ο Graves έπρεπε κάπως να αποδυναμωθεί. Αυτό έγινε με ποικίλους τρόπους. Αρχικά, η παθητική του ικανότητα τον αποτρέπει να αποφεύγει το recoil των βασικών του επιθέσεων με τη χρήση της πρώτης ή της Ultimate του. Από την παθητική του επίσης αφαιρέθηκε η ικανότητά του να ακινητοποιεί τον Rift Scuttler. Σημαντική μείωση ζημιάς στην πρώτη του ικανότητα, η οποία πλέον έχει βασική ζημιά δεύτερου χτυπήματος 80/125/170/215/260, μειωμένη αρκετά σε σχέση με τα προηγούμενα, εξωφρενικά, νούμερα 85/145/205/265/325. Τέλος, διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τη χρήση της τρίτης του ικανότητας να διακόπτει την κίνησή του όταν γεμίζει το όπλο του και προστέθηκε το ότι ο Graves πλέον θα θυμάται την τελευταία εντολή επίθεσης/κίνησης πριν από τη χρήση της τρίτης ικανότητας.

IllaoiΆλλη μία σχετικά ευνοημένη από αυτό το Patch είναι η Illaoi, η οποία δέχτηκε αρκετές αλλαγές, αλλά σε μία μόνο ικανότητα, την τρίτη της. Πλέον, όταν η Illaoi αστοχεί με αυτή την ικανότητα η καθυστέρηση των 0.25 δευτερολέπτων αφαιρείται και το κόστος μειώνεται σε 35/40/45/50/55 Μάνα από 35/45/55/65/75. Το κακό όμως για την Illaoi και καλό γι αυτούς που πιάνει με αυτήν την ικανότητα, είναι ότι πλέον οι σύμμαχοι μπορούν να βοηθήσουν στην απελευθέρωση του Vessel σκοτώνοντας πλοκάμια της μέσα σε 5 δευτερόλεπτα αφού τα έχει χτυπήσει το ίδιο. Τέλος, διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε στη Fiora να αποκρούσει την ικανότητα αυτή πριν τη χτυπήσει.

Ο Kog’ Maw δέχεται ελάχιστες αKogMawλλαγές, καθώς η βασική αλλαγή είναι η μεταφορά της παθητικής αύξησης της ταχύτητας επίθεσης του από την πρώτη ικανότητα στη δεύτερη και η δεύτερή του ικανότητα προκαλεί πλέον τουλάχιστον 15 μπόνους Μαγική Ζημιά σε όλες τις βαθμίδες.

Δύο αλλαγές και σε έναν από τους πιο τρομακτιJaxκούς τελευταία χαρακτήρες, στον Jax. Η παθητική του πλέον απαιτεί περισσότερα Stacks για να φτάσει στο μέγιστο όριο, το οποίο γίνεται 8 από 6, αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας επίθεσης με κάθε στοίβα σε  3,5-11% (στα επίπεδα 1-18) από 4-14% (στα επίπεδα 1-18).

ΗPoppy Poppy δέχτηκε μία αλλαγή που ουσιαστικά θα την αναγκάσει να βασίζεται περισσότερο στα αντικείμενα που αγοράζει για να προκαλεί σημαντικά ποσά ζημιάς και όχι μόνο. Κατ’ αρχάς λοιπόν, η ζημιά στην πρώτη της ικανότητα μειώνεται σε 40/65/90/115/140 από 40/70/100/130/160 σε κάθε χτύπημα και η αναλογία γίνεται 0,8 της επιπλέον Ζημιάς Επίθεσης από 0.7 που ήταν. Επίσης, οι χρόνοι επαναφόρτισης της τρίτης της ικανότητας αυξάνονται κατά 2 δευτερόλεπτα σε κάθε επίπεδο και γίνονται 14/13/12/11/10 δευτερόλεπτα από 12/11/10/9/8 και η διάρκεια που οι αντίπαλοι της θα βρίσκονται στον αέρα όταν αυτή χρησιμοποιεί την Ultimate της άμεσα μειώνεται σε 1 δευτερόλεπτο από 1.5.

