Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Η Sony συνεχίζει να κάνει τα... δικά της | Game Recap #157»

Titanfall: Beta Review

Αξίζει τελικά ο ντόρος που δημιουργήθηκε για το Titanfall;
tf-0

To Titanfall είναι ο πρώτος τίτλος της Respawn Entertainment, η οποία ιδρύθηκε απο τους επικεφαλής και αρκετά πρώην μέλη της Infinity Ward, δημιουργοί των πασίγνωστων Call of Duty.

Αρκετούς μήνες μετά την αποκάλυψη, το hype και τα βραβεία στην Ε3, έχουμε επιτέλους τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε αυτόν τον πολυαναμενόμενο, multiplayer-only τίτλο. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειώσουμε πως η beta επεκτάθηκε κατά μία μέρα (το οποίο σημαίνει οτι κλείνει σιτς 19 Φεβρουαρίου) και είναι ανοιχτή για το κοινό, με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη ενός Origin λογαριασμού (και ενός ικανού PC φυσικά).

tf-1

Το Titanfall συνδυάζει το γρήγορο και ευχάριστο gameplay των Call of Duty με στοιχεία parkour (Mirror’s Edge) και μάχες με mechs, τους λεγόμενους Τitans. Οι παίκτες όταν ξεκινήσουν το παιχνίδι για πρώτη φορά, θα τους δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσουν αρκετά απο τα στοιχεία του τίτλου σε ένα tutorial, παρουσιάζοντας τους τα όπλα, τους τιτάνες και τις ιδιότητές τους καθώς και το free running.

Αφού τελειώσει το tutorial, παρέχονται τρία βασικά multiplayer modes : Attrition, Last Titan Standing και Hardpoint Domination.

Attrition είναι το κλασσικό Team Deathmatch, όπου σκοπός της ομάδας είναι να σκοράρει τους περισσότερους πόντους. Αργότερα κατά τη διάρκεια του αγώνα, δίνεται η δυνατότητα στους παίκτες να καλέσουν τον τιτάνα τους και να προκαλέσουν ολική καταστροφή, αρκεί βέβαια να είναι ικανός και έμπειρος ο παίκτης.

Το Last Titan Standing παρέχει και στις δύο ομάδες τιτάνες εξαρχής και όποιας ομάδας ο τιτάνας είναι ο τελευταίος που δεν έχει καταστραφεί κερδίζει.

Τέλος, στο Hardpoint Domination οι παίκτες πρέπει να κατακτήσουν και να συγκρατήσουν τρία σημεία στον χάρτη για να μαζέψουν πόντους προκειμένου να κερδίσουν τον αγώνα.

tf-2

Απο άποψη gameplay, ο τίτλος χαρακτηρίζεται γρήγορος, ευχάριστος, εύκολος στον χειρισμό (noob friendly) και αρκετά εθιστικός.

Οι πιλότοι για αρχή έχουνε πρόσβαση σε βασικά όπλα, τα οποία είναι ένα πιστολάκι με auto-lock, ένα απλό πιστολάκι, ένα αυτόματο και ένα όπλο κατά των τιτάνων. Φυσικά, καθώς οι παίκτες παίζουνε και ανεβαίνουνε level, ξεκλειδώνονται νέα όπλα και κατηγορίες αυτών. Επίσης, οι πιλότοι έχουνε την ικανότητα να τρέχουνε σε τοίχους (wall run), να κάνουνε διπλό άλμα (double jump) και να σκαρφαλώνουνε σε αρκετές επιφάνειες.

Οι τιτάνες απο την άλλη, που είναι και το σήμα κατατεθέν του τίτλου, χειρίζονται άψογα! Είναι ,σε σχέση με άλλους τίτλους, γρήγοροι και ευκίνητοι, με ένα δυνατό οπλοστάσιο, dashing δυνατότητα για αποφυγή πυρών απο αντιπάλους και ασπίδα (shield) που αντανακλά τις σφαίρες. Φυσικά όπως είναι λογικό την πρώτη φορά που θα παίξετε δεν θα τα πάτε τόσο καλά, αλλά μην το βάζετε κάτω καθώς την επόμενη φορά θα παίξετε καλύτερα.

tf-3

Απο οπτική άποψη, το παιχνίδι είναι πολύ όμορφο, λάμβανοντας υπόψιν πως πρόκειται για beta και (όπως αναγράφεται και εντός παιχνιδιού), το πρώιμο αυτό αποτέλεσμα δεν ανταποκρίνεται στην τελική ποιότητα του τίτλου. Η Respawn μπήκε στον κόπο και πρόσθεσε αρκετές γραφικές επιλογές, ακόμη και έναν Field of View (FOV) slider.

Το παιχνίδι έτρεξε στο σύστημά μας (αποτελούμενο απο έναν overclocked Phenom II X3 720 στα 3.4GHz, 4GB RAM και μια overclocked R9 270) στα 1080p με όλα τα details στο high, χωρίς φίλτρα, με σταθερά 60fps, κάτι που σίγουρα θα κάνει πολλούς να χαρούν καθώς το τελικό προϊόν θα μπορεί να τρέξει με ευκολία και σε παλαιότερα συστήματα, θυσιάζοντας όπως είναι λογικό κάποιες λεπτομέρειες σε ορισμένες περιτπώσεις.

Συμπερασματικά για το Titanfall ξέραμε ή τουλάχιστον είχαμε τη πεποίθηση, παρά το τρελό promotion της Microsoft, πως δεν πρόκειται για ένα παιχνίδι που θα επαναπροσδιορίσει το FPS είδος. Παρόλα αυτά πρόκειται για ένα διασκεδαστικό και γρήγορο multiplayer FPS που σε συνάρτηση με το noob firnedly χαρακτήρα του μπορεί να πιάσει ακρετό κόσμο και σιγά σιγά να εδραιωθεί.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!