E3 2018: The Verdict

Η E3 2018, ως προς το κομμάτι των παρουσιάσεων, έχει επισήμως ολοκληρωθεί, με την Nintendo εχτές να πραγματοποιεί την δικιά της παρουσίαση. EA, Microsoft, Bethesda, Square Enix, Ubisoft, PC Gaming Show & Sony ήταν οι υπόλοιπες εταιρείες που παρουσίασαν σε μια E3 που μπορούμε να πούμε με μεγάλη ευκολία ότι δεν ήταν ακριβώς όπως την περιμέναμε και την φανταζόμασταν. Οπότε, πάμε σε αυτό το review τύπου, άρθρο, να δούμε μία-μία τις παρουσιάσεις και να σας πω την άποψη μου, όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, ξεχωρίζοντας τα καλά και τα κακά τους.

Α επίσης, πριν ξεκινήσω, να αναφέρω κάτι. Επειδή, τώρα τελευταία, έχει γίνει ένας μικρός χαμός, με άτομα που δεν μπορούν να δεχτούν απόψεις διαφορετικές από την δικιά τους. Αυτό εδώ που θα διαβάσετε, είναι μια άποψη, που έχει ως στόχο της να προσπαθήσει να σας βάλει να σκεφτείτε 2-3 πράγματα. Δεν σημαίνει ότι διαβάζοντας αυτήν την άποψη, πρέπει αυτομάτως να την υιοθετήσετε, ούτε να σας αναιρέσει κανείς τα όνειρα και την γνώμη σας. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε, δημοκρατία έχουμε. Πάμε στο άρθρο μας.

Electronic Arts

Η πρώτη παρουσίαση ήταν αυτή της EA και εγώ είχα καλύψει μάλιστα το συγκεκριμένο event. Μπορώ να πω ότι η EA φέτος κυμάνθηκε σε πολύ ήρεμα πλαίσια, δείχνοντας παιχνίδια, που θα κυκλοφορήσει πολύ κοντά και πολύ σύντομα, μην δείχνοντας κάποια άλλα διαφορετικά projects. Η μεγάλη έκπληξη της βραδιάς, μολονότι είχε διαρρεύσει, ήταν το Unravel 2, το οποίο κυκλοφόρησε την ίδια ακριβώς μέρα και μπορώ να πω ότι με άγγιξε, ενώ επίσης, τις εντυπώσεις μου έκλεψε και το Sea of Solitude. Ναι, σίγουρα, υπήρξαν και σημεία, όπως το Madden παιχνίδι ή το Command and Conquer παιχνίδι, τα οποία δεν τα άντεχα. Κυρίως το δεύτερο και αυτό, όχι επειδή δεν ήταν όμορφο παιχνίδι, αλλά επειδή απογοητεύτηκα, που δεν μπορούμε να έχουμε ένα major release παιχνίδι για το αγαπημένο franchise στρατηγικής. Με λίγα λόγια, η παρουσίαση της EA δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, απλά υπήρχε και ήταν ok.

Theme της παρουσίασης: “Στα ίδια μονοπάτια”
Παιχνίδι της βραδιάς: Unravel 2
Παιχνίδι-απογοήτευση της βραδιάς: Command and Conquer (Android) 
Φήμη που δεν είδαμε: Skate 4 

Microsoft

Στην συνέχεια, πάμε στην Microsoft, η οποία φέτος ακολούθησε δύο στρατηγικές. Πρώτον, ακολούθησε την στρατηγική που άλλες φορές, είχαμε δει από την Sony, όπου μας έδειξε έναν σκασμό από παιχνίδια, τα περισσότερα από τα οποία, ήταν Third Party και όχι exclusives.  Εμένα προσωπικά δεν με χάλασε, αν σκεφτούμε μάλιστα, ότι και η Sony έχει ακολουθήσει παρόμοια στρατηγική στο παρελθόν και της έχει βγει. Έδειξε τα exclusive παιχνίδια της και σίγουρα η έκπληξη της βραδιάς ήταν multiplatform το Cyberpunk 2077, της CD Projekt RED, η οποία μετά από 5 χρόνια, αποκάλυψε την πρόοδο που έχει κάνει με το πόνημα της. H δεύτερη στρατηγική της ήταν η γνωστή σε όλους μας, λόγω της ατάκας του Kevin DurantIf you can’t beat them, join them.“, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έγινε “If you can’t beat them, buy them”. Η Microsoft ανακοίνωσε ότι δημιούργησε ένα νέο studio και αγόρασε άλλα 4, συμπεριλαμβανομένου και της Ninja Theory, που ήταν το highlight από όλα αυτά τα studios.

