5 τρόποι αναβάθμισης του PlayStation Store για το 2018

Καλησπέρα φίλες και φίλοι του Busted.gr και καλή χρονιά και από εμένα. Μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα θέλω να σας ρωτήσω κάτι. Ναι, εσάς που έχετε PlayStation και χρησιμοποιείτε το store. Καλά, λέει PlayStation Store στον τίτλο, λογικά γι αυτό θα ήρθατε. Να σταματήσω; Εντάξει… Τέλος πάντων, όσοι χρησιμοποιείτε και άλλου είδους ηλεκτρονικές αγορές λογικά θα έχετε παρατηρήσει κάποιες ελλείψεις από την αντίστοιχη αγορά της Sony. Όσοι δεν έχετε ασχοληθεί με άλλες ηλεκτρονικές αγορές, θα καταλάβετε με τις παρακάτω προτάσεις ότι λείπουν βασικές λειτουργίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Sony. Τι εννοείτε δεν μου πάει αυτό το format επικοινωνίας με τους αναγνώστες; Εντάξει, δεν θα το ξανακάνω… Προς το παρόν πάμε να δούμε αυτές τις προτάσεις


Αποθήκευση τίτλων σε wishlist

Μία από τις βασικότερες λειτουργίες πολλών ηλεκτρονικών αγορών, ειδικά του εξωτερικού προς Κίνα μεριά, παρέχουν στον χρήστη να αποθηκεύσει προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει (ή απλά να κοιτάζει γιατί δεν παίζει μία). Τo PlayStation Store έχει λίστα επιθυμιών για την οποία δεν υπάρχει πρόσβαση μέσω της κονσόλας της ίδιας. Ίσως μια από τις πιο περίεργες παραλείψεις της εταιρίας, μια απλή λίστα επιθυμιών θα επέτρεπε την παρακολούθηση των παιχνιδιών που έχετε “βάλει στο μάτι”. Αυτή η λίστα θα μπορούσε στη συνέχεια να μοιραστεί με φίλους, οι οποίοι μπορεί ακόμη και να είναι αρκετά γενναιόδωροι και να “δωρίσουν” κανέναν τίτλο (ή παραπάνω). Η Sony θα μπορούσε επίσης να στέλνει ειδοποιήσεις με βάση αυτήν τη λίστα επιθυμιών, ενημερώνοντας για πιθανές εκπτώσεις ή αλλαγές τιμών.


Δυνατότητα προσφοράς παιχνιδιών ως δώρα

Τα περισσότερα διαδικτυακά Stores επιτρέπουν την προσφορά παιχνιδιών σε άλλους χρήστες με τη μορφή δώρου. Μερικά παιχνίδια από μόνα τους έχουν gifting system (βλ. League of Legends). Το PlayStation Store όμως δεν διαθέτει κάτι τέτοιο. Με ένα μεγάλο μέρος του κοινού να μεταφέρεται από την physical αγορά στην ψηφιακή, θα ήταν μία ωραία προσθήκη από μεριάς Sony να μας αφήσει να ανταλλάσσουμε παιχνίδια μεταξύ μας, χωρίς να χρειάζεται να περνάμε το μαρτύριο αγοράζοντας κάρτες PlayStation Network και ανταλλάσσοντας 12ψήφιους κωδικούς. Σε συνδυασμό με την προαναφερθείσα λίστα επιθυμιών, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα πολύ δυνατό ζευγάρι προσθηκών και ένα πολύ καλό βήμα εκκίνησης για την εταιρία.


Γιατί δεν με αφήνεις να ψάξω σαν άνθρωπος;

Αχ αυτές οι αναζητήσεις. Και σαν σάιτ έχουμε υποφέρει με τα εργαλεία αναζήτησης. Όμως δεν επιτρέπεται σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες να υπάρχει μία πολύμεγάλη μερίδα ατόμων που είναι δυσαρεστημένα από το εργαλείο αναζήτησης του PlayStation Store. Βέβαια, έχει κάποιες κομψές παραμέτρους, όπως το να προβλέπει το όνομα του παιχνιδιού που ψάχνει ο εκάστοτε χρήστης και να προσαρμόζει ανάλογα τους επόμενους χαρακτήρες για να καταλήξει στον επιθυμητό τίτλο. Αλλά είναι αναποτελεσματικό και δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο περιβάλλον της κονσόλας. Και φανταστείτε ότι δεν αναφέραμε καν ότι δεν δουλεύει πάντα όπως υποτίθεται ότι θα έπρεπε να δουλεύει.


Επιστροφή διαφοράς 

Χωρίς να θέλουμε και χωρίς να χρειάζεται να εμβαθύνουμε σε νομοθεσίες, οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές χρημάτων αποτελεί δικαίωμα για μία τεράστια πλειοψηφία προϊόντων τα οποία αγοράζει το εκάστοτε αγοραστικό κοινό. Βέβαια, στην περίπτωση του PlayStation Store δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το Steam της Valve έχει ήδη δείξει τον δρόμο, με την Microsoft να ακολουθεί τα βήματα του πρωτοπόρου στον τομέα και να υιοθετεί την στρατηγική. Οπότε καταλαβαίνουμε πως η Sony δεν πρέπει να μείνει πίσω. Δεν είναι εύκολο βέβαια, καθώς υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν, όπως το πόσος χρόνος πρέπει να έχει αφιερωθεί σε ένα παιχνίδι για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή ενός ποσού. Βέβαια το οποιοδήποτε βήμα είναι καλύτερο από τη στασιμότητα.


“Διάβασα ότι σήμερα βγήκαν 2 indie, που πήγαν;”

Για να τα λέμε και όλα, η Sony βελτίωσε την ευκολία ανακάλυψης μεγάλων τίτλων, όμως υπάρχουν και πολλά παιχνίδια των οποίων αν δεν είναι γνωστός ο τίτλος, απλά δεν τα βρίσκεις. Με μία πληθώρα τίτλων να κάνουν την εμφάνισή τους κάθε εβδομάδα, το store δεν καταφέρνει να προσαρμοστεί στις αρέσκειες του εκάστοτε ατόμου ή, απλούστερα, να δείχνει τι καινούριο υπάρχει. Για να ευδοκιμήσει, λοιπόν, η βιτρίνα του καταστήματος, αυτό είναι το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί. Θα είναι αρκετά ενδιαφέρον το πώς θα εξελιχθεί το 2018.


Στην εποχή όπου η λήψη feedback είναι πολύ εύκολα πραγματοποιήσιμη, βλέπουμε ότι όλο και περισσότερες εταιρίες λαμβάνουν υπόψιν την γνώμη του κοινού τους. Μένει να δούμε αν η Sony θα λάβει υπόψιν κάποιες προτάσεις (όχι απαραίτητα τις παραπάνω) από τους χρήστες και το PlayStation Store να γίνει όντως καλύτερο.

Εσείς με ποιους τρόπους πιστεύετε ότι θα μπορούσε να αναβαθμιστεί και να βελτιωθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Sony; Περιμένουμε εναγωνίως τις απαντήσεις σας στα σχόλια!

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!