Rengar

Άλλος ένας που μένει ικανοποιημένος από τις αλλαγές αυτού του Patch είναι ο Rengar. Γενικά, αφαιρέθηκε το γεγονός ότι ο Rengar προσγειωνόταν λίγο πριν από το στόχο του. Ειδικά, η τρίτη του ικανότητα δέχτηκε πολύ καλή μεταχείριση. Πλέον ξεκινά την τροχιά της λίγο πίσω από τον Rengar όταν το χρησιμοποιεί ενώ βρίσκεται στον αέρα και διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε την εκτόξευση της, αν ο Rengar ήταν εξουδετερωμένος όταν χρησιμοποιούσε την ικανότητα.

Η τεράστια διαφορά, όπως την χαρακτηRyzeρίζει η Riot, μεταξύ νέων και βετεράνων παικτών του Ryze, είναι και ο λόγος που ο Champion δέχτηκε κάποιες αλλαγές. Η παθητική του πλέον διαρκεί για 5 χρήσεις ικανοτήτων ή 2,5-5 δευτερόλεπτα, ανάλογα με τη βαθμίδα της πρώτης του ικανότητας και, πολύ ασυνήθιστη αλλαγή λόγω υπερβολικά χαμηλού χρόνου επαναφόρτισης για Ultimate, ο χρόνος επαναφόρτισης της Ultimate του πέφτει στα 50/40/30 δευτερόλεπτα από τα 80/60/40 που βρισκόταν.

XinZhao

Αλλαγές που επιθυμούν να τον βγάλουν σχετικά από το παρασκήνιο δέχτηκε ο Xin Zhao. Πιο συγκεκριμένα, η δεύτερή του ικανότητα τώρα αυξάνεται επιπλέον με αναλογία 0,2 της επιπλέον Ζημιάς Επίθεσης και κάθε τρίτη επίθεση προκαλεί πλέον παθητικά Καίριο Χτύπημα που κάνει ζημιά ίση με το 25/37,5/50/62,5/75% της επιπλέον Ζημιάς Καίριου Χτυπήματος ενώ η τρίτη του υιοθετεί έναν σταθερό χρόνο επαναφόρτισης, τα 12 δευτερόλεπτα, από τα προηγούμενα 14/13/12/11/10.

imageΑποδυνάμωση της όχι και τόσο χαρακτηριστικής πλέον Ultimate του δέχεται ο Zed. Με την είσοδο του νέου αντικειμένου, του Duskblade of Darktharr, ο Zed μπορεί να χάνει τη μοναδικότητα της Ultimate του, όμως αυξάνει κατά πολύ την αποτελεσματικότητά της και τρομακτικά τη συνολική ζημιά. Έτσι, η ενίσχυση ζημιάς γίνεται 25/35/45% της ζημιάς που δέχτηκε ο στόχος από 30/40/50% που ήταν και πλέον θα εμφανίζεται με περισσότερη ακρίβεια πότε ο στόχος θα δεχτεί θανάσιμη ζημιά από την έκρηξη της Ultimate.

Τελευταίος Ziggsαλλά και ευνοούμενος είναι ο Ziggs. Με τις αλλαγές στην Ultimate του, όχι μόνο θα αυξηθεί κατακόρυφα η δημοτικότητά του και πάλι, αλλά θα γίνει ο φόβος και ο τρόμος των ανοργάνωτων ομάδων. Και αυτό γιατί η βασική ζημιά αυξάνεται από 250/375/500 σε 300/450/600, η αναλογία με την ισχύ ικανότητάς του γίνεται 1.1 από 0.9, με μοναδικό μειονέκτημα τη μείωση της ζημιάς στα άκρα της ακτίνας δράσης να αυξάνεται σε 33% από το προηγούμενο 25% όπου μας κάνει να καταλάβουμε ότι πλέον οι παίκτες που χρησιμοποιούν τον Ziggs πρέπει να είναι πιο εύστοχοι για να είναι αποτελεσματικοί. Πολύ αποτελεσματικοί.


