Mία από τις gaming εταιρείες που έκανε στροφή 360 μοιρών και από τα first person shooter που μας είχε συνηθίσει μας προσέφερε ένα από τα καλύτερα Action RPG αυτής της γενιάς και όχι μόνο. Μιλάμε φυσικά για την Guerilla Games όπου από το franchise του Killzone ήρθε και μας προσέφερε το Horizon Zero Dawn που μας εξέπληξε. Η μετάβαση αυτή σαφώς ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτη.

Όμως ο τεχνικός διευθυντής της Guerilla Michiel van der Leeuw μιλώντας στο περιοδικό EDGE δήλωσε το πόσο δύσκολη ήταν αυτή η μετάβαση στην ίδια μάλιστα γενιά. Χαρακτηριστικά είπε
“Ήμασταν πολλοί φοβισμένοι αλλά ήταν ακόμη πιο τρομακτικό να κάνουμε αλλαγή στο genre.” To παιχνίδι είχε ξεκινήσει ως προ-παραγωγή με έναν κορμό δεκατεσσάρων ατόμων μέχρι να ολοκληρώνονταν το Shadow Fall. H πρόκληση αυτή καθιστούσε την ομάδα ανάπτυξης να προσθέτει συνεχώς νέα στοιχεία στην μηχανή γραφικών Decima, η οποία επίσης χρησιμοποίηθηκε στο Shadow Fall. Φοβόμασταν για το τι θα συμβεί στην συνέχεια. Η ανοιχτή ροή στον κόσμο του παιχνιδιού ήταν πολύ πιο δύσκολη από τα γραμμικά πράγματα που είχαμε συνηθίσει μέχρι εκείνη την στιγμή παρόλο που στο Shadow Fall πειραματιστήκαμε για την μη γραμμικότητα. Δεν είχαμε ιδέα πως να γράψουμε έναν ανοιχτό κόσμο. Σε μη γραμμικούς κόσμους μπορείτε να πάρετε μια αναζήτηση και να περιπλανηθείτε και να κάνετε κάτι άλλο και δεν είχαμε ιδέα πως το Scripting θα αντιμετώπιζε τις πολυπλοκότητες “
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






