O Cory Balrog συγκρίνει το σύστημα μάχης του νέου God of War με αυτό του Dark Souls (Video)

To God of War είναι προ των πυλών και η Sony θέλησε να μας δείξει ένα μικρό κομμάτι από το παιχνίδι μέσω του 15λεπτού video που δημοσίευσε στις αρχές της εβδομάδας. Ταυτόχρονα, δημοσίευσε ένα ακόμη video όπου οι δημιουργοί εξηγούν το σύστημα μάχης του παιχνιδιού.

Στο συγκεκριμένο video εμφανίζεται και ο πασίγνωστος Creative Director του παιχνιδιού, Cory Balrog όπου σχολιάζει το σύστημα μάχης και το συγκρίνει με αυτό του Dark Souls. Αρχικά αναφέρεται σε δύο βασικές επιλογές που αποφάσισαν να ακολουθήσουν oι οποίες ήταν το God of War να μην είναι ένα open-world παιχνίδι και να μην μιμηθούν απλά όλο το σύστημα μάχης του Dark Souls. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει:

Δεν θέλαμε απλά να μιμηθούμε το Dark Souls, όσο και να μας αρέσει αυτό το παιχνίδι. Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον συστατικό μέσα στον συγκεκριμένο τίτλο που αυτό θέλαμε να αποτυπώσουμε και εμείς.

Συνεχίζοντας αναφέρθηκαν οι δημιουργοί στις αποφάσεις που πήραν για το σύστημα μάχης και από ότι φαίνεται η βασική επιλογή να φέρουν το God of War πιο κοντά σε ένα σύστημα μάχης σαν του Dark Souls είναι και αυτό που το διαφοροποιεί από τα προηγούμενα hack-and-slash παιχνίδια της σειράς. Μένει να δούμε αν αυτή την επιλογή θα την δεχτούν οι φαν της σειράς και θα έχει υλοποιηθεί έτσι όπως πρέπει από την ομάδα ανάπτυξης. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το video με τον σχολιασμό των δημιουργών.

Επίσης, μην ξεχάσετε να δείτε και την δική μας άποψη μέσω του Recap της προηγούμενης εβδομάδας όπου σχολιάζουμε όλα τα νέα και τα δικά σας #lootoftheday.

To God of War κυκλοφορεί στις 20 Απριλίου αποκλειστικά για PS4.

Πως σας φαίνονται οι επιλογές των δημιουργών για το νέο God of War; Θέλατε να μείνει στο παραδοσιακό hack-and-slash παρελθόν του; Πείτε μας την γνώμη σας παρακάτω.

 Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!