Οι μεγαλύτερες Gaming αποτυχίες του 2015

Άλλος ένας φοβερός και δυνατός χρόνος κλείνει για gamers και μή. Φέτος, η βιομηχανία που όλοι αγαπάμε και στηρίζουμε (με το πορτοφόλι μας πάνω απ’ όλα), είδε κάποιες απο τις πιο δυνατές κυκλοφορίες εδώ και αρκετά χρόνια. The Witcher 3, Fallout 4, Halo 5 είναι κάποια απο τα ονόματα που είχανε τεράστια απήχηση και απέσπασαν πολλά βραβεία και δοξάστηκαν απο gamers και κριτικούς.

Όμως πολύ εύκολα ξεχνάμε τι ΔΕΝ μας άρεσε φέτος, τι πήγε τόσο στραβά που ίσως να μην θέλουμε ούτε να θυμόμαστε. Παρακάτω θα δούμε κάποια απο τα πιο τρανταχτά παραδείγματα.

bmak

Η PC έκδοση του Batman: Arkham Knight

Ενώ οι κάτοχοι κονσολών μπόρεσαν και απόλαυσαν την τελευταία και μεγαλύτερη περιπέτεια του Batman κατεβάζοντας μόλις ένα day-one patch, οι PC gamers δυστυχώς αντιμετωπίσαμε τόσα πολλά προβλήματα, που το παιχνίδι αφαιρέθηκε απο το Steam και επανακυκλοφόρησε αρκετούς μήνες μετά, δυστυχώς πάλι με αρκετά προβλήματα, καθώς η Rocksteady έδινε προτεραιότητα στα DLC και όχι στην PC έκδοση. Αυτό θα πεί εξυπηρέτηση και ενδιαφέρον για τους πελάτες σου..

destiny

Αποκλειστικά DLC σε συγκεκριμένη πλατφόρμα

Μια νέα μόδα που είδαμε πολύ φέτος, και κούρασε απο το πρώτο λεπτό, ηταν τα αποκλειστικά DLC, είτε πρόκειται για την Microsoft, είτε για τη Sony. Πάντως η δεύτερη είχε κανονίσει να μας το “τρίψει αρκετά στα μούτρα” και να μας το υπενθυμίζει αρκετά συχνά κατά την παρουσίασή της στην E3 με τίτλους όπως Destiny και Batman Arkham Knight. Επίσης ας μην ξεχνάμε πως όλα τα DLC του Call of Duty: Black Ops III θα κυκλοφορήσουν “πρώτα στο PlayStation“..

mgsv

Η ιστορία του Metal Gear Solid V

Ο τελευταίος τίτλος του Kojima για την Konami, παρόλο τα θετικά review και σχόλια απο fans, πρέπει να παραδεχτούμε πως πάσχει σε κάποια σημεία. Ένα απο αυτά, είναι η ιστορία του. Δεν θέλουμε να μπούμε σε λεπτομέριες λόγω spoiler όσον αφορά γεγονότα κοντά στο τέλος του τίτλου, αλλά θα πούμε πως κόπηκε περιεχόμενο (το πολυπόθητο Act 3), πολλά στοιχεία είναι σκόρπια σε κασέτες στον κόσμο του παιχνιδιού και ελάχιστοι θα ασχοληθούνε να τα βρούνε και να έχουν μια βαθύτερη γνώση για την ιστορία και σε γενικές γραμμές μια επανάληψη αποστολών χωρίς ιδιαίτερο νόημα. Η σειρά έπρεπε να τελειώσει στο MGS 4, όπως ήθελε και ο Kojima, αλλά οταν δεν είναι στο χέρι σου μια τέτοια απόφαση, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι και βλέπουμε το αποτέλεσμα..

ninty

Η Nintendo ζητά ποσοστά απο YouTubers

Εδώ ο τίτλος τα λέει όλα.. Για να έχεις το δικαίωμα να ανεβάζεις περιεχόμενο της Nintendo στο κανάλι σου, περιεχόμενο το οποίο έχεις αγοράσει, η Nintendo απαιτεί να κάνεις συμβόλαιο μαζί της και να παίρνει ένα ποσοστό απο το εισόδημα των YouTubers που προέρχονται απο βίντεο με περιεχόμενο Nintendo.. Σου κάνουν διαφήμιση το προϊόν, σου αποφέρουν έσοδα, και απαιτείς μερίδιο απο τα έσοδά τους..

konami

Konami

Εδώ δεν ξέρουμε πού να πρωτοξεκινήσουμε.. Στην ακύρωση του Silent Hills; Στις συνθήκες εργασίας της εταιρίας; Στις συνθήκες υπο τις οποίες reviewers μεγάλων ιστοσελίδων έπαιζαν το MGS V για να ετοιμάσουν το review την ημέρα κυκλοφορίας; Στο γεγονός οτι απαγόρευσαν τον Kojima να παρευρεθεί στα Game Awards 2015; Στη διάλυση της Kojima Productions; Οτι και να πούμε, είναι λίγο..

rockstar

Επιπλέον περιεχόμενο για το GTA V

Φαίνεται πως και η Rockstar πήρε την “κάτω βόλτα”, καθώς έχει αφιερωθεί μόνο στο multiplayer κομμάτι του GTA V. Για επιπλέον περιεχόμενο στο single player ούτε λόγος.. Απλά να υπενθυμίσουμε πως στο Red Dead: Redemption κυκλοφόρησε το Undead Nightmare, ένα αυτόνομο campaign και στο GTA IV τα Episodes from Liberty City..

fo4

To hype του Fallout 4

Ήρθε απο το πουθενά, μας πήρε τα αυτιά, και εν μέρη έμεινε εκεί. Όχι, δεν είναι κακό παιχνίδι σε καμία περίπτωση, αλλά όλοι μας περιμέναμε κάτι παραπάνω. Ας ελπίσουμε πως τα DLC θα γεμίσουν αυτό το κενό.

steam

Mods επί πληρωμή στο Steam απο Valve και Bethesda

Πολύ καλή ιδέα, αλλά δυστυχώς λάθος υλοποίηση. Στόχος της Valve με την παραπάνω κίνηση, ηταν να δώσει κίνητρο στους modders να ασχολούνται περισσότερο με τα mods και να είναι σταδιακά σε θέση να έχουνε ένα αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα ώστε να μπορούν να ζήσουν απο τη δουλειά τους πάνω στα παιχνίδια. Δυστυχώς όμως με τη τιμολόγηση των mods εκ μέρους της Bethesda (20% στον modder και 80% στην Bethesda) η αποδοχή των mod επί πληρωμή δεν ηταν όσο θετική φαντάστικαν οι δύο εταιρίες και έτσι το project απορρίφθηκε πολύ γρήγορα. Κρίμα, καθώς αν όλα τα χρήματα πήγαιναν στους modders σίγουρα θα βλέπαμε φοβερά πράγματα στο μέλλον!

MaxFaceplam

Αυτά τα λίγα απο εμάς.. Έχετε εσείς κάποιο fail που σας έμεινε και αξίζει να αναφερθεί; Αναμένουμε την άποψή σας!