imageΑφού λοιπόν είδαμε τις αλλαγές στους champions (προσωπικά με πόνεσε το Nerf του Graves) ας δούμε μαζί και το νέο item για τους assasin το οποίο έχει το όνομα Duskblade of Draktharr και αποτελείται από Serrated Dirk + B.F. Sword + 850 gold, κάνοντας έτσι το συνολικό του κόστος στα 3250 gold. Αυτό το item δίνει στο assasin μας 75 attack damage, 5% movement speed έχοντας ως passive +10 armor penetration και οι μέσω των basic attack ενεργοποιείται το Nightfall. Πολλοί όμως θα αναρωτιέστε τώρα τι είναι το Nightfall, είναι λοιπόν η active του item η οποία μετά από 2 δευτερόλεπτα προκαλεί Σωματική Ζημιά ίση με 90 + 25% της Ζωής που λείπει από τον στόχο. Αν πετύχετε εκτέλεση ή βοήθεια στον στόχο προτού εκραγεί το Nightfall, ο Χρόνος Επαναφόρτισης επιστρέφεται.

Αλλαγές όμως έρχονται και σε αρκετά αντικείμενα τα οποία ακολουθούν:

image (1)Seeker’s Armguard ένα item πολύ βασικό και πολύ χρήσιμο δέχεται το γνωστό σε όλους Buff κατεβάζοντας την τιμή του από Cloth Armor + Amplifying Tome + 465 gold Cloth Armor + Cloth Armor + Amplifying Tome + 165 gold και αλλάζοντας το armor από 25 στα 30.

image (2)Warden’s Mail ένα item που δεν πείθει και πολύ τους παίχτες να το αποκτήσουν και γ αυτό το λόγο τι έκανε η Riot, το έβγαλε σε εκπτώσεις ρίχνοντας την τιμή του από 1100 στα 1000 gold.

image (3)Dead Man’s Plate ένα δίκαιο nerf μιας και το item ήταν αρκετά δυνατό κάνοντας έτσι τα Tanks άτρωτα και οι αλλαγές που θα υποστεί είναι το κόστος του που από 2800 πάει στα 2900 gold και το crushing blow slow από 75% πάει στα 50%

image (4)Sunfire Cape ακόμα ένα tank item το οποίο βλέπουμε λίγο πιο σπάνια να παίζεται έτσι λοιπόν “τρώει” buff με την νέα του passive που το θέλει να κάνει 50% bonus damage σε minions και monsters. (απλά βγάλτε το με τον Shen και δείτε από μόνοι σας)

image (5)Randuin’s Omen το βλέπουμε να δέχεται και αυτό Buff μετά το Nerf του Dead Man’s Plate ώστε να εξισορροπηθούν τα Tanky Items ρίχνοντας την τιμή του στα 2900 από 3000 gold που έκανε και δίνοντας πλέων 500 health αντί για 450 που είχε.

image (6)Kircheis Shard buff σε ένα σημαντικό item που βοηθά τα Adc κατά κύριο λόγο στο farming και στο early lane push αλλάζοντας του το energized damage σε 40 από 30

image (7)Rapid Firecannon ένα item που έκανε την εμφάνισή του με το τέλος του season 5. Επειδή όμως θεωρείται ότι είναι αρκετά δυνατό κάνοντας έτσι το παιχνίδι να χάνει την ισορροπία του στο early game αλλάζεται το movement speed του από 7% σε 5% και το energized damage του γίνεται 50-160 από 50-200 που ήταν.

image (8)Statikk Shiv ένα από τα αγαπημένα item και για Adc αλλά και για Ad Assasins αλλά ξεχάστηκε γρήγορα από τα Adc με την εμφάνιση του Rapid Firecannon έτσι λοιπόν αλλάζει το damage του σε 50 – 120 από 30 – 100 που ήταν κάνοντας το παιχνίδι για το Adc ευκολότερο στο early game.

image (9)Phantom Dancer εντύπωση μας κάνει η μείωση κόστους ενός τόσου καλού item θέλοντας το να κοστίζει πλέον 2550 gold από τα 2800 που είχε συν του ότι προστέθηκε η δυνατότητα να μετράει stacks για το πόσες φορές η μείωση ζημιάς του Spectral Waltz’s σώζει τη ζωή σας σε μια μάχη.

image (10)Boots of Swiftness οι μπότες αυτές είναι ένα πολύ καλό item για αρκετά lanes και champions έτσι λοιπόν επειδή θεωρούνται καλή επιλογή από μεγάλο εύρος παιχτών ανεβαίνει η τιμή τους στα 900 gold από τα 800.

image (11)Ionian Boots of Lucidity ακριβώς για τους ίδιους λόγους που είπαμε και από πάνω ανεβαίνει και σε αυτές τις μπότες η τιμή στα 900 gold από 800 που ήταν.

image (12)Boots of Mobility αγαπημένες μπότες για supports στις οποίες ανεβαίνει το κόστος στα 900 gold από 800 που ήταν αλλά ανεβαίνει το Movespeed out of combat στα 115 από 105.

