“Πυρηνική βόμβα” φαντάζουν οι δηλώσεις μιας σπουδαίας δημιουργού.
Η ακύρωση του single player τίτλου Star Wars της Amy Hennig την περασμένη χρονιά, προκάλεσε διαμάχες και αναταραχές σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην παραγωγή single player εμπειριών. Αρκετοί υποστηρικτές αυτού του είδους, τόνισαν ότι αρχίζουν να αισθάνονται απομονωμένοι, καθώς οι multiplayer κυκλοφορίες, ολοένα και περισσότερο κατακλύζουν ασφυκτικά την ατμόσφαιρα.
Ύστερα απ’ αυτό, μια απ’ τις εταιρείες υψηλού βεληνεκούς και εμπειρίας στη δημιουργία story driven παιχνιδιών, η Bethesda, κινητοποιήθηκε και προώθησε ένα trailer, μέσα απ’ το οποίο υπενθύμιζε ότι η αφοσίωση σε παιχνίδια που αφορούν έναν παίκτη, είναι το κυρίως μέλημά τους. Την εποχή εκείνη όμως, αξίζει να αναφερθεί ότι δύο απ’ τους σπουδαιότερους τίτλους της εταιρείας, το The Evil Within 2 και το Wolfenstein II: The New Colossus, βρίσκονταν σε προσφορά ενώ είχαν συμπληρώσει μόλις λίγες εβδομάδες “ζωής” στην αγορά, γεγονός που φαίνεται να επαναλαμβάνεται συχνά πλέον. Ίσως τέτοια φαινόμενα αποδεικνύουν ότι οι gamers “είναι καλοί μόνο στα λόγια” και τελικά δεν στηρίζουν τα single player παιχνίδια όσο θα έπρεπε.
Η έμπειρη δημιουργός λοιπόν, Amy Hennig δηλώνει πεπεισμένη ότι κάτι τέτοιο ισχύει και συμπληρώνοντας, οι δηλώσεις της ήταν τουλάχιστον σκληρές και βαρύγδουπες:
“Υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, και αυτό είναι το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης, οι επιθυμίες ή ακόμη και οι απαιτήσεις των παικτών όσον αφορά τις ώρες παιχνιδιού, την ποιότητα, τα επίπεδα της παραγωγής και πολλά άλλα. Αυτές οι πιέσεις καταλήγουν να γίνονται πολύ πραγματικές εσωτερικά. Εάν ένα παιχνίδι χρειαστεί ας πούμε, 100 εκατομμύρια δολάρια ή και περισσότερο για να δημιουργηθεί, πώς θα βγουν τα χρήματα πίσω και τι κέρδος θα υπάρχει; Και η τιμή των 60 δολαρίων δεν μπορεί να αλλάξει, σωστά; Είναι αισθητή η αρνητικότητα γύρω από τη νομισματοποίηση, τα loot boxes, τα games as a service, αλλά αυτά τα πράγματα αποτελούν μόδα τώρα στη βιομηχανία, ειδικά για τους μεγαλύτερους publishers, ως απάντηση στο πρόβλημα της αύξησης του κόστους ανάπτυξης. Οι προϋπολογισμοί και τα όρια συνεχίζουν να ανεβαίνουν και πλέον αρχίζει να έχει όλο και λιγότερο νόημα να δημιουργούνται single player εμπειρίες. Υπάρχει επίσης αυτή η τάση τώρα που όσο και ο κόσμος να διαμαρτύρεται και να λέει: “Γιατί ακυρώνετε τα γραμμικά, βασισμένα στην ιστορία παιχνίδια; Αυτό είναι το είδος παιχνιδιών που θέλουμε”, τελικά δεν τα αγοράζει απαραιτήτως. Κάθεται και βλέπει κάποιον άλλο να τα παίζει online.”
Τα δεδομένα της βιομηχανίας και ο τρόπος με τον οποίο κινείται πλέον, δεν παρουσιάζουν μεγάλη ομοιότητα με τα προηγούμενα χρόνια. Σαφώς υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές των single player παιχνιδιών αλλά είναι αξιοσημείωτο ότι το μοντέλο των game as a service και του multiplayer στοιχείου είναι αυτό που ελκύει τον κόσμο περισσότερο. Τα επόμενα χρόνια θα αποτελέσουν αρωγό για μια νέα εποχή και νοοτροπία, και σίγουρα στην επόμενη γενιά τα πράγματα, όπως και να έχουν αυτά εξελιχθεί, θα έχουν ωριμάσει και αφομοιωθεί στην κοινή λογική με κάθε κόστος.
Εσείς είστε υπέρμαχοι της προσπάθειας να επιβιώσουν οι story driven εμπειρίες; Αγοράζετε τέτοιου είδους παιχνίδια; Πείτε μας στα σχόλια.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube







