Ένα από τα ευάλωτα σημεία του Xbox One και γενικά του Xbox ονόματος, είναι η υποστήριξη από το ιαπωνικό κοινό. Ενώ το Xbox 360 είχε ένα γερό ξεκίνημα στην Ιαπωνία, σταδιακά εξασθένησε. Με το Xbox One η Microsoft προσπάθησε να εξιλεωθεί με το Scalebound, όμως τελικά η ακύρωση του ήταν επίπονη για όλους μας. Στην περσινή Ε3 η Microsoft μας έδειξε υλικό από το Dragon Ball FighterZ, που αναπτύχθηκε από την ιαπωνική Bandai Namco και φαίνεται ότι θα δούμε μερικά ακόμα ιαπωνικά παιχνίδια στην φετινή Ε3. Στο Twitter δήλωσε ότι αισθάνεται καλά με την υποστήριξη. Οι εκδότες δίνουν σημασία στην αντίδραση των φαν σε στιγμές όπως αυτές με το DBZ.
Last year was fun for games published by Japanese publishers on our stage. Xbox fans were incredible during moments like DBZ, publishers pay attention to that, feeling good about support.
— Phil Spencer (@XboxP3) 6 Μαρτίου 2018
Like I said, been pretty busy lately 🙂 This is the topic for us. Industry continues to grow and evolve, lot’s of innovation happening, more people playing than ever etc. Good times.
— Phil Spencer (@XboxP3) 6 Μαρτίου 2018
Βέβαια ο προγραμματισμός της E3 έχει ξεκινήσει μήνες πριν όμως ο Spencer έχει ακόμα δουλεία να κάνει και μάλιστα ετοιμάζει κάτι διαφορετικό φέτος.
I like the E3 plan this year, doing some different things which I think will be good. I think we have to continue to evolve, excite, learn and get better. I feel like we will do all of these this year.
— Phil Spencer (@XboxP3) 6 Μαρτίου 2018
Παράλληλα, σε ότι αφορά το πληκτρολόγιο και το ποντίκι, ο Phil έχει τονίσει ότι οι πολιτικές δεν το καθυστερούν εσκεμμένα. Αν κάποιο παιχνίδι το απαιτήσει και το κυνηγήσει θα μπορέσει να το υποστηρίξει, όμως προς το παρόν μόνο το Minecraft δέχεται σαν είσοδο ποντίκι και πληκτρολόγιο. Τέλος, οι φήμες που ήθελαν το Xbox να τρέχει παιχνίδια του Steam έγιναν καπνός, αφού ο ίδιος τις απομυθοποιήσε. Ουσιαστικά, τα παιχνίδια είναι γραμμένα για διαφορετική πλατφόρμα και ο επεξεργαστής του Xbox One που είναι custom AMD δεν τα υποστηρίζει.
Not a policy thing. I worry when people hear k&m support that they think existing XB1 games would support this input. They would not. Today’s XB1 games support controller only, any k&m support would require a game that specifically looked for this input.
— Phil Spencer (@XboxP3) 6 Μαρτίου 2018
This isn’t likely to happen. Steam games are win32 exes written for Windows. X is a custom SoC console (based on AMD) so the Steam games in their current form wouldn’t run. Sorry.
— Phil Spencer (@XboxP3) 6 Μαρτίου 2018
Εσείς τι άποψη έχετε σχετικά με την E3 2018; Πιστεύετε ότι θα δούμε κάτι συνταρακτικό; Τι θα θέλατε να δείτε περισσότερο;
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!





