Κάποια εποχή η Bandai Namco δεν υπήρχε, αλλά αντιθέτως ήταν δύο ξεχωριστές εταιρείες. Η Bandai εστίαζε σε anime όπως το Dragon Ball Z και το Sailor Moon, ενώ είχε αναπτύξει και παιχνίδια την εποχή που υπήρχε το NES, ενώ η Namco ήταν από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών στην Ιαπωνία, με τα γνωστότερα παιχνίδια τους να είναι τα Pacman, Galaga, ακόμη και το Tekken. Το 2005 ανακοινώθηκε ότι οι δύο αυτές εταιρείες θα ενώνονταν για να δημιουργηθεί η γνωστή μας σήμερα Bandai Namco Entertainment.
Θα μου πείτε τώρα, γιατί μου λες όλες αυτές τις πληροφορίες; Τώρα πάμε στο “ζουμί της υπόθεσης”. Την εποχή, όπου οι κονσόλες της “νέας γενιάς” θα έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους ( PS3-XBOX 360), παρουσιάζονταν διάφορα παιχνίδια. Πρώτα, αρχικά παρουσιάστηκε το XBOX 360, με παιχνίδια όπως το Elder Scrolls IV: Oblivion, το Kameo, το Gun, το Call of Duty 2, το Condemned, καθώς και ένα action game από την Namco, ονόματι Frame City Killer. Τώρα, ενώ είδαμε τα άλλα παιχνίδια και τα απολαύσαμε, το Frame City Killer, δυστυχώς, ακυρώθηκε. Αλλά ας μάθουμε καλύτερα τι ακριβώς ήταν αυτό το πόνημα της Namco.

To Frame City Killer ήταν ένα third person action game, που τα γεγονότα του θα λάμβαναν χώρα το 2047 στην Ανατολική Ασία. Ένας δολοφόνος, γνωστός με το όνομα Crow, αναλαμβάνει να πάει στην επονομαζόμενη από το παιχνίδι, Frame City, για να δολοφονήσει έναν τρομοκράτη που είχε το όνομα Khan. Ο χαρακτήρας μας, ο Crow, χρησιμοποιούσε τα γυαλιά του, που είχαν μια κίτρινη “λωρίδα” πάνω από τους φακούς, προκειμένου να βρίσκει πληροφορίες για τους αντιπάλους του. Αναζητώντας τους στόχους από περιοχή σε περιοχή, επιλέγετε εσείς ποιος θα είναι ο τρόπος του θανάτου του, με την ώρα να παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο. Οι τρόποι ήταν είτε με όπλο, είτε με γροθιές, είτε να τους πατήσετε με το αμάξι. Η μάχη σώμα με σώμα, είχε μια μίξη Matrix & Max Payne, με την χρήση slow motion να γίνεται όταν είχατε να αντιμετωπίσετε πολλούς εχθρούς.
Το Frame City Killer αποτελούσε το πρώτο παιχνίδι, αναπτυσσόμενο στην Ιαπωνία, που χρησιμοποιούσε την Unreal Engine 3 ( ναι, ναι δεν ήταν το Yakuza), προκειμένου να απεικονίσει τα “μοντέλα” των χαρακτήρων του και τον χάρτη του. Το παιχνίδι, λέγεται ότι είχε αρκετά στοιχεία που θύμιζαν Hitman ως προς την τακτική και μια ιστορία που συνοδευόταν από ένα εξαίρετο τοπίο και φυσικά, κυνηγητό με αυτοκίνητα, θυμίζοντας Grand Theft Auto. Θα ήταν πραγματικά ένα μεγάλο “χιτ” για το XBOX 360 και όσους το είχαν, εάν δεν ακυρωνόταν μετά από πολλές καθυστερήσεις το 2006.

Ένας από τους λόγους που ακυρώθηκε το παιχνίδι, ήταν το ότι τότε η Bandai & η Namco θα συμφωνούσαν στην συνένωσή τους το 2006, όπου είχε προγραμματιστεί το παιχνίδι και επειδή τότε το Frame City Killer δεν είχε και την καλύτερη κριτική από τους gamers & τα μεγάλα δημοσιογραφικά gaming sites, δεν θα ήθελαν η συνεργασία τους να αρχίσει και να “στιγματιστεί” από αυτό το παιχνίδι. Ωστόσο το Frame City Killer έμοιαζε αρκετά ενδιαφέρον, ως προς το concept και είναι πραγματικά κρίμα, όπου δεν το παίξαμε, για να καταλάβουμε, αν όντως άξιζε κάτι ή δεν άξιζε καθόλου.
Δείτε παρακάτω trailer & gameplay και πείτε μας την άποψή σας.






