Η εβδομάδα πέρασε για την E3 2017 και την Microsoft, με την ομάδα του Xbox να λαμβάνει ανάμεικτα σχόλια καθώς ναι μεν ανακοίνωσε την δυνατότερη κονσόλα που έχουμει δει ποτέ και ακούει στο όνομα Xbox One X αλλά από την άλλη δεν ανακοίνωσε κάποια δυνατή αποκλειστικότητα πέρα από το νέο Forza.
Όσον αφορά, το Scalebound της PlatinumGames, που φαινόταν ένας ελπιδοφόρος αποκλειστικός τίτλος του Xbox One, η ανακοίνωσή της ακύρωσής του είχε γίνει ένα μικρό σήριαλ και είχε γεννήσει αρκετά ερωτηματικά κυρίως όσον αφορά τους λόγους της απόφασης.
Με πρόσφατες δηλώσεις λοιπόν, το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer, αποκάλυψε επιτέλους τους γιατί ακυρώθηκε το Scalebound. Σύμφωνα με τον Spencer, ο λόγος ακύρωσης ήταν επειδή αυτός και η ομάδα του πίστεψαν ότι οι προσδοκίες του κόσμου για το παιχνίδι ήταν τόσο υψηλές όπου η ομάδα ανάπτυξης, PlatinumGames, ακόμα και να έκανε το καλύτερο που θα μπορούσε δεν θα κατάφερνε να φτάσει και να ικανοποιήσει αυτές τις υψηλές προσδοκίες.
Σας ικανοποιεί η αιτιολόγηση που έδωσε ο Phil Spencer ή ακούγεται ολίγον τι σαν μία ωραιοποιημένη δικαιολογία; Αφήστε το σχόλιό σας με την άποψή σας.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
 - Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
 - Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
 





