Kamahameha! – Γίνε ο προστάτης του Dragon Ball!
Επιστροφή στην Νέα Hub City και στο Xenoverse! Όσοι ακολουθείτε το Busted κι εμένα, σίγουρα θα έχετε προσέξει πως δίνω μια ιδιαίτερη προσοχή στα παιχνίδια Ιαπωνικής προελεύσεως και λίγο περισσότερο σε παιχνίδια βασισμένα σε Anime και Manga, όπως και τώρα. H κριτική σήμερα αφορά ένα παιχνίδι βασισμένο σε ένα από τα αγαπημένα μου Franchises. Ο λόγος για το Dragon Ball Xenoverse 2, όπου είναι ένα παιχνίδι για το οποίο ανυπομονούσα μέχρι να πιάσω στα χέρια μου. To Xenoverse 2 είναι βασισμένο στην ιστορία και τους χαρακτήρες του Akira Toriyama. Την ανάπτυξη του τίτλου αναλαμβάνει για ακόμη μια φορά η Dimps για λογαριασμό της εκδότριας Bandai Namco Entertainment. Το παιχνίδι κυκλοφορεί ενάμιση περίπου χρόνο μετά τον προ-κάτοχο του. Κυκλοφορεί από τα τέλη Οκτωβρίου σε Ευρώπη και Αμερική ενώ στην Ιαπωνία κοσμεί τα ράφια των καταστημάτων από τις αρχές Νοεμβρίου και είναι διαθέσιμο για PlayStation 4, Xbox One καθώς και στην πλατφόρμα του Steam. Πρόκειται για ένα Fighting κατά κύριο λόγο παιχνίδι ενώ ταυτόχρονα καταφέρνει και συνδυάζει κατά ένα άλλο μεγάλο μέρος RPG και MMO στοιχεία σε ένα κατά 7 φορές μεγαλύτερο χάρτη από το πρώτο μέρος του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τρέχει έξοχα χάρη στην βοήθεια της Unreal Engine 4, κάτι που θα αναλύσουμε σε βάθος σε πολύ λίγο.
Το Xenoverse 2, διαδραματίζεται λίγα χρόνια αργότερα από το πρώτο παιχνίδι της σειράς, μην αγχώνεστε όμως αν δεν έχετε πιάσει στα χέρια σας το Dragon Ball Xenoverse, καθώς δεν πρόκειται για κάποια συνέχεια αλλά γεγονότα που πατάνε πάνω στα προηγηθέντα, δημιουργώντας έτσι μια διαφορετική πλοκή. Βασικός πρωταγωνιστής είναι ο χαρακτήρας που θα σας καλέσει το παιχνίδι να δημιουργήσετε στην αρχή μέσα από 5 φυλές. Αυτές είναι οι Earthling, Frieza, Majin, Namekian και Saiyan και πάρα πολλές επιλογές επεξεργασίας, αξίζει να αναφερθεί πως μπορείτε να μεταφέρετε και τον χαρακτήρα σας από το πρώτο τίτλο αν εφόσον πρώτα έχετε αποθηκευμένη την πρόοδο σας και έχετε φυσικά στην κατοχή σας τον τίτλο. Αφού δημιουργήσαμε τον χαρακτήρα και το avatar μας λοιπόν, καλείται από την Supreme Kai of Time και τον Elder Kai στην Conton City, ως νεοσύλλεκτος της Time Patrol της ομάδας που φυλάει τον χρόνο με κύρια αποστολή σας, να αποτρέψετε ταξιδεύοντας στον χρόνο, μεγάλους εχθρούς και γεγονότα από το να τα ανατρέψουν και να αλλάξουν ιστορικές στιγμές και συμβάντα από το γνωστό σύμπαν του Dragon Ball, θα δούμε πράξεις όπως την Εισβολή των Saiyans στην Γη, τον ερχομό του Frieza καθώς και νεότερα συμβάντα που πραγματοποιούνται στην anime σειρά Dragon Ball Super. Κύριοι εχθροί μας είναι οι Tora και Mira, οι οποίοι μαζεύουν τους μεγαλύτερους κακούς της ιστορίας με άμεσο σκοπό να παρέμβουν αρνητικά στο χρονολόγιο. Μαζί τους βρίσκεται ένας μυστηριώδες Saiyan ενώ στο δικό μας πλευρό έχουμε τον Trunks και τον Ace ο οποίος συστήθηκε ως πρωταγωνιστής στο προηγούμενο παιχνίδι. Κατά την διάρκεια του “Time Patrolling” όπως αποκαλεί το παιχνίδι το Campaign θα δεχτούμε βοήθεια από χαρακτήρες όπως είναι ο Goku, ο Vegeta, και ο Θεός της Καταστροφής Bearus ανάμεσα σε πολλούς άλλους.
