Το Dead Island αποκτά spin-off τίτλο που ελπίζει να ξεχαστεί γρήγορα.
Τo Dead Island σαν franchise το γνωρίζουμε σχεδόν όλοι, μιας και προκείται για μία πολύ διάσημη σειρά που προσφέρει έναν ελκυστικό, ανοικτό κόσμο γεμάτο ζόμπι, έρμαια των αρρωστημένων ορέξεων μας. Που κολλάει όμως το Escape Dead Island; Το εν λόγω παιχνίδι απότελεί spin-off τίτλο του προαναφερθέντος, ανεπτυγμένο από την σουηδική Fatshark και εκδιδόμενο από την ευρέως γνωστή Deep Silver, που συστήνεται ως adventure survival horror τρίτου προσώπου, από αυτό κρατήστε μία λέξη, σπλατεριά.
Η αλήθεια είναι ότι το Νοέμβριο όπως αναμενόταν είχαμε πολλές και μεγάλες κυκλοφορίες οπότε δώσαμε βάση σαν Busted στη πραγματοποίηση σημαντικότερων reviews και καθυστερήσαμε ελαφρώς το Escape Dead Island. Μεταξύ μας, δύσκολα θα πιστέψω αν μου πείτε ότι το περιμένατε με ανυπομονησία μιας και έχει περάσει πολύ αθόρυβα η κυκλοφορία του, ασχέτως που από πολλούς αγνοούνταν η ύπαρξή του. Που θέλω να καταλήξω. Λόγω αυτής της μικρής καθυστέρησης ξεπρόβαλλαν ήδη τα πρώτα και δεύτερα reviews ανά τον κόσμο και όπως αντιλήφθηκα περά από αρκετό ψηφιακό μελάνι χύθηκε και άπλετο χώμα με το φτυάρι για το παιχνίδι, κοινώς το θάψιμο πήγε αέρα.
Δεν θα ‘ρθω εγώ να βγάλω ένα κακό παιχνίδι καλό αλλά ας δούμε τα πράγματα με ψυχραιμία. Καταρχάς εχουμε έναν κάκγουρα μισογύνη πρωταγωνιστή ονόματι Cliff Calo. Πλουσιόπαιδιο κατά βάση με πολλά ψυχολογικά θέματα από την οικογένεια του καταφεύγει με την παρέα του στη νήσο Narapela προκειμένου να ξεσκεπάσει τα σκοτεινά μυστικά που κείτονται στα εδάφη της και με αυτόν τον τρόπο να επανεκκινήσει την καριέρα του ως δημοσιογράφος. Όπως είναι αναμενομενο τα πράγματα στραβώνουν σχετικά γρήγορα για τον ίδιο και τους φίλους του, με τον Cliff να καλείται να επιβιώσει σε ένα εχθρικό από ζόμπι περιβάλλον, ξεσκονίζοντας τις stealth, melee και range ικανότητες του.
Για budget τίτλο, οι gameplay λειτουργίες βρίσκονται ως εκ θαύματος σε ικανοποιητικό επίπεδο αν και παραμένουν αρκετά απλοϊκές και κυρίως χωρίς βάθος. Για παράδειγμα, από επιθέσεις έχουμε light attack, heavy attack και φυσικά dodge, ενώ από όπλα θα βρούμε ένα πιστόλι και μία επαναληπτική καραμπίνα καθώς και ελάχιστα melee. Από εκεί και πέρα οι φωτογραφίες που είδατε μέχρι να φτάσετε σε αυτή τη γραμμή μαρτυρούν τη cel shaded αισθητική του παιχνιδιού που με έξυπνο τρόπο καλύπτεί όλες τις υπόλοιπες αδυναμίες του σε αυτό το τομέα.
Λίγες γραμμές πιο πάνω αναφέρθηκα στο Escape Dead Island ως budget τίτλο, επομένως θεωρώ αδιανόητο να δίατίθεται στη σημερινή full price τιμή των 40 ευρώ. Έαν πάλι το πετύχετε σε αρκετά χαμηλότερη τιμή και εννοώ κάτω από το μισό της τωρινής και γουστάρετε, όπως εγώ, ένα εύπεπτο, σπλάτερ, καγκούρικο και απλοϊκό παιχνίδι με εχθρούς τα συμπαθέστατα και χιλιοσκοτωμένα ζόμπι τότε μην επηρεαστείτε από το ατελείωτο θάψιμο που έχει δεχθεί και δώστε του μια ευκαιρία.
[wp-review]Ταυτότητα παιχνιδιού
Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για review: PlayStation 3
Είδος: Stealth-Survival Horror Adventure 3rd Person
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 21/11/2014
Κυκλοφορεί για: PC, PlayStation 3, Xbox 360
Εκδότρια Εταιρεία: Deep Silver
Εταιρεία Ανάπτυξης:Fatshark








