Μεγάλο κομμάτι της Bethesda τα Single-Player παιχνίδια

Μπορεί η Bethesda να ξεφεύγει από το παραδοσιακό single-player στοιχείο που μας έχει μάθει τα τελευταία χρόνια, με τίτλους όπως Fallout 76, Wolfenstein YoungBlood και με τα νέα multiplayer στοιχεία του DOOM Eternal, αλλά η εταιρία αναγνωρίζει πως είναι μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της.

Μιλώντας με το IGN ο Pete Hines, σημείωσε πως παρόλο που η εταιρία έκανε στο παρελθόν και συνεχίζει να κάνει multiplayer παιχνίδια, δεν παύουν να βλέπουν τον εαυτό τους ως μια εταιρία που παράγει κατά κύριο λόγο single-player εμπειρίες.

Επίσης πρόσθεσε πως μεγάλος στόχος των studio τους είναι η προσέγγιση της ποιότητας και το να προσφέρουν κάτι ξεχωριστό, παρά replayability, δίνοντας στον καταναλωτή την αίσθηση ότι αξίζει το χρηματικό ποσό που επένδυσε, ακόμα και την ημέρα κυκλοφορίας.

Τέλος, θέλουμε να ποσθέσουμε πως, ενώ χαιρόμαστε ιδιαίτερα με την έντονη υποστήριξη της Bethesda στον χώρο των single-player τίτλων, το μοντέλο προσθήκης DLC και Season Pass σε κάθε της τίτλο έχει γίνει κάπως κουραστικό.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!