Κανόνας πρώτος του Punch Club – Δεν θα πάρεις γνήσιο το παιχνίδι

Η ψηφιακή πειρατεία είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Δεν είναι άμεσα εμφανές σε εμάς τους απλούς χρήστες προγραμμάτων και κάθε είδους gamer, αλλά είναι πολύ σοβαρό για μια εταιρία που της παίρνει τουλάχιστο δύο χρόνια να φτιάξει έναν τίτλο που εμείς θα απολαύσουμε όταν έρθει η ώρα. Αυτό είναι και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με τον indie τίτλο Punch Club που αναπτύχθηκε από την Lazy Bear Games και εκδόθηκε από την tinyBuild.

Επίσημα το παιχνίδι πούλησε αρκετά κοντά στο μισό εκατομμύριο “κομμάτια” (μιλώντας κυρίως για ψηφιακά κατεβάσματα), γεγονός που είναι εκπληκτικό για έναν indie τίτλο, όμως το παιχνίδι σύμφωνα με ερευνά που έγινε από την tinyBulid, έχει κατεβεί παράνομα πάνω από ενάμισι εκατομμύριο φορές. Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα, το ένα εκατομμύριο από αυτές είναι κυρίως στο PC, ενώ το άλλο περίπου μισό είναι για κινητά τηλεφωνά και Tablet με το 90% αυτών να είναι σε Android.

Πιο αναλυτικά, στην Γερμανία (46%) είναι το υψηλότερο ποσοστό αγοράς του τίτλου και μετά ακολουθούν οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (26.2%) και η Γαλλία (18.8%). Με βάση αυτό η εταιρία σκέφτεται την προσθήκη και άλλων γλωσσών.

Δυστυχώς όμως η διαφορά ανάμεσα στις αγορασμένες εκδόσεις και τις πειρατικά κατεβασμένες είναι χαοτική. Για κάθε μια αγορά σε iOS και σε Android το παιχνίδι κατεβαίνει τουλάχιστο τρεις για όλες τις πλατφόρμες κυκλοφορίας του. Πράγμα που σημαίνει ότι περίπου το 80% των ατόμων που έχουν παίξει το Punch Club το έχουν κατεβάσει παράνομα και είναι σαν να κοροϊδεύουν την Lazy Bear Games και την tinyBuild στα μούτρα με αυτήν τους την κίνηση.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.