Η Microsoft σχεδιάζει να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά το φετινό Call of Duty μέσω του Xbox Game Pass, σπάζοντας το ρόδι για το franchise.
Αυτό αναφέρει η The Wall St Journal, η οποία ανέφερε ότι η Microsoft έχει λάβει πλέον την απόφαση αυτή πριν από την επίσημη παρουσίαση του παιχνιδιού τον επόμενο μήνα. Αν και το Xbox έφερνε πάντα νέα παιχνίδια στο Xbox Game Pass την πρώτη μέρα και η Activision Blizzard είναι πλέον first party εκδότης της Microsoft μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της αξίας 68,7 δισ. δολαρίων, εξακολουθούσε να υπάρχει ένα ερωτηματικό σχετικά με το αν θα συμπεριληφθεί το Call of Duty.
Μαζί με το FIFA, τώρα EA Sports FC, το Call of Duty παραμένει ένα από τα πιο αξιόπιστα franchises που εξακολουθεί να πουλάει εκατομμύρια κάθε χρόνο. Η συμπερίληψή του στη συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft θα έχει αντίκτυπο σε αυτά τα έσοδα αλλά θα βοηθήσει αναμφίβολα στην αύξηση των εγγραφών στη συνδρομητική υπηρεσία.
Τα βασικά ερωτήματα τώρα είναι αν το Xbox Game Pass θα παραμείνει στην τρέχουσα τιμή του ή αν το Call of Duty μπορεί να συμπεριληφθεί μόνο σε μια ακριβότερη βαθμίδα.
«Αυτή είναι η σωστή κίνηση για τη Microsoft επειδή πρόκειται για έναν multiplatform τίτλο που πωλείται για 70 δολάρια εκτός συνδρομής και επειδή είναι ένας live service τίτλος με in game αγορές », έγραψε ο αναλυτής Daniel Ahmad. «Αυτό το μοντέλο μπορεί να λειτουργήσει και για άλλα αντίστοιχα first party παιχνίδια του Xbox».
Το φετινό Call of Duty παραμένει άγνωστο, αν και αναμένεται ότι θα είναι ένα νέο Black Ops που θα διαδραματίζεται στις αρχές της δεκαετίας του 1990 κατά τη διάρκεια του πολέμου του Κόλπου. Η Microsoft θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το παιχνίδι τον επόμενο μήνα, αφιερώνοντας μια ολόκληρη ώρα σε αυτό μετά τo Xbox Showcase στις 9 Ιουνίου. Η Microsoft θα παρουσιάσει επίσης μερικούς από τους άλλους τίτλους της για το 2024, όπως το Indiana Jones and the Great Circle και το Avowed καθώς και άλλα projects που δεν έχουν ανακοινωυεί. Θα είναι επίσης μια ευκαιρία για τη Microsoft να γυρίσει σελίδα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο που σημαδεύτηκε από απολύσεις, χαμηλές πωλήσεις κονσολών, κλείσιμο στούντιο της Bethesda και την απόφαση να ξεκινήσει την κυκλοφορία αποκλειστικών παιχνιδιών της στο PlayStation και το Switch.






