Πλέον, κάθε επέκταση που αποκρύπτει διαφημίσεις στους φυλλομετρητές θα είναι άχρηστη, αφού δεν θα μπορεί να ξεχωρίζει το χρήσιμο από το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Facebook. Η αναβάθμιση του κώδικα θα αφορά την σταθερή έκδοση του Facebook, ενώ προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει και στην mobile έκδοση στο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, περίπου 200 εκατομμύρια χρήστες έχουν μια μορφή προστασίας από τις διαφημίσεις στον υπολογιστή τους και άλλα 420 εκατομμύρια κινητά είναι εξοπλισμένα με τα αντίστοιχα φίλτρα. Αυτές οι εφαρμογές “βλάπτουν” το Facebook, μια δωρεάν υπηρεσία που στηρίζεται στο προωθούμενο υλικό για την λειτουργία του. Το “βλάπτουν” είναι σχετικό, αφού το τελευταίο τρίμηνο οι εισφορές του έφτασαν τα $6,2 δισεκατομμύρια. Μάλιστα ο Andrew Bosworth, αντιπρόεδρος του Facebook, δήλωσε στο BBC “Οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις που είναι άσχετες με αυτούς και διακόπτουν ή χαλούν την εμπειρία τους.” Ως αποτέλεσμα, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα προσφέρει εργαλεία για την διαχείριση των διαφημίσεων, ώστε να επιλέγουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Παράλληλα, οι διαδικτυακοί φορείς δεν είναι δυνατό να επιβιώσουν χωρίς προωθητικό υλικό και ζητούν την κατανόηση από τους χρήστες.

Η πικρή αλήθεια είναι ότι όντως οι διαφημίσεις είναι αναγκαίο κακό, ιδιαίτερα όσες είναι ύπουλες, επίμονες και ενοχλητικές. Οι μικροί φορείς ίσως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα έσοδα, όμως μια εταιρία-κολοσσός, όπως το Facebook, δεν έχει σημαντικό πρόβλημα. Τέλος, η κοινότητα είναι αισιόδοξη ότι θα καταφέρει να παρακαμφθεί το μέτρο του “αντι-αντι-μπλοκ” σύντομα. Εσείς τι γνώμη έχετε για την παραπάνω κίνηση;
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube





