Με καθυστέρηση στα PCs το Monster Hunter World

Μια αρκετά μεγάλη έκπληξη της φετινής E3 ηταν το νέο Monster Hunter World της Capcom, το οποίο μετά απο αρκετούς νέους τίτλους στη σειρά ανά τα χρόνια, θα κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που κύριος τίτλος της σειράς κυκλοφορεί σε PC, οπότε η αναμονή είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Εδώ όμως έρχονται τα πρώτα “κακά” νέα, αλλά για καλό λόγο. Με τις PlayStation 4 και Xbox One εκδόσεις να κυκλοφορούν αρχές του 2018, οι PC gamers θα πρέπει να περιμένουν, άνγωστο το πόσο ακριβώς αλλά υποθέτουμε μέχρι τέλος του έτους, για να μπορέσουν να απολαύσουν τον τίτλο. Τα νέα έρχονται απο τον παραγωγό Ryozo Tsujimoto, ο οποίος σε συνέντευξή του με το VG247, δήλωσε πως ο καθυστέρηση είναι για να εκμεταλλευτούν τις ικανότητες απο τα high-end συστήματα που θα υπάρχουν στην συγκεκριμένη αγορά.

Με τον τίτλο να τρέχει στην MT Framework μηχανή της εταιρίας, είναι πολύ πιθανό να δούμε (μεταξύ άλλων βελτιώσεων) υψηλότερα καρέ σε αντίθεση με τα 30 τα οποία η Capcom στοχεύει στις κονσόλες, διαδικασία που απαιτεί παραμετροποίηση και δοκιμές του τίτλου έτσι ώστε όλα να λειτουργούν όπως πρέπει. Τέλος, ειπώθηκε πως η ομάδα ανάπτυξης σκοπεύει να στηρίξει τον τίτλο με επιπλέον περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία του τίτλου.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.