Έφτασε στα χέρια μας επιτέλους το παιχνίδι που η BioWare δημιουργεί χρόνια τώρα και πιστεύει πολύ σε αυτό. Φυσικά πρόκειται για το Anthem που φιλοδοξεί να κερδίσει κομμάτι από τον ήδη κορεσμένο χώρο των Online Shooters. Η Activision έχει είχε το Destiny, η Ubisoft το Division και η EA το Anthem. Τόσο απλά. Που ποντάρει όμως η Bioware και η ΕΑ; Φέρνει κάτι διαφορετικό το Anthem ή είναι μία από τα ίδια; Η απάντηση από τις εντυπώσεις μας είναι “και τα δύο”.
Προτού συνεχίσουμε να αναφέρουμε ότι το Anthem VIP Demo μας προβλημάτισε τις πρώτες 8 ώρες στο να καταφέρουμε να μπούμε να παίξουμε και αν και βελτιώθηκε η κατάσταση ώρες αργότερα, πάλι είχαμε προβλήματα. Το κυρίως πρόβλημα ήταν η αδυναμία να μπούμε στο κόσμο από το Fort Tarsis καθώς η οθόνη Loading σταματούσε στο 95%. θα έπρεπε η Ea/Bioware να ήταν προετοιμασμένη λίγο καλύτερα αφού η πρώτη εντύπωση είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Τέλος, το VIP Demo όπως και το ίδιο Demo που θα έρθει την άλλη εβδομάδα για όλους είναι έκδοση παλαιότητας 6 εβδομάδων και ήδη σύμφωνα με τη BioWare το Build που θα λάβουμε ως τελικό προϊόν έχει μέσα πολλά Fixes (άγνωστο τι και ποια).
Ξεκινώντας το Demo είμαστε στο Fort Tarsis (που αποτελεί το κεντρικό hub μας, είμαστε Solo και θα βλέπουμε το Story) και αν και όλοι οι Npcs που αλληλεπιδρούμε (έχει πολλούς) είναι κλειδωμένοι μας επιτρέπεται να μιλήσουμε σε ένα συγκεκριμένο του οποίου το Story θα μας απασχολήσει για λίγα Missions στο κόσμο έξω. Το Fort Tarsis το βλέπουμε σε πρώτο πρόσωπο και φαίνεται να έχει κάποιου είδους ζωή με χαρακτήρες που θα απασχολήσουν με τα Quests τους. Την ποιότητα δε την γνωρίζουμε αλλά από αυτήν που λάβαμε στο Demo υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον καθώς και το Story καθαυτό είχε ενδιαφέρον αλλά και επίσης τα Cutscenes ήταν καλογυρισμένα με ωραία Vοice acting και Facial Animations. Φάνηκε ξεκάθαρα ότι η έλλειψη γυαλίσματος του Mass effect Andromeda πήγε όλη στο Αnthem αν και ήρθαν από διαφορετικά Studio. Τα γραφικά υπάρχουν στιγμές που θα εντυπωσιάσουν με το παραπάνω και στιγμές που θα πούμε “οκ”. Υπάρχει κάποιο Pop-Up που είναι έντονο εφόσον το προσέξουμε αλλά μέσα στον πανικό της μάχης δε θα καταλάβουμε τίποτα (το είχε και το Μass Effect Andromeda σε μεγαλύτερο βαθμό και πιθανότατα είναι λόγω της Frostbite μηχανής που θέλει η ΕΑ να χρησιμοποιείται παντού). Επίσης τα καρέ του παιχνιδιού μας έδωσαν προσωπικά την εντύπωση να μη πέφτουν και να μένουν καρφωμένα στα 30 αν και κάποιοι παρατήρησαν πτώση ενώ στην πόλη υπάρχει πτώση καρέ. Συνολικά είναι ένας πολύ όμορφος τίτλος (παίξαμε πολλές ώρες και σε PS4 Pro και σε Xbox One X).
Εκτός από την ιστορία και τους χαρακτήρες που η BioWare θέλει να μας φέρει ως κάτι το διαφορετικό στο είδος των Looter Shooters το πραγματικά καινούριο που φέρνει είναι η κίνηση και η πτήση. Με το πάτημα ενός κουμπιού το Javelin μας εκτινάσσεται απολαυστικά στους αιθέρες αφήνοντάς μας έτσι ένα κόσμο πραγματικά τρισδιάστατο αφού το πάνω-κάτω και το έδαφος γίνονται το ένα και το αυτό. Υπάρχει πραγματική καθετότητα στο κόσμο. Με το πάτημα της στόχευσης η πτήση σταματάει και εμείς αιωρούμαστε μπορώντας έτσι να στοχεύσουμε και να κάνουμε Evade στο αέρα. Μόλις υπερθερμανθεί το Javelin πέφτουμε στο έδαφος και συνεχίζουμε εκεί τη μάχη μας. Το Anthem δε θέλει να πετάς όλη την ώρα, δεν είναι Ace Combat. Το Anthem θέλει να έχεις απόλυτη ελευθερία κίνησης και το καταφέρνει αψεγάδιαστα και απολαυστικότατα. Όσες ώρες και να παίζαμε δε βαρεθήκαμε να πετάμε και να μαχόμαστε.