Σίγουρα, ήταν μια παρουσίαση, που είχε και τις εκπλήξεις της. Είχε το Devil May Cry 5, που μόνο συγκίνηση μπορούσε να φέρει. Είχε το εκπληκτικό Dying Light 2, που μπορώ να πω ότι δεν το περίμενα να ανακοινωθεί. Το νέο παιχνίδι της From Software που μου άρεσε. Εννοείται φυσικά τα Gears 5 & Halo Infinite, εντυπωσίασαν με τα πρώτα trailer τους. Ωστόσο, μπορώ να πω, ότι δεν πέρασα καλά στην Microsoft. Και αυτό, όχι επειδή δεν παρουσίασε παιχνίδια, αλλά επειδή όλα αυτά, που είδαμε, μας τα είχαν χαλάσει διαρροές και teasers και ανακοινώσεις πριν το μεγάλο show. Επίσης, δεν είδαμε το Superman World’s Finest που είχε ακουστεί ότι θα βλέπαμε. Γενικά την Microsoft φέτος, δεν θα την χαρακτήριζα, την καλύτερη παρουσίαση, αλλά απλά ως “καλή”. Υπομονή μέχρι το τέλος και θα με καταλάβετε.

Theme της παρουσίασης: “Μεγάλα Λόγια” 
Παιχνίδι της βραδιάς: Cyberpunk 2077 
Παιχνίδι απογοήτευση της βραδιάς: Crackdown 3 
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: Dying Light 2 
Φήμη που δεν είδαμε: Superman: World’s Finest.

Bethesda

Η επόμενη στην σειρά, ήταν η Bethesda, η οποία πραγματοποίησε μια πάρα πολύ καλή παρουσίαση στα πλαίσια της E3, αλλά το αντίκτυπο της για εμένα, μείωσαν οι “υποσχέσεις “, που ήταν και το theme της βραδιάς, όπως θα δείτε παρακάτω. Το opening με το Rage 2, από crigne-worthy, έγινε πολύ όμορφο, σε ένα παιχνίδι που μας θύμισε πολύ το Mad Max. Η ανακοίνωση του Doom Eternal, sequel στο πρώτο Doom ήταν επίσης, κάτι που δεν το περιμέναμε, δεν είδαμε υλικό και αυτό με στενοχώρησε λίγο. Το Wolfestein: Youngblood φαίνεται ενδιαφέρουσα ιδέα και περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί. Και πάμε στο Fallout 76. Είχαμε πολλά να ακούσουμε, κυρίως, λόγω των φημών δεξιά και αριστερά. Και τελικά, σχεδόν επιβεβαιώθηκαν. Δεν μπορώ να πω πως απογοητεύτηκα που το Fallout 76 διατηρεί την single-player εμπειρία του σε έναν multiplayer κόσμο, ωστόσο βρίσκομαι σε μια έντονη απορία, πως μπορεί να επιτευχθεί αυτό σωστά.

Το τέλος της βραδιάς, είδαμε, να αποκαλύπτονται δύο νέα παιχνίδια, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε διάστημα 3-6 χρόνων μετά, σε κονσόλες, δηλαδή, επόμενης γενιάς. Το Starfield που είναι εντελώς ένα νέο franchise της Bethesda και το The Elder Scrolls 6. Είναι πάρα πολύ καλό, να ξέρουμε, ότι αυτά τα παιχνίδια υπάρχουν και αναπτύσσονται και μπράβο στην Bethesda που κινείται, σκεπτόμενη και το μέλλον. Αλλά είναι κρίμα, δύο τεράστιες ανακοινώσεις σαν και αυτές, να ξεχαστούν σύντομα, δεδομένου, του ότι δεν θα μαθαίνουμε περισσότερα, μέχρι τουλάχιστον 2 χρόνια από τώρα. Προσωπικά, εγώ έτσι νιώθω. Ότι παρ’όλο το hype της στιγμής και το γεγονός ότι ήταν δύο παιχνίδια που σίγουρα θέλαμε να δούμε, σύντομα θα ξεχαστούν και όλοι μας θα λέμε “Α ναι, έγινε και αυτό μωρέ.” Και ειδικά για το Elder Scrolls franchise δεν θα αντέξω τέτοιον χαρακτηρισμό. Και αυτή η παρουσίαση καλή, αλλά όχι η καλύτερη.

