Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «ΠΩΣ το PlayStation θα παίξει μπάλα σε ΞΕΝΑ χωράφια | Game Recap #162»
Dragon’s Dogma 2
Dragon’s Dogma 2

Dragon’s Dogma 2

Πόσους δράκους αντέχεις;

Release Date
22/03/2024
Played on
PS5
Platforms
PS5, Xbox Series X/S, PC
Developer
Capcom
Publisher
Capcom

H Capcom εδώ και αρκετά χρόνια μας έχει συνηθίσει σε μεγάλες κυκλοφορίες όπως αυτές των Resident Evil, Devil May Cry, Street Fighter κλπ. πλαισιώνοντας τες και με Remake αρκετών Resident Evil τίτλων, η εταιρεία από πλευράς πωλήσεων, τα πηγαίνει εξαιρετικά. Μην ξεχνάμε άλλωστε τα τελευταία χρόνια και την κυκλοφορία του Monster Hunter το οποίο κρίνεται απόλυτα επιτυχημένο. Πριν από 12 χρόνια είχαμε την κυκλοφορία του Dragon’s Dogma που παρόλο που δεν πήρε την δημοσιότητα που πολλοί περίμεναν ήταν ένας πολύ καλός τίτλος και ήρθε η ώρα μετά από το πέρασμα αυτών των χρόνων να έχουμε την συνέχεια του franchise με το Dragon’s Dogma 2, που κατά καιρούς βλέπαμε μέσα από trailers και gameplay videos. Θα καταφέρει άραγε να ξεχωρίσει μέσα σε μια πλειάδα RPG κυκλοφοριών και να αφήσει το στίγμα του; Για πάμε να δούμε.

Τα γεγονότα του παιχνιδιού ξεκινούν με το να βρισκόμαστε φυλακισμένοι και μια ομάδα στρατιωτών να έρχεται για να βρει στην ουσία τον κεντρικό χαρακτήρα. Εμείς έχουμε το χρίσμα του Arisen, του εκλεκτού των δύο Βασιλείων, ο οποίος όμως σημαδεύεται από έναν δράκο όπου κλέβει στην κυριολεξία την καρδιά του πρωταγωνιστή. Όμως οι φήμες λένε πως και ένας δεύτερος Arisen διεκδικεί τον θρόνο αλλά σε αυτόν τον κόσμο των δύο Βασιλείων μόνο ένας μπορεί να υπάρξει. Η ιστορία στην ουσία διαδραματίζεται στις χώρες του Vermund και του Battahl σε ένα παράλληλο σύμπαν από αυτό του πρώτου Dragon’s Dogma. Εμείς μέσα από την πορεία μας στο παιχνίδι θα προσπαθήσουμε να λύσουμε τον γρίφο και τις τρικλοποδιές που μας βάζουν κάποιοι και όλα αυτά έρχονται να συνδεθούν και με την σύγκρουση των δύο Βασιλείων που προαναφέραμε πιο πάνω .

Η δημιουργία του χαρακτήρα μας ξεκινά από το λεγόμενο Character Creation όπου ίσως είναι από τα πιο λεπτομερέστατα που έχω δει ως τώρα σε παιχνίδι. Αφού δημιουργήσουμε τον χαρακτήρα που επιθυμούμε θα μπούμε στην διαδικασία να επιλέξουμε το Class ή αλλιώς το Vocation. Έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε Fighter, Mage, Thief και Archer. Επίσης σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι παίζει και ο βασικός ακόλουθός μας όπου έχει την ονομασία Pawn. Στην ουσία πρόκειται για χαρακτήρες από έναν άλλο κόσμο που έρχονται να υπηρετήσουν μόνιμα στο πλευρό του Arisen. Ο Main Pawn μας θα δημιουργηθεί και αυτός μέσα από το character creation σύστημα επιλέγοντας αντίστοιχα και την κλάση που επιθυμούμε. Βέβαια θα μπορέσουν να μας πλαισιώσουν στο Party και άλλα δύο Pawn όπου μπορούμε να βρούμε μέσα στο παιχνίδι και να τους αγοράσουμε με τα RC (Rift Crystals). Τα RC μπορούμε να τα αποκτούμε μέσω των Loots αλλά και των διάφορων Quests που θα κάνουμε. Όμως πέρα από το Main Paw,n οι άλλοι χαρακτήρες που θα αποτελούν το party μας μπορούν να αλλάζουν. Φυσικά στις μεγάλες πόλεις υπάρχουν και τα Riftstones από όπου μπορούμε να προσλάβουμε Pawns άλλων παικτών. Ακόμη, τα Skills αναβαθμίζονται μέσων των Innkeepers και των Vocation Guild όπου επίσης εκεί μπορούμε να ξεκλειδώσουμε νέα Skills και Abilities. Αξίζει να τονίσουμε ότι ανά πάσα στιγμή μπορούμε να αλλάξουμε και Class.

Περνώντας στο κόσμο του Dragon’s Dogma 2 μπορούμε να πούμε πως είναι εντυπωσιακός κυρίως για το πόσο ζωντανός δείχνει ως προς τα Quests, τα NPCS και το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εναλλαγή μέρας και νύχτας. Ναι καλά ακούσετε το αντίστοιχο NPC δεν θα σας περιμένει μια ζωή αν δεν πάτε έγκαιρα για να εκπληρώσετε ένα Quest με αποτέλεσμα να χάσετε πιθανώς κάτι σημαντικό. Σύμφωνα με τους δημιουργούς ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί ώστε ο παίχτης να μη πάρει ταυτόχρονα μια μακρά λίστα από Quests και να τρέχει δεξιά και αριστερά για να τα ολοκληρώσει.

