EA: “Πηγάδι έλλειψης ιδεών τα remakes”

Της μόδας έχει γίνει το να παίρνεις ένα παιχνίδι και να το κάνεις remake ή remastering, όπως το λένε καλύτερα. Πολλοί παλιοί τίτλοι που είτε δεν είχαν κάνει τις πωλήσεις που έπρεπε, είτε επειδή οι fans δεν τους χόρταιναν, είτε απλώς για το λόγο που ονομάζεται “χρήμα”, έγιναν remastered. Από το Ducktales και το Castle of Illusion μέχρι και τα Uncharted & GTA V.

Πολλοί πλέον έχουν αρχίσει να τα συμμερίζονται, όχι όμως η EA. Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο IGN, o Peter Moore, ανέφερε την άποψή του ότι τα remakes θεωρούνται ως ένα μεγάλο πηγάδι έλλειψης ιδεών και για ποιον λόγο η EA δεν ακολουθεί αυτή την “τάση”.

” Είναι σαν να πιέζεις τα πράγματα επειδή έχεις ξεμείνει από ιδέες. Αν συνδυάσεις όλα τα παιχνίδια που δημιουργήσαμε μαζί, δεν νομίζω πως θα βρεθεί ποτέ χρόνος για remakes. Είμαστε μία εταιρία που κοιτάμε να προχωράμε μπροστά. Για πολλές εταιρίες, τα remakes είναι ένας τρόπος να αυξήσεις τα έσοδα σου. Είναι οικονομικό καθώς πρόκειται για κάτι που υπάρχει ήδη και μπορείς να τροποποιήσεις, οπότε αυτό είναι καλό. Αλλά δεν το κάνουμε εμείς αυτό εδώ. Δεν νομίζω πως ήταν ποτέ στην κουλτούρα μας. Στις παλιές ημέρες, το backwards compatibility ήταν ένας τρόπος να πείσεις την μητέρα σου να σου αγοράσει την νέα κονσόλα, όχι ότι θα το χρησιμοποιούσες ποτέ ως χαρακτηριστικό. Όταν λοιπόν πήρες την κονσόλα, αυτά τα πράγματα έμειναν στο ράφι ή πουλήθηκαν στο eBay.”

Εσάς ποια η άποψή σας; Έχετε συμβιβαστεί με την ιδέα των remakes;