* Επειδή δεν υπήρξε κάποιο απογοητευτικό παιχνίδι, θα βάλω στην θέση του “παιχνίδι απογοήτευση της βραδιάς”, την κατηγορία “αδιάφορο παιχνίδι της βραδιάς.” Επίσης, είδαμε όλες τις φήμες που ακούσαμε. 

Theme της παρουσίασης: “Υποσχέσεις” 
Παιχνίδι της βραδιάς: Fallout 76
Αδιάφορο παιχνίδι της βραδιάς: Quake Champions
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: Starfield, The Elder Scrolls 6 

Square Enix

H Square Enix, είχε την τεράστια ευκαιρία, με το The Avengers project να πάρει μια υψηλή θέση, στις καλύτερες παρουσιάσεις της E3. Ωστόσο, όχι μόνο δεν είδαμε, The Avengers project, αλλά και η παρουσίαση της ήταν πάρα πολύ σύντομη, δείχνοντας μας κάποια gameplay trailers για τα παιχνίδια της. Shadow of The Tomb Raider, Just Cause 4 & Kingdom Hearts 3 ήταν εκεί και παρουσιάστηκαν πολύ σύντομα. Ωστόσο τα δύο timed exclusive της Sony, το πρώτο, που αποτελεί παιχνίδι της Platinum Games και ειδικά το δεύτερο, το The Quiet Man, ήταν αυτά που έκλεψαν τις εντυπώσεις και αυτά που περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα στην Gamescom. Ωστόσο, οι περισσότεροι ( όπως και ο κύριος εδώ που γράφει το άρθρο) είχαν βάλει να δουν την παρουσίαση για να δουν έστω μια εικόνα από το The Avengers project, 1 χρόνο μετά την ανακοίνωση του και δεν είδαμε τίποτα. Δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω σαν την χειρότερη παρουσίαση, αφού καμία παρουσίαση, δεν ήταν απαραίτητα κακή, αλλά σαν μία από τις πιο απογοητευτικές.

Theme της βραδιάς: “Που να σαι τώρα, Αvengers;”
Παιχνίδι της βραδιάς: Kingdom Hearts III 
Παιχνίδι απογοήτευση της βραδιάς: ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ AVENGERS; 
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: The Quiet Man
Φήμη που δεν είδαμε: The Avengers Project

Ubisoft

Αντικειμενικά η παρουσίαση που με έκανε να περάσω καλύτερα. Η Ubisoft, σίγουρα, δεν είχε την καλύτερη παρουσίαση, αλλά ήταν η πρώτη φορά που δεν σε έκανε να βαρεθείς και όπως και να το κάνουμε, είχε το παιχνίδι της βραδιάς, με το Assassin’s Creed: Odyssey να μου σηκώνει την τρίχα σε κάθε τι που έδειξε. Ξεκίνησε με το Just Dance, το καλύτερο παιχνίδι του σύμπαντος και έκλεισε με το παιχνίδι που όλοι σχεδόν ήθελαν να δουν. Σε όλα τα κομμάτια της ωστόσο, η παρουσίαση της Ubisoft ήταν όμορφη. Από την αρχή, μετά με το cinematic trailer για το Beyond Good & Evil 2, μετά για τα παιχνίδια που ήδη ξέρουμε. Αν χρειαζόταν να πούμε ποιο ήταν το πιο αδιάφορο παιχνίδι, αυτό θα ήταν το Rainbow Six Siege. Αχ, ένα Splinter Cell να βλέπαμε και η Ubisoft θα είχε κάνει την καλύτερη παρουσίαση (ως προς την διασκέδαση) σε όλη την E3. Τέλος, πριν κλείσω με την Ubi, μου άρεσε πολύ και ο φόρος τιμής στον Miyamoto.