Επίσης, σημαντικό (στα Quests πάλι) είναι πως ναι μεν έχουμε μια τυπική υπόδειξη για το σημείο αλλά όχι κάποια προκαθορισμένη διαδρομή. Θα πρέπει εμείς να αυτοσχεδιάσουμε που θα πάμε, πως θα πάμε και πια ώρα της ημέρας θα πάμε καθώς το βράδυ μπορεί να συναντήσουμε εχθρούς ή να μην μπορούμε να βρούμε εύκολα κάποιο πέρασμα.

Θα μπορούμε να ξεκουραζόμαστε στα λεγόμενα Inns που θα βρούμε στον χάρτη του παιχνιδιού ή μέσω των Camps που θα βρούμε σε σημεία στον κόσμο του παιχνιδιού. Σημαντική σημείωση για το δεύτερο, θα πρέπει να έχουμε το Camping Kit στο Inventory μας. Επίσης στο Camp θα αναπληρώσουμε όλη μας την ενέργεια και του Party μας καθώς θα μπορούμε να μαγειρέψουμε από τα υλικά που βρίσκουμε στον κόσμο του παιχνιδιού. Το Fast travel γίνεται μέσω των Ferrystone ή μέσω των Oxcarts, όπου είναι κινούμενα καραβάνια στην ουσία.

Οι μάχες δείχνουν εντυπωσιακές, πολλές φόρες όμως υπάρχει μια σύγχυση μεταξύ όλου του Party και των λοιπών χαρακτήρων αλλά σε γενική αίσθηση είναι αυτό που ανέφερα, εντυπωσιακές και έχουν το επίπεδο δυσκολίας που τους αναλογεί. Το παιχνίδι ειδικά στους μεγάλους εχθρούς μας παροτρύνει μέσω της δυνατότητας του Grap να αναρριχηθούμε στο ευαίσθητο τους σημείο τους (και αυτό είναι μείον τους) και να τους προκαλέσουμε έτσι μεγαλύτερη ζημιά. Ανάλογα τα Classes που έχουν τα Pawns θα μας κάνουν και τα αντίστοιχα κατάλληλα Buffs που θα μας βοηθήσουν σε κάθε μάχη. Η ποικιλία στους εχθρούς είναι αποδεκτή και θα τους συναντήσουμε παντού στον κόσμο του παιχνιδιού. Καλή διαχείριση θέλει και το Inventory μας καθώς όλα παίζουν το ρόλο τους από το βάρος που θα κουβαλάμε μέχρι την αλλοίωση των τροφών που θα έχουμε μαζί μας.

Περνώντας στον τεχνικό τομέα, η μηχανή γραφικών που χρησιμοποιεί το παιχνίδι είναι η (εντυπωσιακή) RE Engine που συναντούμε στα παιχνίδια της Capcom. Από την μία βλέπουμε έναν πανέμορφο κόσμο από την άλλη έχουμε κάποια τεχνικά θεματάκια με διάφορα Glitches και κολλήματα που παρατηρούμε . Το Framerate είναι στα 30fps κλειδωμένο όμως κάποιες φορές ακόμα κι αυτό παρουσιάζεται ασταθές. Θα έπρεπε να υπάρχει και η επιλογή των 60fps ακόμα και αν κάναμε σημαντικές υποχωρήσεις στον οπτικό τομέα. Ας ελπίσουμε πως μελλοντικά η Capcom θα διορθώσει αυτά τα προβληματάκια. Στο ηχητικό κομμάτι δεν είχα κανένα θέμα προφανώς και όλα είναι του υψηλού επιπέδου που του αναλογεί και που αναπτύχθηκε ο τίτλος.

Ολοκληρώνοντας, το Dragon’s Dogma 2 της Capcom είναι ένα RPG παλαιάς κοπής που σίγουρα θα αρέσει στους περισσότερους. Δεν καταφεύγει στην συνταγή των Souls Games, αντ’ αυτού επιλέχθηκε και εξελίχθηκε μία που έχουμε να δούμε από παλαιότερα RPG όσον αφορά το Party, τους χαρακτήρες, τις μάχες καθώς και το πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος γενικώς στον κόσμο του παιχνιδιού και το πόσο επηρεαζόμαστε από αυτόν. Η ιστορία παρουσιάζει ενδιαφέρον με αρκετές ανατροπές, τα Side Quests όχι και τόσο αλλά το θέμα με τα τεχνικά προβλήματα υπάρχει και ελπίζω πραγματικά η Capcom να λύσει με με μελλοντικά Updates και να το αφήσει να λάμψει.

Ευχαριστούμε τις Capcom και CD Media για τη διευκόλυνση πραγματοποίησης του Review.

Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted

Dragon’s Dogma 2
ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Ιστορία
Gameplay
Ο κόσμος του παιχνιδιού
Το πως ο χρόνος επηρεάζει τα γεγονότα
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Τεχνικά προβληματάκια
30fps και έλλειψη επιλογών
Λίγο «άψυχα» NPCs
8
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!