 


Αφού τελειώσαμε με τις αλλαγές στα items ας δούμε και τις υπόλοιπον αλλαγές που πρόκειται να δούμε μέσα στο 6,3 ξεκινώντας από τον αγαπημένο μας Δράκο.

Πρώτα από όλα, ας μιλήσουμε για την τρέχουσα κατάσταση του Δράκου. Μας αρέσει πολύ το γεγονός ότι η διαδικασία για την απόκτηση της Όψης του Δράκου προσφέρει στους παίκτες ορισμένα μοναδικά στρατηγικά οφέλη που δεν μπορεί να βρει αλλού, ανοίγοντας έναν νέο δρόμο για την τελική επικράτηση που διαφέρει από το «σκότωσε περισσότερους ήρωες» ή «ρίξε περισσότερους πύργους». Από αυτήν την άποψη, οι αλλαγές του Δράκου είχαν μεγάλη επιτυχία, παρόλο που πολλά παιχνίδια τελειώνουν πολύ πριν αποκτήσει κάποιος την Όψη.

Ωστόσο, η διαδικασία δεν προσφέρει αρκετές ανταμοιβές. Η 2η και η 4η στοίβα της ενίσχυσης του Δράκου είχαν πάντα αξία, γιατί ξεκλείδωναν τις πιο επιθυμητές ενισχύσεις (Ταχύτητα Κίνησης για όλη την ομάδα και απειλή για την 5η στοίβα), αλλά πολλοί παίκτες απλά έχαναν το ενδιαφέρον τους. Σε συνδυασμό με τον ενισχυμένο ρόλο του split-push και του γκρεμίσματος των πύργων στη σεζόν 2016, το αποτέλεσμα είναι ότι πολλές φορές οι ομάδες αδιαφορούν για το Δράκο.

Σκεφτήκαμε διάφορες πιθανές λύσεις και καταλήξαμε στο εξής συμπέρασμα: Δεν είναι απαραίτητο να είναι τόσο ισχυρές όλες οι στοίβες της ενίσχυσης του Δράκου, ώστε να γίνεται υποχρεωτική η διεκδίκησή τους. Αν ακολουθούσαμε αυτήν την πορεία, κάθε ενίσχυση Δράκου θα διασφάλιζε ότι η ίδια ομάδα θα έπαιρνε και την επόμενη. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα έναν αγώνα δρόμου στην αρχή του παιχνιδιού και όχι μια στρατηγική επιλογή που υφίσταται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Από την άλλη πλευρά, κάθε μέρος της ενίσχυσης του Δράκου πρέπει να δίνει ένα χειροπιαστό πλεονέκτημα. Αν ο αντίπαλος αποφασίσει να παραχωρήσει μια στοίβα της ενίσχυσης του Δράκου, αυτό πρέπει να γίνεται επειδή προτιμά να κατακτήσει κάτι εξίσου χρήσιμο και όχι επειδή δεν χάνει και τίποτα.

Το οποίο μας οδηγεί στη σημερινή κατάσταση. Αυτές οι αλλαγές επιχειρούν να βρουν τη χρυσή τομή, δηλαδή μια κατάσταση που οι ενδιάμεσες στοίβες της ενίσχυσης του Δράκου προσφέρουν κάτι επιθυμητό, αλλά όχι απαραίτητο. Για αυτόν το λόγο, οι ίδιες οι ενισχύσεις γίνονται πιο χειροπιαστές και στρατηγικές (άλλωστε, πρέπει να παραδεχτούμε ότι μια ομάδα από μίνι-Άλισταρ είναι πολύ πιο συναρπαστική πρόταση από την περισσότερη ζημιά σε υπηρέτες), καθώς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας να προσφέρουμε μια πιο ισχυρή και αντικειμενικά ποιοτική επιλογή για τις ομάδες που πιστεύουν ότι μπορούν να φτάσουν στη νίκη μέσω του Δράκου.

ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ (2Η ΣΤΟΙΒΑ)+15% ζημιά σε πύργους και κτίρια Οι βασικές επιθέσεις βάζουν φωτιά στους πύργους για 10-180 ζημιά σε 2 δευτερόλεπτα.
ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ (4Η ΣΤΟΙΒΑ)+15% ζημιά σε τέρατα και υπηρέτες Δέχεστε 20% λιγότερη ζημιά από πύργους
Τώρα λοιπόν ας πάμε να δούμε ποιοι champions θα δεχτούν αλλαγές στα Charging Spells κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί στα updates κάτι το οποίο αλλάζει για να κυλάει καλύτερα το παιχνίδι κατά την επαναφορά ή και την τηλεμεταφορά. Οι champions αυτοί είναι:
  • Varus : Q – Piercing Arrow
  • Vi : Q – Vault Breaker
  • Xerath : Q – Arcanopulse

Ακόμα έρχονται και αλλαγές κατά την επιλογή του ήρωα στα ranked games και αυτές είναι:

  • Οι δωρεάν ήρωες δεν θα είναι πλέον διαθέσιμοι για επιλογή στους αγώνες κατάταξης. Με λίγα λόγια, επιστρέφουμε στο πώς είχαν τα πράγματα πριν από την έναρξη της σεζόν 2016.
  • Η πρόθεση επιλογής δεν αποκαλύπτεται πλέον στον αντίπαλο όταν είναι η σειρά σας να επιλέξετε.
  • Οι αποκλεισμοί εμφανίζονται πλέον στο Ιστορικό για τα παιχνίδια σε ουρές αναμονής με τη νέα διαδικασία επιλογής ήρωα.
  • Η νέα επιλογή ήρωα δεν πρέπει να είναι τόσο αυστηρή όταν μένει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο για να κλειδώσουν οι επιλογές και οι αποκλεισμοί.
 Τώρα που όλοι λίγο πολύ έχουν δοκιμάσει και συνηθίσει τη νέα ουρά, οι μικρότεροι χρόνοι θα έπρεπε να σας οδηγούν στα παιχνίδια λίγο πιο γρήγορα, δίνοντας σας παρ’ όλα αυτά ακόμη αρκετό καιρό για chat και στρατηγικές:
  • ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ: 35 δευτερόλεπτα 20 δευτερόλεπτα
  • ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ: 40 δευτερόλεπτα 30 δευτερόλεπτα (x6)
  • ΕΠΙΛΟΓΕΣ: 40 δευτερόλεπτα 30 δευτερόλεπτα (x10)
  • ΕΠΙΛΥΣΗ: 40 δευτερόλεπτα 30 δευτερόλεπτα
  • ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 715 δευτερόλεπτα 530 δευτερόλεπτα

Από την εβδομάδα που θα διατεθεί η ενημέρωση 6.3, οι παίκτες των περιοχών του LCS θα βλέπουν πλέον ειδοποιήσεις esports εντός της εφαρμογής για το LCS Βόρειας Αμερικής και Ευρώπης, και όχι μόνο για την περιοχή όπου ανήκουν. Μην ξεχνάτε, οι ειδοποιήσεις Esports μπορούν να απενεργοποιηθούν από το μενού Επιλογές.

Τέλος ας δούμε και τις διορθώσεις των σφαλμάτων:

  • Οι κλώνοι ηρώων εμφανίζουν πλέον τα εφέ σωματιδίων των φίλτρων
  • Διορθώσαμε ένα σφάλμα που προκαλούσε το E – Τρέξιμο Σκιάς του Σεν να ενεργοποιεί το τελικό χτύπημα, λίγο πριν το τέλος της εφόρμησης
  • Η ικανότητα R – Παρανάλωμα Πυρός του Μπραντ δεν ξεχνά πλέον να μεταπηδήσει και σε υπηρέτες, αν χρησιμοποιηθεί σε έναν αντίπαλο ήρωα που είναι τυλιγμένος στις Φλόγες, ενώ δεν υπάρχουν άλλοι αντίπαλοι ήρωες σε κοντινή απόσταση
  • Δεν υπάρχει πλέον πιθανότητα να μην περάσει η Ρεκ’Σάι από ένα τούνελ, όταν ο παίκτης προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ένα δεύτερο τούνελ καθώς βγαίνει από το πρώτο
  • Η ενίσχυση του Πλήγματος από την Αγριόρνιθα δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όταν ο ήρωας είναι νεκρός
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που υπολόγιζε τη θεραπεία του 6% της μέγιστης Ζωής από την εξειδίκευση Δύναμη των Αιώνων βάσει της Ζωής του υπηρέτη πολιορκητή ή του μεγάλου τέρατος που είχε σκοτωθεί και όχι βάσει της Ζωής του χρήστη
  • Διορθώθηκαν διάφορα θέματα με ήχο που δεν έπαιζε:
    • Ηχητικά εφέ Αμφίεσης Ματιού για τα Τοτέμ Ματιών και την Τροποποίηση Ενόρασης
    • Ατάκες του Κάρθους
    • Ατάκες της Μορφής Αράχνης της Ελίζ
    • Ηχητικό εφέ πυροβολισμού από την Q – Ατσάλινη Καταιγίδα του Υασούο της Άγριας Δύσης
  • Οι παίκτες που χρησιμοποιούν Mac δεν θα βλέπουν πλέον το παραπλανητικό μήνυμα σφάλματος κατά τη σύνδεση
  • Οι παίκτες που χρησιμοποιούν Mac μπορούν και πάλι να επιλέγουν Αμφιέσεις Ματιών στην επιλογή ήρωα
  • Η προβολή σε παράθυρο λειτουργεί και πάλι σωστά στην εφαρμογή για Mac
  • Διορθώθηκαν οι ρυθμίσεις κάμερας «Σχετικό με πλευρά» και «Μερικό κλείδωμα»
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που μείωνε μερικές φορές το μετρητή CS όταν σκοτώνατε εχθρούς στην ομίχλη πολέμου
  • Όπως έγινε και με τον Μάλφαϊτ στην προηγούμενη ενημέρωση, οι ικανότητες που ακολουθούν δεν ενεργοποιούν πλέον τις επιδράσεις τους στην αρχική τους θέση, όταν αλληλεπιδρούν με ικανότητες μετατόπισης, όπως ο E – Παγωμένος Βράχος του Τραντλ Ζητούμε συγγνώμη για το πυκνό κείμενο εδώ:
    • R – Πνευματική Ορμή της Άρι, W – Βαλκυρία του Κόρκι, Q – Ξιφισμός της Φιόρα, E – Σωματική Βία του Γκράγκας, Φόβος από την R – Επίθεση των Σκιώντου Χέκαριμ, Q – Ορμή Λεπίδας της Ιρέλια, Συνδυασμός E – Ντεμασιανό Λάβαρο/Q – Χτύπημα Δράκου του Τζάρβαν Δ’, Q – Επιθετικό Άλμα του Τζαξ, Q – Στους Ουρανούς!! από το Σφυρί του Τζέις, W – Διαστρέβλωση της ΛεΜπλάν,W – Μοχθηρή Εφόρμηση του Μαοκάι, W – Αιγίδα της Ζεόνια του Πάνθεον, Ακινητοποίηση σε τοίχους από την E – Ηρωική Εφόρμηση της Πόπι, E – Άλματης Κουίν, E – Κόψιμο και Σκίσιμο του Ρένεκτον, Q – Αρκτική επίθεση της Σεζουάνι, E – Τρέξιμο Σκιάς του Σεν, R – Κάθοδος του Δράκου της Σιβάνα, E – Περιστρεφόμενο Κόψιμο του Τρίνταμερ, E – Ελαστική Σφεντόνα του Ζακ

Ας δούμε και τα καινούρια skins που πρόκειται να εμφανιστούν με το patch 6.3:

Heartseeker Orianna

Orianna_6

Sweetheart Sona

Sona_7

Ποια η άποψή σας για το νέο Patch 6.3 και τις αλλαγές που έφερε; Περιμένουμε τα σχόλιά σας.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.