Theme της παρουσίασης: “Come with me για να την Greece”
Παιχνίδι της βραδιάς: Assassin’s Creed Odyssey
Παιχνίδι-απογοήτευση της βραδιάς: Rainbow Six Siege
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: Assassin’s Creed Odyssey
Φήμη που δεν είδαμε: Splinter-Cell

Sony

Αν θέλω να περιγράψω την παρουσίαση της Sony με μια λέξη. “Απογοήτευση”. Και αυτό, όχι επειδή δεν έδειξε κάποια πράγματα, αλλά επειδή, φάνηκε το κενό που έχουν οι παρουσιάσεις της εταιρείας για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. Τι εννοώ; Πως μπορεί να είδαμε gameplay από κάθε exclusive της εταιρείας και να μας εντυπωσίασε. Ακόμη και το Death Stranding έδειξε τα πρώτα του gameplay πλάνα και ήταν πανέμορφο. To The Last of Us Part II επίσης έκλεψε τις εντυπώσεις, όπως και το The Ghost of Tsushima. Αλλά και εδώ έρχεται ένα μεγάλο αλλά. Το να δείχνεις είναι πάντα όμορφο και να βλέπεις gameplay, αλλά είχα, μερικά χρόνια που έλεγα πάντα το εξής και εγώ και όσοι είμαστε εδώ στο Busted. “Που είναι οι ημερομηνίες κυκλοφορίας;”. Αυτήν την στιγμή που μιλάμε, ξέρουμε ημερομηνίες για τα Spider-Man PS4 που έρχεται σε μερικούς μήνες και το Days Gone που κυκλοφορεί αρχές του 2019. Κανένα άλλο παιχνίδι δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας και βαδίζουμε σε άγνωστα μονοπάτια. Και αυτό μόνο κακό κάνει, παρά καλό.

Μα, θα μου πείτε, έδειξε τόσα πράγματα. Έδειξε Resident Evil 2 Remake (που ήταν και η έκπληξη της βραδιάς), έδειξε το νέο παιχνίδι της Remedy, είδαμε μπόλικο πράγμα και εσύ την καταδικάζεις; Δεν την καταδικάζω, απλά την θεωρώ μια παρουσίαση που είχε κενά και μια διαφορετική προσέγγιση της Sony, που θα ήταν εντελώς αποδεκτή, πριν μερικά χρόνια, όταν τα exclusives για τις κονσόλες μετρούσαν και έπρεπε να ξέρουμε τι θα παίξουμε. Τώρα, που το gaming έχει φτάσει στα ύψη του, τώρα που όλες οι εταιρείες έπρεπε να δείξουν τι μέλλον γενέσθαι, τώρα, έπρεπε να πάει all out, δείχνοντας μια πληθώρα παιχνιδιών και όχι δείχνοντας exclusives που δεν ξέρουμε καν πότε θα κυκλοφορήσουν. Υπάρχουν τόσα projects και δεν έχουμε ιδέα τι γίνεται με αυτά. Και έρχεται η E3 και πρέπει να ξέρουμε τι θα γίνει. Στην μεγαλύτερη gaming οργάνωση του πλανήτη, η Sony δεν φάνηκε. Αντικειμενικά, αυτό ισχύει. Ξέρω ότι είμαι κακός με όλες τις εταιρείες, αλλά θα είμαι κακός και με την Sony, γιατί έχει δημιουργηθεί  η εντύπωση του τέλειου για την εταιρεία, ενώ δεν είναι σε όλα τέλεια και επίσης επειδή, αγαπάω το Playstation και θέλω να το δω στα ψηλά στάνταρ που το είχα.

Theme της παρουσίασης: ” Απογοήτευση” 
Παιχνίδι της βραδιάς: The Last of Us Part II 
Παιχνίδι απογοήτευση της βραδιάς: Κανένα, αλλά ήταν απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν έχουμε ημερομηνίες κυκλοφορίας για 3 από τα 5 exclusives.
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: Resident Evil 2 Remake
Φήμη που δεν είδαμε: Final Fantasy 7 Remake, Shenmue III, Bioshock.