Πέρα από το Campaign, υπάρχουν πάρα πολλά Side-Quests τα οποία θα σας βοηθούν στο να λάβετε εμπειρία για να δυναμώσετε τον ήρωα σας, να λάβετε Zeni τα In-Game χρήματα σας, Time Patrol Medals ακόμη ένα είδος συναλλαγών, επιθέσεις για να εμπλουτίσετε το “οπλοστάσιο” σας αλλά και αν είστε τυχεροί θα λάβετε ακόμη και Dragon Balls. Στην κατά 7 φορές μεγαλύτερη από την Toki Toki του Xenoverse, Conton City θα συναντήσουμε κάποια μικρά Side-Quests, βρίσκονται διάσπαρτα στον τεράστιο χάρτη της πόλης, σε αντίθεση με τα Parallel Quests τα οποία μπορείτε να επιλέξετε εσείς από τον “πάγκο” που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία. Τα PQ’s για συντομία είναι τα βασικά Side Quests, πρόκειται για μάχες οι οποίες δεν πατάνε πάνω στο σενάριο του παιχνιδιού ή του Franchise ενώ, όσο πιο δύσκολα είναι, τόσο πιο σπάνια αντικείμενα θα λάβετε στο τέλος της μάχης. Αν καταφέρετε να τερματίσετε το Quest με Z Rank, τότε θα πέσουν όλα τα αντικείμενα που δίνει η εκάστοτε αποστολή. Για να γίνει αυτό και να επιτύχετε Z Rank, θα πρέπει να τελειώσετε την αποστολή γρήγορα, να νικήσετε όλους του αντιπάλους και να τελειώσετε τον τελευταίο αντίπαλο με μία Super Attack. Φεύγοντας και από τα Quests, στον χάρτη βρίσκονται διάσπαρτοι γνωστοί χαρακτήρες της σειράς τους οποίους θα μπορείτε να γίνετε μαθητής τους και να ξεκλειδώσετε χαρακτηριστικές ειδικές κινήσεις τους, εμβλήματα για να στολίσετε το προφίλ του παιχνιδιού σας αλλά και να σας βοηθάει όταν τα βρίσκεται σκούρα στα PQ’s. Οι διδασκάλοι, θα σας είναι πάρα πολύ χρήσιμοι εντός της μάχης, οπότε επιλέξτε σοφά ποιος θα είναι αυτός που θα σας βοηθήσει και θα θέλατε μέντορα. Όλα τα παραπάνω είναι ζωτικά για τον χαρακτήρα σας και την κύρια ιστορία. Κάνοντας Farming από τα Quests, θα μπορείτε να ανεβείτε φυσικά Level, αλλά και να αποκτήσετε πόντους για να χτίσετε τα Stats του ήρωα. Εδώ είναι το σημείο που το παιχνίδι αρχίζει και παίρνει RPG τροπή. Μπορείτε να επιλέξετε να δυναμώσετε ζωή, ενέργεια Ki, Stamina αλλά και διάφορα είδη επιθέσεων. Μια δική μου πρόταση είναι να τα κρατάτε όλα σε ισορροπία. Όπως είπαμε παραπάνω, το παιχνίδι δίνει πάρα πολλές ελευθερίες όσο αφορά την επεξεργασία και την εμφάνιση του ήρωα μας. Αυτό έχει ένα μικρό τίμημα, ντύνοντας τον ήρωα μας, παρατηρούμε ότι κάθε ρούχο, ρίχνει ή ανεβάζει διάφορα Stats, άλλες φορές δραστικά και άλλες μηδαμινά. Αποτελεί ίσως πρόβλημα για κάποιον που θέλει τον χαρακτήρα του δυνατό και εμφανίσιμο, μπορώ να πω πως το βίωσα από πρώτο χέρι. Ευτυχώς όμως βρήκα και εδώ ακόμη μία λύση, αν θέλετε τον χαρακτήρα σας να πληρεί και τα δύο κριτήρια, τότε επιλέξετε ένα αντικείμενο QQ Bang μικρής αξίας και νωρίς στο παιχνίδι, θα ακυρώσει με αυτόν τον τρόπο την επίδραση των ρούχων με τίμημα έναν ή δύο πόντους από την επίθεση ή την άμυνα σας. Ένα ακόμη σημαντικό αντικείμενο είναι τα Super Souls. Τα Super Souls είναι “ψυχές” γνωστών χαρακτήρων οι οποίες κατά την διάρκεια της μάχης, αντιδρούν ανάλογα. Προτείνω και εδώ, να χρησιμοποιήσετε κάποια που να καλύπτει τις αδυναμίες σας, πχ όταν μένετε γρήγορα από Stamina ένα μεγάλο πρόβλημα να δυναμώνουν τα χτυπήματα σας. Κλείνοντας με το περιεχόμενο, θα δούμε τα Expert Missions τα οποία είναι αποστολές λίγο πιο διαφορετικές από τα PQ’s. Σε αυτές καλείστε να αντιμετωπίσετε ενισχυμένους αντιπάλους οι οποίοι έχουν πλεονεκτήματα απέναντι σας, συνδυάζοντας ταυτόχρονα ένα διαφορετικό τρόπο gameplay από τις συνηθισμένες αποστολές, αντίπαλοί σας θα είναι είτε μεγάλοι “κακοί” όπως είναι ο Frieza και Great Apes όπου κάθε αποστολή προσεγγίζεται διαφορετικά. Στα Expert Missions ευτυχώς δεν είστε μόνοι σας καθώς το επίπεδο δυσκολίας είναι τεράστιο, σας πλαισιώνουν NPC’s τα οποία κάνουν αντιπερισπασμό στον αντίπαλο όσο εσείς προσπαθείτε να βγάλετε την αποστολή εις πέρας.
[quote_box_center author=””]Κάνοντας Farming , θα μπορείτε να ανεβείτε Level και να αποκτήσετε πόντους για να χτίσετε τα Stats του ήρωα, εδώ το παιχνίδι αρχίζει και παίρνει RPG τροπή.[/quote_box_center]
Περνάω σιγά σιγά στο κομμάτι των γραφικών. Μένω εντυπωσιασμένος από τα γραφικά τα οποία τα χωρίζω σε τρεις “κατηγορίες”. Με εξέπληξε από την απόδοσή τους, τον πλούτο, αλλά και την παραγωγή τους. Αρχικά να πούμε πως δεν παύει να πρόκειται για ένα παιχνίδι το οποίο αγκαλιάζεται από τον μύθο ενός μεγάλου Anime, οπότε δεν μπορούμε να δούμε κάτι μεγάλο σε επίπεδο, όπως για παράδειγμα τα γραφικά του Tekken 7, πρόκειται για ένα Anime παιχνίδι και κρατάει το Anime ύφος και υφή. Έχει γίνει όσο πιο πολύ καλή δουλειά μπορεί να γίνει για ένα Anime παιχνίδι όπως το Xenoverse 2. Σε αντίθεση με το προηγούμενο τίτλο, υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και διαφορά. Όπως προ-ανέφερα, χώρισα τρεις “κατηγορίες”, υπάρχουν τα Cinematics, τα γραφικά κατά την διάρκεια του gameplay και των διαλόγων και φυσικά δε θα μπορούσε να απουσιάζουν και τα Anime Cinematics. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, αλλά και φυσικά μόλις ξεκινήσει, θα δούμε μερικά πλάνα σε μορφή Anime, είναι μια πινελιά την οποία βρίσκω ενδιαφέρον και μου άρεσε πάρα πολύ. Τολμώ να πω, πως τα σχέδια, δεν δημιουργήθηκαν πρόχειρα, όπως στην σειρά Dragon Ball Super οι θεατές θα καταλάβουν τι εννοώ. Τα Cinematics, είναι κάτι που ευχαριστήθηκα πάρα πολύ, οι παιδικοί μου ήρωες, ο Goku, o Vegeta, o Gohan αλλά και ο Frieza παρουσιαζόντουσαν στην οθόνη μου με κάθε λεπτομέρεια και έκφραση του προσώπου τους αφού ζωντάνευαν κατά την διάρκεια τους. Αν με ρωτάτε για τα εφφέ, ειδικές κινήσεις όπως το Kamehameha και η μεταμόρφωση σε Super Saiyan, δεν ήταν ποτέ πιο αληθοφανή. Όσο για το gameplay, υπήρχε βάθος κατά την διάρκεια της μάχης, πολλά εφέ στο περιβάλλον της αρένας ενώ το πιο εντυπωσιακό για εμένα ήταν η ταυτόχρονη μάχη ανάμεσα σε 8+ μαχητές και η ταυτόχρονη χρήση ειδικών επιθέσεων. Τολμώ να πω πως μερικές φορές το τελευταίο είχε αποτέλεσμα το παιχνίδι να κάνει μικρά glitch αφού η οθόνη γέμιζε από πυροτεχνήματα και λαμπερά χρώματα, δεν ήταν συνηθές φαινόμενο παρόλα αυτά υπάρχει.
[quote_box_center author=””]Σε αντίθεση με το προηγούμενο τίτλο, υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και διαφορά.[/quote_box_center]
Κάπου εδώ κατά την άποψη μου, ξεκινάνε τα αρνητικά του παιχνιδιού. Με τον τομέα του ήχου, μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος αλλά και λίγο μπερδεμένος. Για να πούμε τα θετικά πρώτα, το παιχνίδι ξεκινάει με ένα άψογο αγγλικό Dub και λέω άψογο διότι η μεταγλώττιση έγινε από τον βετεράνο παραγωγό και voice actor του Dragon Ball, Sean Schemmel. Παρόλα αυτά, επέλεξα να παίξω με την Ιαπωνική γλώσσα εφόσον είναι διαθέσιμη καθώς μου αρέσει να απολαμβάνω παιχνίδια από την Ιαπωνία στην μητρική τους γλώσσα. Παρόλα αυτά όποιο Dub και αν επιλέξετε είναι και τα δύο άριστα δουλεμένα, κάτι που σπανίως συμβαίνει. Ακούγοντας στο Soundtrack, παρατήρησα πως, όσο προοδεύω στο Campaign, η μουσική καθόλη την πλοήγηση μου στην πόλη αλλάζει, στην αρχή ακουγόταν μια μουσική τύπου τσίρκου όπως έχουν συνηθίσει οι Ιάπωνες σε αντίθεση με την μουσική που πολύ αργότερα γινόταν επική. Δυστυχώς πρόκειται για μία κλειδωμένη επιλογή, έως ότου τερματίσετε το Main Story. Παρόλα αυτά, είχα την επιλογή να ξεφύγω από την μονοτονία. Κατεβάζοντας το ανάλογο και δωρεάν, επιπρόσθετο στοιχείο από το PlayStation Store, στην πόλη προστίθεται ένα NPC με το όνομα DJ, το NPC δεν είναι άλλο παρά η εκπροσώπηση του μουσικού παραγωγού Steve Aoki, ο οποίος εκτός από ένα μεγάλο μέρος από την μουσική του παιχνιδιού, δημιούργησε και δύο Remix του Intro της σειράς Dragon Ball Z σε EDM και Trap ρυθμούς. Μιλώντας με το NPC αυτό, αυτόματα η μουσική αλλάζει. Η συνεργασία αυτή, δηλώνει η Namco πως είναι πολύ επιτυχημένη και θα συμφωνήσω εδώ. Φυσικά μπορούμε να συναντήσουμε και άλλα αγαπημένα μουσικά θέματα από το Franchise κατά την διάρκεια της μάχης. Κλείνοντας με το κομμάτι αυτό, περνάω στα αρνητικά κάτι που δυστυχώς, συναντάμε συχνά σε videogames. Κάποια ηχητικά εφέ, όπως αυτά της τηλεμεταφοράς, του οχήματος μας ή οι τόνοι επιλογών, μου ήταν αρκετά εκνευριστικοί και δυνατοί σε ένταση σε σημείο που μου τρύπαγαν τα αυτιά, όσο και αν πείραζα τις ρυθμίσεις, ή αν χαμήλωνα την τηλεόραση, το πρόβλημα παρέμενε.
[quote_box_center author=””]Κάποια ηχητικά εφφέ, μου ήταν αρκετά εκνευριστικά και δυνατά σε ένταση.[/quote_box_center]
Το κομμάτι του Gameplay, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι και αυτό μπερδεμένο και παράλληλα υπερβολικά απλοϊκό. Υπάρχει και εδώ το παραδοσιακό Gameplay που έχουμε συνηθίσει σε προηγούμενα παιχνίδια Dragon Ball, κατά την δική μου άποψη όμως πιστεύω πως υπάρχει μία μικρή ελευθερία στο movement σε αντίθεση με άλλους τίτλους της σειράς. Το παιχνίδι μου μοιάζει περισσότερο με Brawler και το δηλώνω χωρίς να επηρεαστεί η άποψη σας. Μου λείπει η στιβαρότητα που είχαν τα παιχνίδια του Raging Blast ή τα επικά Tenkaichi. Εδώ υπάρχει τόση ελευθερία όπου μπορώ να ανοίξω το Scouter μου και να ψάξω για τυχόν αντικείμενα στην αρένα σαν Mini Game. Οι πίστες είναι πιο μεγάλες βέβαια αλλά με κάποιες απαγορεύσεις σε τυχαίες γωνίες, μπορείς να κινηθείς γύρω από έναν μικρό λόφο αλλά όχι από πάνω. Το ίδιο συμβαίνει και στον απλοϊκό χειρισμό, όπου υιοθετείται από άλλα παιχνίδια Dragon Ball. Υπάρχει μια μικρή μονοτονία στις επιθέσεις με αποτέλεσμα το Button Smashing. Όσο για τις ειδικές επιθέσεις, θα βαρεθείτε να σημαδεύετε το έδαφος καθώς αν και ποικιλώδης, δεν βρίσκουν σχεδόν ποτέ τον στόχο, είτε σημαδεύετε σωστά τον κλειδωμένο αντίπαλο σας, είτε γιατί ο ίδιος θα έχει κρυφτεί πίσω σας. Αν παίζετε Online, υπάρχει περίπτωση και να γελοιοποιηθείτε. Χρησιμοποιήστε τις μόνο όταν είστε σίγουροι ότι θα πετύχει η εξαπόλυση της. Πολλές φορές ο στόχος σας μπορεί είτε να ξεκλειδώσει από μόνος του είτε από κάποιο λάθος του Button Smashing, αυτό θα σας στοιχίσει μερική από την ζωή σας. Στο σημείο αυτό, ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα ακόμη πρόβλημα. Το πρόβλημα τις κάμερας και του χαρακτήρα, όπου οι μεγάλοι χαρακτήρες κρύβουν τους μικρότερους και καλύπτουν την περισσότερη οθόνη σας, αυτό το συναντάμε ειδικά στα σημεία με τα Great Apes. Όταν καλούμαστε αντιμέτωποι με δύο Apes, βρισκόμαστε σε μία πίστα που το περιβάλλον της αποτελείτε από βράχια. Στο πλευρό μας θα έχουμε ακόμη δύο NPC’s κάτι που κάνει το παιχνίδι να τρελαθεί. Υπάρχουν φορές που το κλειδωμένο σαν στόχο Ape, θα γυρίσει το σώμα του με αποτέλεσμα, η κάμερα να στραφεί πάνω στα βράχια χάνοντας έτσι κάποια κίνηση αποφυγής που έπρεπε να κάνετε και ως εκ τούτου να χάσετε φυσικά αρκετή από την υγεία σας και όλη την μάχη. Θεωρώ πως είναι πρόβλημα η κάμερα να μην ακολουθεί την δράση. Μικρό, αλλά βρίσκεται και αυτό εκεί.
