Ο Cory Barlog ήθελε να υλοποιήσει τη One Shot Camera τεχνική στο Mad Max

Ο γνωστός Cory Barlog της Sony Santa Monica, το studio πίσω από το God of War, εργάστηκε σε άλλες εταιρίες πριν επιστρέψει πάλι στη Santa Monica ως director του παιχνιδιού.

Όπως μάθαμε σε μια πρόσφατη συνέντευξη του Mikael Kasurinen στο GameInformer (ο οποίος πλέον είναι μέλος της Remedy Entertainment και εργάζεται στο Control), όταν δούλευε μαζί με τον Cory Barlog στην Avalanche Studios για την παραγωγή του Mad Max, ανέφερε πως ο Barlog είχε ήδη αυτή την ιδέα της One Shot Camera τεχνικής στο μυαλό του, κάτι που εμείς είδαμε τελικά στο God of War περίπου τρία χρόνια μετά.

Η ιδέα της κάμερας και ότι από την πρώτη στιγμή είναι πάντα μαζί σου – ήταν αυτό που ήθελε να κάνει και στο Mad Max. Είναι ενδιαφέρον που τελικά κατάφερε να το υλοποιήσει στο God of War.

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (της κάμερας) ήταν κάτι που φαίνεται να δίχασε το κοινό του, καθώς μεγάλη μερίδα πήρε πολύ θετικά αυτή την αλλαγή και επιλογή, ενώ άλλοι φίλοι του τίτλου δεν έδειξαν τον ίδιο ενθουσιασμό. Αξίζει όμως να αναφέρουμε πως ήταν ένα αρκετά μεγάλο ρίσκο που απέφερε επιτυχία και αναγνώριση στη βιομηχανία.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!