PC Gaming Show

Α ναι ξέχασα ότι υπήρξε και το PC Gaming Show. Και το ξέχασα γιατί ήταν μακράν η πιο αδιάφορη παρουσίαση της φετινής E3. Δεν έγιναν κάποιες σπουδαίες ανακοινώσεις, αν και το The Night Call και το The Walking Dead της Overkill, ήταν δύο ενδιαφέροντα παιχνιδάκια που είδαμε. Ωστόσο, κινήθηκε πάλι στους ίδιους ρυθμούς με ένα talk show, αφού κάθε φορά, ένας developer έβγαινε έξω και μίλαγε για το παιχνίδι του. Αυτό ήταν καλό, από την μία, γιατί δινόντουσαν ευκαιρίες σε αφανείς εταιρείες, να παρουσιάσουν τα project τους σε ένα ευρύτερο κοινό, ωστόσο ήταν και κακό, αφού δεν προχωρούσε η ροή του show.  Γενικά αδιάφορη παρουσίαση, όχι απαραίτητα κακή, απλά αδιάφορη.

Theme της παρουσίασης: “Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο”
Παιχνίδι της βραδιάς: Overkill’s The Walking Dead 
Παιχνίδι-απογοήτευση της βραδιάς: The Sinking City 
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς: Night Call

Nintendo 

Για την Nintendo, όλοι μας πιστεύαμε, ότι θα κάνει επιτέλους το comeback που της αξίζει. Και η αλήθεια είναι ότι έβαλε τις βάσεις για αυτό το comeback. Ωστόσο δεν το πήγε στο επόμενο επίπεδο. Η Ninty, μολονότι, το Treehouse της, έχει ακόμα, δύο μέρες καιρό, στην παρουσίαση της δεν έδειξε αυτά που θέλαμε να δούμε. Σίγουρα, το Super Smash Bros Ultimate, είναι το υπέρτατο fighting game που έχει βγάλει η εταιρεία, με πολλούς μαχητές να επιστρέφουν, συμπεριλαμβανομένου του Snake, τον οποίο υποδύεται φωνητικά, επιστρέφοντας στον ρόλο, ο David Hayter. Ωστόσο Breath of The Wild δεν είναι και σίγουρα το να εστιάσεις αποκλειστικά και μόνο σε αυτό δεν βοήθησε την κατάσταση. Το κενό του Metroid που η εταιρεία, επέλεξε να μην δείξει, φάνηκε, όπως και το να μην υπάρξει κάποια ανακοίνωση για το Animal Crossing. Fire Emblem είδαμε, ένα trailer για τα δύο Pokemon παιχνίδια είδαμε, ωστόσο, τα κενά υπήρχαν και όσο και σημαντικό και αν είναι το Super Smash Bros, δεν είναι Zelda. Πάλι τα ίδια δηλαδή. Μέτρια προς καλή η Nintendo.

Theme της παρουσίασης: “Τα ίδια Παντελάκη μου”
Παιχνίδι της βραδιάς: Super Smash Bros Ultimate 
Αδιάφορο παιχνίδι της βραδιάς: Fortnite 
Παιχνίδι-έκπληξη της βραδιάς:  Fire Emblem: Three Houses 
Φήμη που δεν είδαμε: Metroid Prime 4, Pokemon Switch

Σε γενικές γραμμές, στην μετριότητα κινήθηκε η φετινή E3. Σίγουρα είδαμε παιχνίδια που μας εντυπωσίασαν, είχαμε τις εκπλήξεις μας, αλλά στο τέλος, ένας μπορεί να είναι ο νικητής. Ποιος είναι αυτός; 

Νικητές: To hype & τα leaks 

Αν κάτι μου έμαθε η φετινή E3, αυτό είναι, να μην μπω ξανά σε κλίμα hype & να μην πιστεύω τις μισές διαρροές που διαβάζω λόγω αυτού. Σκεφτείτε λίγο το εξής πριν κρίνετε αυτό το άρθρο και αυτό το αποτέλεσμα. Και θέλω πραγματικά, για μία φορά, στην ζωή μας, να αφήσουμε τους fanboyισμούς απ’έξω από την συζήτηση και να μιλήσουμε. Επειδή το φαινόμενο του fanboyσμού έχει χτυπήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό το gaming και δεν μιλάω για αυτούς που αγαπάνε μια εταιρεία, αλλά αυτούς που δεν μπορούν να δεχτούν μια φορά την άποψη του άλλου και είναι απόλυτοι με κάθε τι που λέγεται σχετικά με την Sony (που είναι πιο συχνό εδώ στην Ελλάδα) και την Microsoft. Μόλις διαβάσατε ένα άρθρο το οποίο σας είπε, ότι με εξαίρεση κάποια παιχνίδια, όλες οι παρουσιάσεις δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.

