Mike Ybarra: Το Cross-Play δεν είναι νεκρό

Το cross-platform play είναι ένα αρκετά καυτό θέμα τον τελευταίο καιρό. Η δυνατότητα να παίζεις με τους φίλους σου, και όχι μόνο, σε διαφορετικές πλατφόρμες είναι κάτι δελεαστικό για τους gamers. Η Microsoft φαίνεται να κυνηγάει το όνειρο αυτό περισσότερο και να ασκεί πίεση και στις ανταγωνιστικές εταιρίες. Ήδη, οι first party τίτλοι της εταιρίας είναι cross-play με το PC, ενώ το Minecraft και το Rocket League είναι συμβατά με τις διαφορετικές πλατφόρμες. Σε μια δημοσίευση του Mike Ybarra στο Twitter, υποστηρίζει ότι το cross-play δεν θα φύγει.

Το tweet ήταν σαν απάντηση στο editorial του Game Informer σχετικά με την αδιαφορία της Sony για το cross-platform play. Να θυμίσουμε πως μόνο η Sony αρνήθηκε να γίνει το Minecraft cross-play με το Xbox. Πιο αναλυτικά, ο Ybarra έγραψε:


Ναι είναι λογικό να θέλουν οι χρήστες περισσότερο κόσμο για να παίζουν. Αυτό σημαίνει μικρότερους χρόνους αναμονής, πιο ζωντανή κοινότητα, περισσότερο υλικό από τους δημιουργούς και πολλά άλλα πλεονεκτήματα. Ωστόσο, το δεύτερο κομμάτι του tweet είναι που μας ανησυχεί, ότι θέλουν να παίζουν μαζί. Κάποιοι μπορεί να αρνούνται να παίξουν με άλλες πλατφόρμες γιατί φοβούνται ότι δεν θα είναι ισορροπημένες μεταξύ τους ή άλλους δικούς τους λόγους. Όμως η Microsoft έχει κάνει την έρευνα της και καλύπτει όλες τις ανάγκες. Το Gears of War 4 έχει επιλογή να παίξεις με άτομα της ίδιας πλατφόρμας και μόνο.

Το να επιτρέπεις συστήματα της ίδια οικογένειας να είναι συμβατά μεταξύ τους είναι κάτι απλό, το να φέρνεις και τρίτους κατασκευαστές στον χορό είναι το δύσκολο κομμάτι. Ήδη το Rocket League μαζί με το PlayerUnknown’s Battlegrounds θα μπουν στην παρέα του cross-play, ενώ το Nintendo Switch δεν μένει πίσω. Αντίθετα, τα περισσότερα σχόλια της Sony για το cross-play είναι κουτά και άστοχα. Ο Jim Ryan, επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων του PlayStation, δήλωσε ότι το cross-play εκθέτει τα παιδιά σε “εξωτερικές επιρροές” έξω από το “επιμελημένο σύμπαν του PlayStation“. Μάλιστα, η Sony αναφέρει ότι υποστηρίζει το cross-play δίνοντας ως παράδειγμα το Final Fantasy ΧΙ που κυκλοφόρησε το 2002 στο PlayStation 2.

Πάντως, όσο και αν προσπαθεί η Sony να το αρνηθεί, το cross-play διαδίδεται γρήγορα. Βλέπουμε ότι υπάρχει μια τάση ανάμεσα στις δύο εταιρίες που δημιουργείται από την ανταγωνιστική συμπεριφορά, ίσως για αυτό να κρατάει τις αποστάσεις της. Όσο η Ιαπωνική εταιρία ηγείται της αγοράς έχει αρκετό χώρο να παραμείνει πεισματάρα, όμως όσοι μένουν κολλημένοι για πολύ στην θέση τους σύντομα χάνουν την ορμή που τους έφερε εκεί.

Εσείς τι άποψη έχετε; Θέλετε να δείτε τις πλατφόρμες ενωμένες με το cross-play;

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.