Παρόλο που το Star Wars: Battlefront που βγήκε το 2015 από την ΕΑ δεν θα λέγαμε ότι είναι κακό παιχνίδι, κάποιοι υποστηρίζουν ότι ήθελε λίγο παραπάνω ”ψίχα”. Προφανώς και έλειπε ένα single player campaign, αλλά ακόμη και από το multiplayer κομμάτι δεν μείναμε εκατό τοις εκατό ευχαριστημένοι.

Ευτυχώς για όλους, η DICE δεν σφυρίζει αδιάφορα και ακούει τα παράπονα. Σε πρόσφατη συνέντευξη, ο Bernd Diemer (Creative Director της εταιρείας), εξέφρασε την άποψή του, σχετικά με το τι έλειπε από το πρώτο Battlefront:
”Στο κομμάτι του gameplay, πιστεύουμε ότι τα πήγαμε καλά. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά θέλουμε να δώσουμε λίγο παραπάνω βάθος. Να δώσουμε στους παίχτες λόγους για να παίξουν παραπάνω το παιχνίδι, για πιο πολύ καιρό. Να δοκιμάσουν διαφορετικούς ήρωες και troops. Γι’ αυτό το λόγο βάλαμε τα classes. Λίγη παραπάνω ποικιλία στο παιχνίδι, δεν είναι όλοι το ίδιο. Τώρα θα μπορείτε να φτιάξετε την δική σας ομάδα εάν το επιθυμείτε!”
Σίγουρα δεν διαφωνούμε. Τα όπλα ήταν αρκούντως ρεαλιστικά, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, αλλά νιώθαμε ότι κάτι έλειπε. Ελπίζουμε ότι θα δούμε βελτιώσεις στο Battlefront II.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






