Ήρθε επιτέλους το αναμενόμενο Patch 1.2 του Cyberpunk: 2077 και ισχυρίζεται ότι διορθώνει πάνω από 500 προβλήματα. Σε γενικές γραμμές, στις κονσόλες ειδικά τα textures είδαν αρκετά μεγάλη αναβάθμιση και πλέον θεωρείται playable. Στην έκδοση που από την αρχή έτρεχε σχετικά καλά, στο PC, δοκιμάσαμε να δούμε αν λύθηκαν τα μεγαλύτερα προβλήματα που είχε το παιχνίδι.
Ξεκινάμε με τα visuals και το optimization, εκεί, δεν υπήρχε καθόλου βελτίωση. Μπορεί να φανώ λίγο elitist αλλά με μια 2080 Super και έναν 3600x είναι λίγο άσχημο να πασχίζει να διατηρήσει τα 60 fps σε 1440p. Με τις παρακάτω ρυθμίσεις το Cyberpunk: 2077 πασχίζει να κρατήσει τα 30 fps ενώ παίζει σταθερά σε 60 με λίγα tweaks και το Ray Tracing κλειστό.
Στη συνέχεια, παίζοντας μια από τις πιο buggy αποστολές του παιχνιδιού, Riders of the storm παρατηρήσαμε αρκετά γραφικά glitches. Τα οποία ενώ δεν χάλαγαν το παιχνίδι, ανάλογα με τα γούστα του παίκτη είναι προβληματικά ή αστεία. Υπήρχε αρκετό flickering στις σκιές στην έρημο, εμφανίζονταν κι εξαφανίζονταν textures, η Panam αιωρούνταν σε τυχαίες στιγμές και αρκετά άλλα. Μπορεί να φαίνεται nitpicking αλλά αυτά τα παρατήρησα στα μόλις 20 λεπτά που κράτησε το mission.
Διορθώθηκε αισθητά το spawn της αστυνομίας αλλά δε μπορούμε να πούμε πως ήταν τέλειο. Σταμάτησαν να εμφανίζονται ακριβώς πίσω σου αλλά και πάλι η παρέμβαση της αστυνομίας είναι μη οργανική. Θα κάνουν spawn από πιο μακριά αλλά χωρίς κανένα όχημα να έρχεται, συνεχίζει να φαντάζει ότι απλά βγαίνουν από το πουθενά. Με αυτό να γίνεται πιο αισθητό στην έρημο και τους αυτοκινητοδρόμους. Είδα τεράστια βελτίωση στην οδήγηση όμως, ειδικά η μηχανή μπορεί πλέον να πάρει απότομες κλειστές στροφές και το αυτοκίνητο φέρνει περισσότερο στην οδήγηση άλλων τίτλων του είδους.
Στη συνέχεια, οι NPCs. Παρά τις υποσχέσεις πως θα έχουν πιο φυσικές αντιδράσεις όταν τους σημαδεύεις ή πυροβολείς, το είδαμε μόνο σε κάποιες περιπτώσεις. Τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να μη μπορούν να αλλάξουν λωρίδα ή να κάνουν πίσω. Και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται γελοία μποτιλιαρίσματα τα οποία αποσυμφορίζονται “μαγικά” με το που γυρίσεις αλλού την κάμερα. Υποθέτω είναι καλύτερη σχεδιαστική επιλογή από το να κολλάει η κίνηση από ένα μόνο αυτοκίνητο.
Σε γενικές γραμμές η CD Projekt RED φαίνεται να είναι στο σωστό δρόμο με το 1.2 αλλά το παιχνίδι φαίνεται να είναι πολύ μακριά από αψεγάδιαστο για την ώρα. Αν και δε μου αρέσει να συγκρίνω τίτλους, το ίδιο το makreting της CDPR που αναφερόταν στο next big thing και στον πιο immersive και ζωντανό κόσμο που έχει δημιουργηθεί σε παιχνίδι αναγκάζομαι να το κάνω. Δεν έχει φτάσει ακόμη το AI του Lego City Undercover, (τίτλος του 2013 για το WiiU) σε κάποια σημεία. Παράλληλα λείπουν πράγματα που έχουμε δει στο GTA San Andreas και στο Skyrim. Όταν κάνεις πομπώδεις δηλώσεις είναι αναπόφευκτη η σύγκριση με τα μεγαθήρια του είδους. To Cyberpunk 2077 συνεχίζει να είναι ένας τίτλος με πανέμορφα γραφικά και όμορφη ιστορία αλλά ακόμη απέχει πολύ από τις αρχικές υποσχέσεις της CDPR.
Επίσης, μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media.
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!