Η μάχη μας θέλει να πολεμάμε πολλούς εχθρούς μαζί και σε μεγάλο πλήθος το οποίο αλλάζει με το πόσοι είμαστε. Πολλοί μικροί, κάποιοι πιο μεγάλοι με ασπίδες, φλογοβόλα, αντιαεροπορικά, mini bosses, υπήρχε πραγματικό χάος και η δράση ήταν ασταμάτητη για σχεδόν όλα τα Fights. Δεν υπάρχει τεχνητά τοποθετημένο Cover και πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτό που μας παρέχει η γεωγραφία του Anthem. Οι πιο πολλές μάχες και ειδικά στο απαιτητικό Stronghold (το αντίστοιχο Raid 4 ατόμων) ήταν χαοτικές και δεν υπήρχε χρόνος ηρεμίας. Έπρεπε να κινούμαστε συνέχεια. Υπάρχουν 6 επίπεδα δυσκολίας και το Normal (το δεύτερο) ήταν ήδη απαιτητικό αλλά πολύ διαχειρίσιμο. Το τέρμα δύσκολο θέλει τους εχθρούς να έχουν 3100% παραπάνω Health και Damage! Η BioWare έχει πει ότι το τελικό παιχνίδι θα είναι πιο απαιτητικό.
Τα όπλα μας φαντάζουν δυνατά, η στόχευση με αυτά είναι άμεση αλλά ο ήχος σε κάποια όπλα θα θέλαμε να είχε πιο έντονο “μπουμ”. Βέβαια όσοι πιο πολλοί παίκτες παίζουν (έως 4) τόσο πιο απασχολημένο είναι το ηχητικό φάσμα. Δεν είναι όμως μόνο το Shooting ο τρόπος που μαχόμαστε. Κάθε Javelin έχει 4 abilities με Cooldown που είναι δεσμευμένα στα L1 – LB, R1 – RB, L1+R1 – LB+RB και το πάνω στο Pad που ενεργοποιεί την καταστροφικότατη Ultimate Ablity.
Κάθε Javelin έχει ουσιαστικά διαφορετικές δυνατότητες και Abilities αλλά μένει να δούμε στο κανονικό παιχνίδι κατά πόσο θα θαφτεί η διαφοροποίηση τους αυτή η θα φανεί στη μάχη με αποτελέσματα. Το Ranger που ξεκινάμε είναι ύφους Iron-Man (ναι της Marvel) με ισορροπημένη μίξη Armor-Shields-πτήση και βασικά abilities Grenades-Rockets . Το Interceptor από την άλλη είναι αισθητά πιο γρήγορο, βασίζεται στα αλλεπάλληλα Evades, διαθέτει ασταμάτητα Melee και πετάει ως βασικά Abilities sci-fi Shuriken! To Colossus είναι πιο αργό πιο ογκώδες, έχει ασπίδα και υπερθερμαίνεται πιο εύκολα κατά την πτήση. Όσο για το Storm είναι ο μάγος της παρέας αφού αιωρείται την πιο πολύ ώρα και έχει Lightning kai Frost επιθέσεις.
Κάτι πραγματικά εντυπωσιακό είναι το βαθύ κοσμητικό Customisation που μπορούμε να κάνουμε στα Javelin. Εφόσον το επιθυμούμε μπορούμε να έχουμε ροζ πουά χρώμα τσιχλόφουσκας με χρυσές λεπτομέρειες και να μοιάζει μοναδικό.
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά παραπάνω αλλά θα τελειώσουμε το κείμενο με τους ενδοιασμούς μας και κάποιες παρατηρήσεις παρόλο την θετική εντύπωσή μας. Το Anthem αν και ξεκίνησε ως Concept πριν από το Destiny και φτιάχνεται 6 χρόνια περίπου έχει αρκετές επιρροές από αυτό. Από τα όπλα που κάνουμε Disassemble και παίρνουμε weapon parts για Crafting μέχρι και τη δομή των missions (σκάναρε αυτό, κάνε Defend αυτό, υπάρχει και κάτι σαν light level;). Φαίνεται ότι υπάρχει κάποια ιστορία η οποία υπάρχει μεγάλος κίνδυνος αν είναι καλή να θαφτεί μέσα στο τρέξιμο των 4 άγνωστων παικτών μεταξύ τους. Επίσης, ενώ η BioWare μας έχει δώσει την επιλογή να παίζουμε και Solo (αλλά πάντα Online) η αίσθηση πράττοντας το είναι ότι κάτι λείπει: ένας τουλάχιστον συμπαίκτης. Κατά πόσο το Anthem που ξεκινάει ως πρωτότυπο IP θα ανταγωνιστεί τα ήδη εγκατεστημένα Franchises των Destiny και Division μιας και έχουν το ίδιο κοινό κυρίως;
Θα το δούμε όταν κυκλοφορήσει στις 22 Φεβρουαρίου στο PS4, Xbox One και PC!
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!