[quote_box_center author=””]Μου λείπει η στιβαρότητα που είχαν τα παιχνίδια του Raging Blast ή τα επικά Tenkaichi.[/quote_box_center]
Η A.I του παιχνιδιού είναι εκνευριστική αλλά και προκλητική ταυτόχρονα. Η δυσκολία του παιχνιδιού, είναι όπως πρέπει και ομοιόμορφα μοιρασμένη προς τις δύο πλευρές, βέβαια όσο προχωράτε τόσο η αύξηση στην δυσκολία θα σας είναι εμφανή. Φυσικά μεγάλο ρόλο παίζουν και η αδυναμίες των χαρακτήρων, αλλιώς είναι να πολεμάς εναντίων του Krillin, του Tien και του Yamcha και αλλιώς του Beerus, του Frieza και του Cooler. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση τον διδασκάλων, οπότε επιλέξτε σοφά ποιος θα βρίσκεται στο πλευρό σας. Από τον κανόνα αυτόν, θα μπορούσα να ξεχωρίσω τους NPC μαχητές της Conton City, χαρακτήρες δηλαδή, που δημιουργηθήκανε για τις ανάγκες του παιχνιδιού. Υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ δυνατοί, ίσως και γιατί αφού τους νικήσετε θα ανταμειφθείτε με Dragon Balls. Κατά την διάρκεια της μάχης, οι βοηθοί σας, θα δρουν ανάλογα… δεν θα βοηθούν ποτέ! Τις περισσότερες φορές μπλέκονται στα πόδια σας, με αποτέλεσμα να ακυρώνουν το Combo σας, τις ειδικές κινήσεις σας αλλά και να σας κλέβουν το τελευταίο χτύπημα το οποίο στο τέλος αμείβεστε για αυτό. Όταν γίνεται μάχη ανάμεσα σε πολλούς χαρακτήρες, στοχεύοντας προς κάποιον άλλο αντίπαλο, οι βοηθοί στρέφονται στον άλλον όχι πάντα. Αντιθέτως, οι αντίπαλοι είναι πολύ πιο έξυπνοι, πολλές φορές βίαιοι και άλλες σπαστικοί γιατί δεν πρόκειται να κάτσουν να φάνε ξύλο ή να σε αφήσουν να πάρεις ανάσα χτυπώντας σε. Πολλές φορές το παιχνίδι απροειδοποίητα θα στείλει δύο αντιπάλους να σας χτυπάνε με τους βοηθούς σας, να πίνουν καφέ, τσιγάρο και να σας κοιτάνε από μακριά με απάθεια αντί για να έρθουν να και να απομακρύνουν έναν από τους δύο ακόμη και όταν αντιμετωπίζετε έναν, όταν εσείς θα κάνετε Scoutering ή θα μαζεύετε Ki. Δεν στηριζόμουν στην βοήθεια τους αφού το κατάλαβα αυτό, έτσι έπαιζα πιο έξυπνα και με νέους τρόπους. Είναι ένα αρκετά ανταγωνιστικό, αλλά μερικές φορές μονότονο παιχνίδι και του δίνω θετικό πρόσημο σε αυτό.
[quote_box_center author=””]Η δυσκολία του παιχνιδιού, είναι ομοιόμορφα μοιρασμένη.[/quote_box_center]
Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας στη ζωτικότητα του Dragon Ball Xenoverse 2, είναι το Online κομμάτι του. Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε σε ένα μόνο Server, με 300 μεμονωμένους χρήστες. Θα μπορείτε να επικοινωνήσετε κυρίως με ένα προκαθορισμένο Chat αλλά και κάποια πολύ ωραία Animations με τα οποία θα κάνετε πολύ πλάκα. Οι 300 παίκτες μπορούν είτε να πλοηγούνται στην πόλη της Conton City, είτε να πολεμούν. Ωστόσο, αποκάλεσα το Online κομμάτι του παιχνιδιού, ζωτικό, αυτό γιατί εκτός του ότι στηρίζετε εκεί όλο το fanbase καθώς στηρίζοντας το θα κυκλοφορεί συνεχώς DLC υλικό, αλλά κυριότερο γιατί θα υπάρχουν συνεχώς άτομα να παίρνουν μέρος στα PQ’s και Expert Missions, πράγμα που είναι προτιμότερο από το να παίζετε μόνοι σας και με άθλια NPC’s. Εκτός των άλλων, το παιχνίδι θα στηρίζετε από την Dimps προκαλώντας τους παίκτες να λάβουν μέρος σε ομαδικά Raids. Αργότερα στο παιχνίδι, θα λάβει μέρος και το World Tournament το οποίο είναι ένας διαγωνισμός για τον δυνατότερο παίκτη στον κόσμο. Δυστυχώς δεν ήτανε διαθέσιμο κατά την διάρκεια της δοκιμής μου για τις ανάγκες του Review. Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει φυσικά πάντα η επιλογή απλής μάχης μεταξύ σε δύο παίκτες.
