H Bioware μας εξομολογείται τι έμαθε από την κλειστή Alpha του Anthem

O Ben Irvin της Bioware μοιράστηκε στο Reddit διάφορα πράγματα που η Bioware έμαθε από την κλειστή Alpha του Anthem. Συγκεκριμένα ο Ben Irving ανήρτησε τα εξής:

To Athem είναι τώρα σε Alpha έκδοση και έχουμε περάσει ένα σημαντικό ορόσημο με αυτήν την πρώτη μας κλειστή δοκιμή. Αυτή η κλειστή Alpha ήταν μια εσωτερική δοκιμή για να εξετάσουμε το παιχνίδι σε ένα Live περιβάλλον. Πραγματοποιήσαμε δοκιμές, πραγματοποιήσαμε Hotfixes και ρυθμίσαμε τους servers, όπως ακριβώς θα κάνουμε όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει. Ο στόχος ήταν να δοκιμάσουμε την τεχνολογία των Server μας, τo patching σε αυτούς, και ένα υποσύνολο του περιεχομένου του παιχνιδιού με μια μικρή ομάδα παικτών. Μόνο οι τρεις πρώτες αποστολές του παιχνιδιού ήταν διαθέσιμες, και όλοι οι παίκτες έφταναν μέχρι το Level 5.

Παρόλο που ήταν μια τεχνική δοκιμή, θέλαμε να ενθαρρύνουμε το Feedback σχετικά με το περιορισμένο περιεχόμενο που ήταν διαθέσιμο. Μάθαμε κάποια πολύτιμα πράγματα από τους παίκτες μας και θέλουμε να τα μοιραστούμε, ώστε να μπορείτε να δείτε πώς ακούμε τα σχόλια και δημιουργούμε ένα ακόμα καλύτερο παιχνίδι.

Εδώ είναι τα μεγαλύτερα ευρήματά μας από το Alpha και τι θα κάνουμε για να τα αντιμετωπίσουμε:

Loot

Το Loot είναι κρίσιμο για την αναβάθμιση του Javelin και το Leveling Up. Οι παίκτες του Alpha μάς ενημερώσαν ότι κατά τη διάρκεια του χρόνου τους στο Anthem, το Loot δεν έπεφτε αρκετά συχνά και ήταν δύσκολο να το εντοπίσουν στον κόσμο. Κάναμε έναν έλεγχο στη συχνότητα των loot Drops και θα αναζητήσουμε περισσότερα σχόλια σε μελλοντικές δοκιμές. Εξετάζουμε επίσης έναν τρόπο για να καταστήσουμε πιο ορατό το Loot στον κόσμο, ώστε να είναι πιο εύκολο να τo εντοπίσετε.

Επίσης:

  • Θα εκτελέσουμε περισσότερα Sessions με Test για το Loot.
  • Όλo το Loot είναι προσωπικό (δεν μοιράζεται με την ομάδα), και θα κάνουμε tweaks για να διασφαλίσουμε ότι είναι σαφές αυτό.
  • Θα είστε σε θέση να έχετε πρόσβαση σε όλο το Loot που αποκτήθηκε από μια αποστολή κατά την επιστροφή σας στο Fort Tarsis.

Αποστολές

Θέλαμε να βοηθήσουμε τους παίκτες να μη τα βρουν σκούρα στον επικίνδυνο κόσμο έξω από το Fort Tarsis. Γιαυτό περιορίσαμε τη δυσκολία των πρώτων αποστολών και κόψαμε κάποια διαφορετικά είδη Creatures που περνούσαν μέσα από αυτά. Οι παίκτες μας ενημέρωσαν όμως ότι ήθελαν περισσότερη προκλήση (Challenge) καθώς και να την έχουν νωρίτερα. Κάναμε λοιπόν επιπλέον Updates για την εξισορρόπηση και των τριών επιπέδων δυσκολίας και θα κάνουμε Update το παιχνίδι για να υπάρχουν νωρίτερα περισσότερα Creatures.

Άλλες σημειώσεις:

  • Το Content των Missions στην Closed Alpha ήταν περιορισμένο, έτσι μερικοί παίκτες θεώρησαν ότι δεν έπρεπε να γίνουν πολλά. Θα προσθέσουμε σημαντικά μεγαλύτερο περιεχόμενο σε μελλοντικά Builds.
  • Φτιάχτηκαν διάφορα κρίσιμα Bugs

Progression

Δεν ήταν πάντα σαφές στους παίκτες της Alpha πώς να ξοδεύονται τα skill points, και πώς να χρησιμοποιείται το Forge για να γίνεται Equip το Gear , επειδή δεν υπήρχαν τα tutorial εκεί. Επίσης, Leveling επιλογές (όπως το Unlicking των νέων Javelin) ήταν ορατές στα μενού αλλά δεν ήταν προσβάσιμες κατά τη διάρκεια της Alpha. Εργαζόμαστε για να ολοκληρώσουμε τα tutorial μας και θα ζητήσουμε Feedback σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους.

Άλλες σημειώσεις:

  • Οι παίκτες ζήτησαν να επεκτείνουν τον χρόνο που μπορούν να πετάνε με τα Javelin , o οποίος χρόνος αυτός υπάρχει και θα είναι συνδεδεμένος με το Leveling αλλά δεν ήταν διαθέσιμο στο Closed Alpha. Αυτό θα δοκιμαστεί σε κάποιο μελλοντικό Build.

Παίζοντας με φίλους

Το Multiplayer είναι ένα σημαντικό μέρος του Anthem, οπότε θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλό και εύκολο στη χρήση. Κάποιοι άλλοι παίκτες μας ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν δυσκολίες στην προσπάθειά τους να σχηματίσουν μια ομάδα με φίλους και δεν μπόρεσαν πάντα να δουν αν οι συμπαίκτες τους είχαν προστεθεί με επιτυχία στο Party τους. Έχουμε προσθέσει ήδη αρκετά συστήματα που νομίζουμε ότι θα βοηθήσουν: Συμμετοχή και απουσία ειδοποιήσεων όταν υπάρχει αλλαγή στη σύνθεση της ομάδας, tutorials και προσθήκη χαρακτηριστικών Add / Kick / Leave προσβάσιμα σε διαφορετικά μέρη.

Άλλες σημειώσεις:

  • Μερικοί παίκτες θεώρησαν ότι ήταν δύσκολο να βρουν τους συμπαίκτες τους. Διαμορφώνουμε μερικά στοιχεία του HUD για να βοηθήσουμε σε αυτό
  • Σχεδιάζουμε να προσθέσουμε έναν τρόπο για να βοηθήσουμε τους παίκτες που κολλάνε στον κόσμο.

Αυτά είναι μερικά από αυτά που μάθαμε από την πρώτη μας κλειστό Alpha. Κάνουμε ήδη αλλαγές με βάση τα σχόλια που λάβαμε. Είναι μια συναρπαστική στιγμή για όλους μας και προσβλέπουμε σε μελλοντικές δοκιμές εσωτερικά και με τους παίκτες μας. Σύντομα θα επιστρέψουμε με περισσότερες πληροφορίες.

Υπενθυμίζεται ότι την 1η Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε και ένα Stream διάρκειας 50 λεπτών απo την Alpha του Anthem όπου βλέπαμε Free roam στο κόσμο του Anthem και όχι κάποια αποστολή. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ ξανά αν το επιθυμείτε:

 

Τι γνώμη έχετε για το Anthem; Χειρίζεται πιστεύετε η Bioware σωστά την κυκλοφορία του;

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!