Η πορεία της Bethesda μέσα στον κόσμο του Nintendo Switch

Από τα πρώτα βήματα της κυκλοφορίας του, το Switch απολαμβάνει την αμέριστη συμπαράσταση της Bethesda. Φυσικά, η περσινή κυκλοφορία του Skyrim μαζί με το Doom για το Switch αποτέλεσε κομμάτι αναφοράς σε αυτή τη συμπαράσταση, καθώς το Wolfenstein ΙΙ αναμένεται εντός του έτους.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Pete Hines μίλησε για την υποστήριξη στο Switch και τις προκλήσεις για την μετάβαση στην συγκεκριμένη κονσόλα. Δείτε παρακάτω αναλυτικά:

”Η πρόκληση αφορά εξ ολοκλήρου το τεχνικό κομμάτι. Αν μπορούσαν να το υλοποιήσουν σχεδόν όλοι, τότε δεν θα είχε νόημα. Προφανώς και δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα λογισμικά που βλέπουμε εκεί έξω, εξυπηρετεί όμως κάτι διαφορετικό, αυτό της μεταφοράς. Μπορείς να το πάρεις στο λεωφορείο, στο αεροπλάνο και σε όποιο άλλο μέσο μεταφοράς νομίζεις. Η πλευρά της φορητότητας είναι απλά φανταστική”.

 

Όσον αφορά την επιτυχημένη συμβολή της Bethesda στη Nintendo, ο Hines συμπλήρωσε ευθέως:

”Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό να βλέπουμε τον ενθουσιασμό των fans, όταν κυκλοφόρησε το update του Doom, με χαρακτηριστικό το motion aiming! Ήταν η μοναδική τους επιθυμία, εμείς απλά τους το δώσαμε απλόχερα και η αντίδραση τους ήταν πέρα για πέρα κορυφαία. Επίσης, το motion control συμπεριλαμβάνεται και μέσα στο Wolfestein II, από την πρώτη κιόλας μέρα.

Για να το ξεκαθαρίσουμε εξ’αρχής, έχουμε μια υπέροχη συνεργασία με την Panic Button, η οποία μας έχει βοηθήσει στο Doom και στο Wolfenstein II. Επιπλέον, η id (Software) εργάζεται επίσης σκληρά για να φέρει αυτά τα υπέροχα παιχνίδια σε διαφορετικό τύπο πλατφόρμας και νομίζω ότι παίζουν πολύ καλά, τόσο στο κλασσικό χειρισμό του Switch, όσο και στη περίπτωση κάποιου controller”.

Ποια η δική σας άποψη για την Bethesda και τις κυκλοφορίες της στο Switch; Αφήστε τα σχόλια σας από κάτω.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!