Η Ubisoft εξηγεί γιατί στρέφεται σε Sequel του Division κι όχι νέο IP

Με κάποιο τρόπο, η αιφνίδια ανακοίνωση του Tom Clancy’s Division 2 δεν ήταν η πιο σημαντική είδηση για την περασμένη εβδομάδα. Παρ’όλα αυτά, η αποκάλυψη του sequel για το Division του 2016 σόκαρε πολλούς, πιο συγκεκριμένα τον κόσμο που ακολουθεί το μοντέλο ”Games as service”. Επιπλέον, μέτρησαν κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι θετικές κριτικές αλλά και η προσοχή που προσκόμισε το παιχνίδι λόγω των updates. Ώρες μετά την ανακοίνωση για το νέο Tom Clancy’s, η Ubisoft Massive ξεκίνησε ένα livestream στο Twitch, προκειμένου να δείξει την κατεύθυνση της για το παιχνίδι. Παρακάτω ακολουθούν οι δηλώσεις δύο ιθυνόντων του παιχνιδιού.

O creative director, Julian Gerighty, προσθέτει: ” Δεν ήταν εύκολη απόφαση, απλώς υπάρχουν αμέτρητες ιστορίες και εμπειρίες για εξερεύνηση μέσα στο κόσμο του The Division. Νιώσαμε ότι η δημιουργία ενός sequel είναι ο κατάλληλος τρόπος για την επίτευξη των παραπάνω”.

Από την άλλη πλευρά, ο game director, Mathias Carlson, εξηγεί και αυτός με την σειρά του τα παρακάτω: ”Η τεχνολογία αναπτύσσεται με τον καιρό. Η Snowdrop πλέον είναι μια πιο εξελιγμένη, ικανή και ευέλικτη engine σε σχέση με την περίοδο που κυκλοφόρησε το The Division. Ήταν και τότε εξίσου φανταστική, απλά τώρα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα και να εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία. Θα είναι δύσκολο, αλλά θεωρώ πως αξίζει”.

Συμφωνείτε με τις απόψεις των δύο ιθυνόντων; Πόσοι περιμένετε με ανυπομονησία το Tom Clancy’s Division 2; Αφήστε τις εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!