Από προχθές έχει ξεκινήσει ένας κύκλος συζητήσεων σχετικά με τα περιστατικά χρηστών όπου τους ήρθαν email ενημερωτικά πως αν δεν κάνουν login μέσα σε ένα διάστημα 30 ημερών θα γίνει η διαγραφή του προφίλ τους στην Ubisoft. Tα email αφορούν κυρίως inactive λογαριασμούς. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και έτσι έχουμε την απάντηση της Ubisoft επί του θέματος.
Η εταιρεία έρχεται να τονίσει πως αν κάποιος χρήστης έχει αγορασμένα παιχνίδια προφανώς δεν θα γίνει η διαγραφή του λογαριασμού. Παράλληλα επισήμανε πως είναι υποχρεωμένη να διαγράφει τους λογαριασμούς των ανενεργών λογαριασμών καθώς εναρμονίζεται με την νομοθεσία της Ευρωπαικής Ενωσης περί προσωπικών δεδομένων. Επίσης τόνισαν πως σε κάθε περίπτωση στέλνονται τρια ενημερωτικά email σε διάστημα 30 ημερών όπου προσφέρεται και η επαναφορά του λογαριασμού του. Επιπλέον, εάν ο χρήστης προσπαθήσει να συνδεθεί κατά τη διάρκεια του διαστήματος των 30 ημερών, θα λάβει αυτόματα μια προειδοποίηση και έναν σύνδεσμο για την επανενεργοποίηση του λογαριασμού του.
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!