Εντυπώσεις για τον Kratos και στοιχεία για το επερχόμενο God of War

Ας πούμε ότι θέλουμε για τον Kratos. Ο καθένας μας μπορεί να έχει την δική του κοσμοθεωρία σχετικά με τον σκληροτράχηλο φονιά των Θεών. Ποια μπορεί όμως να είναι η άποψη ενός εκ των πρωτεργατών του God Of War; O Cory Βalrog, director του παιχνιδιού και παρών σε όλες σχεδόν τις εκδοχές του Kratos, σε συνέντευξη δίνει τις εντυπώσεις του για την θέση του στην gaming κοινότητα και τις αλλαγές που πρόκειται να δούμε στο νέο παιχνίδι.

” Όσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις έναν χαρακτήρα εντελώς από την αρχή, άλλο τόσο δύσκολο είναι να πάρεις έναν ήδη πασίγνωστο και να προσπαθήσεις να αποκαλύψεις μια πλευρά του εαυτού του, την οποία δεν έχει γνωρίσει κανείς”, αναφέρει ο Balrog. ” Είναι πολύ δύσκολο. Από μια δραματική σκοπιά, είναι μια εξαιρετική προοπτική. Ο Kratos είναι εν μέρει κακοποιός, εν μέρει στοργικός”.

Ο Βalrog επίσης επισήμανε ότι η ομάδα συνειδητοποίησε πολύ αργά ότι ο Kratos δεν άλλαξε πολύ στο θέμα ανάπτυξης. ” Οδεύοντας προς το παιχνίδι, η όλη κίνηση φαινόταν πολύ σκόπιμη και προβλέψιμη. Ήθελα πραγματικά να δω μια αλλαγή πάνω σε αυτόν τον χαρακτήρα. Δεν χρειάστηκε απαραίτητα να έχει την δυνατότητα να ταρακουνήσει ολόκληρη την γη. Σημασία έχουν οι μικρές κινήσεις στις σωστές, λεπτές στιγμές”.

Βέβαια, γνωρίζει ότι μια τέτοια μορφοποίηση μπορεί να έχει ”τσιμπήσει” αρκετούς fans, μιας και οι λέξεις ”σωστές, λεπτές” δεν ταιριάζουν σε καμία περίπτωση με το status του Kratos.”Είναι δύσκολο να το εξηγήσει κανείς, όταν όμως τους το δείξεις, τότε θα καταλάβουν αμέσως”, προσθέτει ο Balrog.

Η επόμενη τεράστια αλλαγή είναι ο Atreus, γιος του Kratos και κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τόσο στο gameplay όσο και στην ιστορία. Πιο συγκεκριμένα, στο πεδίο της μάχης, αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο, αφού μπορεί να κάνει stun τους αντιπάλους η να τους τραβήξει, με την σωστή τοποθέτηση πάντα. Εφόσον δεν έχει μπάρα ζωής, η προοπτική του Atreus ως μορφή αντιπερισπασμού μπορεί να κριθεί θαυματουργή, ιδιαίτερα σε μάχες με bosses.

Eν κατακλείδι, η Santa Monica Studio δεν δοκίμασε κάτι διαφορετικό απλά για να ”χτυπήσει” το κύμα της ποικιλίας που υπάρχει στα σημερινά video games. Από το gameplay, έως και την αφήγηση της ιστορίας, όλα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο. Με αυτή τη τακτική, η Sony έδωσε αέρα αναζωογόνησης σε ένα από τα καλύτερα franchises της.

Υπομονή μέχρι της 20 Απριλίου…

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!