Συνοψίζοντας, τα γραφικά είναι εντυπωσιακά, μα δεν είναι αυτά το επίκεντρο του παιχνιδιού. Το έντονο gameplay και δράση είναι αυτό που θα σας κάνει να αγαπήσετε το παιχνίδι. Ευτυχώς τα προτερήματα υπερτερούν. Παρά κάποια μικρά Glitches, παρά κάποια μηδαμινά Bugs τα οποία θα μπορούσαν να διορθωθούν από την πρώτη μέρα πρόκειται να κολλήσετε για ώρες μαζί του. Αν θέλετε να ξεφύγετε πάντα από το κύριο παιχνίδι, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα από τους 30+ ήρωες που μας δίνει το παιχνίδι, να παίξετε με κάποιο φίλο σας ή απλά να περάσετε λίγη ώρα με γέλια αφού πρόκειται για ένα παιχνίδι με αστείους τόνους και πολύ έξυπνο σενάριο. Το Xenoverse 2, πρόκειται για μία αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου παιχνιδιού, η ζυγαριά γέρνει προς τα συν. Ελπίζουμε η Dimps και η Bandai Namco να μην αλλάξει την συνταγή αυτή στο σύνολο της πλην του χειρισμού. Σε αυτό το σημείο, θέλω να αναφέρω το γεγονός ότι το αρχικό menu είναι άδειο, για να παίξεις μια απλή μάχη ή για να παίξεις Local Multiplayer, θα πρέπει να συνδεθούμε και να βρούμε την επιλογή από τον ανάλογο πάγκο στην πόλη, κάτι εξαιρετικά άσκοπο και χρονοβόρο κατά την γνώμη μου. Το Dragon Ball Xenoverse 2, θα κατανοηθεί περισσότερο από τους φίλους του Franchise, θα σας κρατήσει πολλές ώρες απασχολημένο με τα άπειρα Quests και την ενδιαφέρον πλοκή που ξετυλίγει. Αν είστε σε σκέψεις να προβείτε σε αγορά, σας προτείνω να το κάνετε, μάλιστα, αν η τσέπη σας το σηκώνει, αγοράστε την πολύ όμορφη συλλεκτική έκδοση η οποία έρχεται με μία επιβλητική φιγούρα του Goku. Με πολύ πιο λίγα λόγια, αν είστε λάτρεις της σειράς, των anime ή των Fighting Game γενικότερα, Go for it! Μπορώ να πω πως πέρασα ευχάριστα την ώρα μου, και πρόκειται να το ξανά κάνω αφού παίζοντας μόνο με την μία φυλή των Sayian, δεν έχω ολοκληρώσει πλήρως το παιχνίδι. Εκτός αυτού, νοστάλγησα τους αγαπημένους μου ήρωες και τα Σαββατοκύριακα που έβλεπα πιτσιρίκος την σειρά στην τηλεόραση και περίμενα να ακούσω το επικό Cha-la head cha-la! See you in Xenoverse!
[vc_row][vc_column width=”1/2″]
[/vc_column][vc_column width=”1/2″]Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: PlayStation 4
Είδος: Fighting, MMO, RPG
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 28/10/2016
Κυκλοφορεί για: PlayStation 4, Xbox One και Steam
Εκδότρια Εταιρεία: Bandai Namco Entertainment
Εταιρεία Ανάπτυξης: Dimps, Bandai Namco Entertainment
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!