Το Concord αποτέλεσε μια ιστορική αποτυχία και ως εκ τούτου μερικές ιστορίες που βγαίνουν από αυτό απλά δεν μπορούν να παραβλεφθούν. Μιλώντας στο τελευταίο επεισόδιο του Sacred Symbols, ο βετεράνος πρώην δημοσιογράφος του IGN, Colin Moriarty, δήλωσε ότι μίλησε με έναν προγραμματιστή για το first-person shooter και ισχυρίζεται ότι το παιχνίδι κόστισε περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια (!!!), καθιστώντας το το πιο ακριβό first-party project του PlayStation που έγινε ποτέ. Αν αυτό είναι ακριβές (διατηρούμε τις επιφυλάξεις βέβαια) είναι τουλάχιστον εκπληκτικό!
Ο Moriarty ισχυρίζεται ότι η Firewalk Studios είχε δαπανήσει περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια στις αρχές του περασμένου έτους, πριν από την εξαγορά της εταιρείας ανάπτυξης από τη Sony. Ο τίτλος χρηματοδοτήθηκε αρχικά από την Probably Monsters, με το PlayStation να υπογράφει ως εκδοτικός εταίρος. Δεν είναι σαφές, λοιπόν, πόσο από τα αρχικά 200 εκατομμύρια δολάρια είχαν βγει από την τσέπη του κατόχου της πλατφόρμας.
Ωστόσο, όταν απέκτησε το στούντιο και ανέλαβε τον πλήρη έλεγχο του έργου, φέρεται να ξόδεψε άλλα 200 εκατομμύρια δολάρια για να ετοιμάσει τον τίτλο προς κυκλοφορία. Ο Moriarty εξήγησε: «Είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει ποτέ η Sony από άποψη προϋπολογισμού σαν first-party. Υπάρχουν μεν first-party παιχνίδια που είναι πιο ακριβά από άποψη προϋπολογισμού αλλά από τα παιχνίδια που έχουν βγει μέχρι στιγμής, όπως το Marvel’s Spider-Man 2, αυτό το παιχνίδι κόστισε περισσότερο. Και τα έχασαν όλα».
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!