To Reboot του DOOM σίγουρα αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία για την Bethesda και την Id Software καθώς μας διέψευσαν με τον καλύτερο τρόπο αφού ήμασταν λιγάκι καχύποπτοι για το πως θα είναι το παιχνίδι και πως θα σταθεί σε έναν τόσο μεγάλο ανταγωνισμό. Παρ’ όλα αυτά ήρθε μας εντυπωσίασε αφού το Rebboot ήταν πετυχημένο και μάλιστα ήταν υποψήφιο για το βραβείο Game of the Year στα Game Awards. Σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου, την Id Software το ακυρωμένο DOOM 4 θα ήταν ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι και θα είχε περισσότερα κοινά με παιχνίδια όπως το Call of Duty, σύμφωνα με δηλώσεις του Designer Kevin Cloud και του παραγωγού Marty Stratton σε συζήτηση με τον Noclip. Αυτή η προσέγγιση σε ένα τέτοιο στυλ, θα είχε περισσότερα Cutscenes, θα επικεντρώνονταν περισσότερο στην ιστορία και θα συμμετείχαν περισσότεροι από ένας χαρακτήρες.
Οι Developers της Id ήλπιζαν πως αυτό θα άφηνε το DOOM 4 να αξιοποιήσει την δημοτικότητα του Call of Duty καθώς επίσης θα άφηνε τους παίχτες να έχουν καλύτερη επαφή με το περιβαλλον και με τα στοιχεία του παιχνιδιού. Τελικώς όπως παραδέχεται και η ίδια η Id το DOOM 4 δεν είχε την αίσθηση σαν του αυθεντικού DOOM που όλοι γνωρίσαμε το ’90. Μάλιστα ο Marty Stratton τόλμησε να αποκαλέσει το Project “Call of Doom”. ‘Ενα άλλο αγκάθι στην όλη ανάπτυξη του παιχνιδιού ήταν και το σενάριο καθώς στο DOOM 4 τα γεγονότα θα διαδραματίζονταν στην Γη ύστερα από εισβολή των δαιμονικών δυνάμεων. Βέβαια ίσως δεν είναι κακή ιδέα στα χαρτιά αλλά ίσως οι gamers δεν θα το έβλεπαν με καλό μάτι καθώς ξέρουμε πως σε όλα τα DOOM τα γεγονότα διαδραματίζονται στον Άρη.
Εσείς πως θα βλέπατε μια τέτοια είδους αλλαγή στο Franchise;
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!