Έρχονται αλλαγές στα gameplay mechanics του Gears 5

To Gears 5 έρχεται στο Gears of War franchise, με μια αλλαγή πλεύσης. Έχουμε νέο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα, νέα ιστορία και νέα περιβάλλοντα να σκοτώσουμε τους εχθρούς μας. Παρ΄όλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα έχουμε αλλαγές και στο gameplay.

Μιλώντας σε συνέντευξη του στο Kotaku, το αφεντικό της Coalition, Rod Fergusson, είπε πως ήθελε πολλοί gamers να δουν πως μπορούν ακόμα να υπάρξουν καινοτομίες για το Gears και να βλέπουν πως τα πράγματα εξελίσσονται σε κάθε παιχνίδι. Έτσι, πλέον το πόνημα διαθέτει μηχανισμούς weak point για τους εχθρούς. Πιο συγκεκριμένα πλέον, το aim έχει τρία διαφορετικά χρώματα. Άσπρο για body shots, κόκκινο για head shots και χρυσό μετά από kills που έγιναν από τέλειο reloading. Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά της σειράς, στην πιο χαμηλή δυσκολία, οι παίκτες θα μπορούν να κάνουν lock on στους αντιπάλους.


Επίσης, όσον αφορά αλλαγές που έγιναν στο menu, τα επίπεδα δυσκολίας πλέον είναι Beginner/Intermediate/Experienced/Insane, ενώ επιπρόσθετα, θα μπορούμε να βάλουμε health bar meters πάνω από τους αντιπάλους (αν θέλουμε) προκειμένου να ξέρουμε αν θέλουμε να ρισκάρουμε την επίθεση μας σε αυτούς, ανάλογα βέβαια και με την κατάσταση που θα είναι ο χαρακτήρας μας.

Το Gears 5 έρχεται στις 10 Σεπτεμβρίου για τα Xbox One & Windows 10.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!