Για πρώτη φορά στην ιστορία των Assassin’s Creed, η περιπέτεια στην Αίγυπτο ονόματι Origins θα έχει την δυνατότητα διαβάθμισης της δυσκολίας.
Σε συνέντευξή του, ο game director, Ashraf Ismail, ανέφερε ότι:
Κάποιοι δίνουν έμφαση στο ιστορικό κομμάτι, κάποιοι στην περιπέτεια, και άλλοι στο gameplay, και όσον αφορά το gameplay όσο προχωράει το παιχνίδι αυτό δυσκολεύει, όποτε ευχαριστούσαμε μόνο μία πλειοψηφία των παιχτών. Οπότε η επιλογή δυσκολίας ήταν κάτι που έπρεπε να συμβεί.
Οι δυσκολία θα κυμαίνεται ανάμεσα σε Easy, Normal και Hard. – κάτι που θα επηρεάζει πολύ τις μάχες με τα boss. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι στο Easy δε θα έρχεστε αντιμέτωποι με ό,τι θα χρειαστεί ή δε θα υπάρχει combat. Απλώς το Hard θα απευθύνεται στου πιο απαιτητικούς παίχτες.
Παρόλα αυτά, τον ενδιαφέρον είναι πως την νέα χρονιά, θα μπορείτε να παίζεται το Assassin’s Creed Origins χωρίς καθόλου combat χάρις το νέο educational Discovery mode. To DLC θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 χωρίς καμιά χρέωση, και θα επιτρέπει την ελεύθερη εξερεύνηση στο open world με σκοπό την μάθηση την Αρχαίας Αιγύπτου. Αυτή η επιλογή καταργεί εντελώς τις μάχες και τις αποστολές, αφήνοντας τον παίχτη την δυνατότητα να ζήσει την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού και να συλλέξει πληροφορίες για τις περιοχές και την ιστορία τους.
Πως σας φαίνεται η επιλογή δυσκολίας; Για το Discovery mode δε ρωτάω καν. Είναι αδιαμφισβήτητα ότι πιο έξυπνο και πρωτοπόρο μπορούσε να προσφέρει η εταιρία. Εσείς τί λέτε;
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






