Εντυπωσιακό γεμάτο νέο Gameplay του Dead Space Remake (Βίντεο)

Το επερχόμενο remake του Dead Space της EA δεν θα είναι πανομοιότυπο με το αρχικό. Με την επιστροφή του στο Ishimura, η ομάδα ανάπτυξης Motive άδραξε την ευκαιρία να αναθεωρήσει ορισμένες πτυχές. Το πιο προφανές από αυτά είναι το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής Isaac Clarke μιλά τώρα, αν και υπάρχουν και άλλες λεπτές τροποποιήσεις – δεν βρίσκει πλέον το εμβληματικό του Plasma Cutter, για παράδειγμα, αλλά το κατασκευάζει μόνος του (υποτίθεται ότι είναι μηχανικός άλλωστε).

Αντί για μια σειρά χωριστών περιοχών, η Ishimura είναι τώρα μια μεγάλη διασυνδεδεμένη τοποθεσία και αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τμήματα στα οποία θα μπορείτε να επιστρέψετε, όπου η ομάδα ανάπτυξης έχει δημιουργήσει επιπλέον περιοχές στις οποίες θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο με βελτιωμένη άδεια ασφαλείας. Επιπλέον, όταν επισκέπτεστε εκ νέου ορισμένα τμήματα του σκάφους, το Intensity Director – μια νέα δυνατότητα που καθορίζει το είδος των συναντήσεων που αντιμετωπίζετε – θα διασφαλίσει ότι ποτέ δεν ξέρετε τι ακριβώς να περιμένετε.

Υπάρχει γενικότερα μία αίσθηση ότι έχει γίνει αρκετή δουλειά που προσφέρει σαφώς περισσότερη ελευθερία και εξερεύνηση. Το Remake του Dead Space της EA θα κυκλοφορήσει για PC, Xbox Series X/S και PS5 στις 27 Ιανουαρίου του επόμενου έτους (και όχι και για PS4 όπως είχε υπονοηθεί πρόσφατα).

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!