Και αυτό γιατί; Γιατί οχι μόνο αναλωθήκαμε, υπερασπίζοντας ο ένας και ο άλλος, τις εταιρείες που αγαπάμε, με μια απόλυτη διάθεση, χωρίς όρεξη για κουβέντα και υγιή διάλογο, πάνω σε αυτές, αλλά επειδή κιόλας διαμορφώναμε άποψη, βάσει μόνο της κονσόλας, στην οποία τα σκάσαμε για να παίξουμε. Κάτω από την μύτη μας, πεταγόντουσαν διαρροές δεξιά και αριστερά και εμείς, από τον ενθουσιασμό μας, να τις κάνουμε καραμέλα και να περιμένουμε να τις δούμε. Και μιλάω στον Α’ πληθυντικό γιατί και εγώ και τα παιδιά από το Busted.gr, όπως και εσείς, πέσαμε θύματα του hype & των διαρροών και όταν μας έδειξαν αυτά που θέλαμε, που ήταν πολλά, από όλες τις εταιρείες συλλογικά, απλά δεν ενθουσιαστήκαμε. Άλλα γιατί τα περιμέναμε και άλλα επειδή απλά υπήρχαν και έπρεπε να γίνουν.

Αυτό βέβαια, δεν αναιρεί το γεγονός, ότι εταιρείες σαν την Sony και την Nintendo, έπρεπε να κινηθούν διαφορετικά, από ότι κινήθηκαν φέτος, εντελώς αντικειμενικά και με όση αγάπη, μπορώ να διαθέσω για αυτές. Ή το ότι εταιρείες σαν την Bethesda, εκτός από το μέλλον, έπρεπε να κοιτάξουν λίγο παραπάνω το τώρα. ‘Η το ότι εταιρείες σαν την EA, έπρεπε να δώσουν το κάτι παραπάνω. Ή τέλος, εταιρείες σαν την Microsoft, δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσουν μόνο τις παλιές στρατηγικές των αντιπάλων τους, γιατί τα προηγούμενα χρόνια, τα ίδια με την MS, έκανε και η αγαπητή Sony. Και ας μην το παρατηρείτε. Τι λέτε όμως τώρα, εμείς, όλοι σαν gamers, να αφήσουμε τους φανατισμούς και να πούμε μια φορά τα πράγματα, ως έχουν; Καμία εταιρεία δεν κέρδισε, ούτε το gaming κέρδισε, παρά μόνο οι φήμες και οι διαρροές κέρδισαν, που και εμείς, ως ενθουσιασμένοι gamers σας μεταδώσαμε. Γιατί κατάφεραν, τελικά, να πάρουν την χαρά και την έκπληξη που διέθετε η μεγαλύτερη gaming εκδήλωση του πλανήτη και την μετέτρεψαν σε απογοήτευση και νεύρα. 

Εμείς σαν Busted οφείλουμε να σας ευχαριστήσουμε που ήσασταν μαζί μας, σε αυτές τις 4 μέρες και μας στηρίξατε, είτε με την συμμετοχή σας, είτε με την φωνή σας, αλλά και εγώ σαν Γιώργος και σαν μέλος αυτής της φανταστικής ομάδας (σε καμία περίπτωση δημιουργός ή διαχειριστής, γιατί δεν είμαι τίποτα από αυτά, άλλος είναι και αξίζει τα εύσημα και το μπράβο) να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά του Busted που έδωσαν την ψυχή τους και θυσίασαν αμέτρητες υποχρεώσεις προκειμένου να βγει μια τεράστια εκδήλωση, όπως είναι η E3. Brace yourselves για περισσότερα και…Busted Είστε!! 

Εσάς ποια είναι η άποψη σας για την E3 2018; Πείτε μας την άποψη σας στα σχόλια. 

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!