Σίγουρα όταν έχουμε την έκδοση νέας γενιάς κονσολών οι Developers καλούνται να μάθουν και να πειραματιστούν το νέο Hardware ώστε να αναπτύξουν τους νέους τίτλους και να αποφέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Φυσικά στο ξεκίνημα της κάθε γενιάς υπάρχουν και δυσκολίες και πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η εταιρεία ανάπτυξης του Control Remedy Entertainment δηλώνει πως ήταν πιο εύκολο να δουλέψουν στο να μεταφέρουν το παιχνίδι στο PS5 από ότι στο Xbox Series X.
Σύμφωνα με τον διευθυντή επικοινωνίας της Remedy Thomas Puha σε συνέντευξή του στο IGN τόνισε πως τα εργαλεία ανάπτυξης της Sony ήταν ευκολότερα στην χρήση και στην προσαρμογή από τα αντίστοιχα της Microsoft. Επίσης τονίζει πως στο σύνολο τους οι κονσόλες είναι εξαιρετικές όσον αναφορά το Series X και PS5. Ωστόσο για το Xbox Series S το Studio χρειάστηκε να αλλάξουν πτυχές του κώδικα του παιχνιδιού ώστε να μπορέσει να τρέξει ομαλά καθώς το Series S υπολείπεται σε τεχνικές προδιαγραφές σε σχέση με τις άλλες δύο κονσόλες.
Παρά τις δυσκολίες το παιχνίδι πλέον κυκλοφορεί και στις κονσόλες της τελευταίας γενιάς και επίσης το πρόβλημα που είχαν πολλοί κάτοχοι του τίτλου στο ότι πολλές φορές το παιχνίδι crash-αρε στο Series S | Χ πλέον έχει επιλυθεί μέσα από Updates.
Επίσης, μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media.
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
 - Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 







