Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «ΠΩΣ να αντέξεις τέτοια ΞΕΝΕΡΑ σε τέτοιο παιχνίδι | Game Recap #160»

The Legend of Zelda: Twilight Princess HD Preview

Μια δεκαετία αργότερα, το The Legend of Zelda: Twilight Princess HD έρχεται να μας τυλίξει στο σκοτάδι ξανά. Μια γρήγορη ματιά στην επερχόμενη νέα έκδοση.

Το 2006 βρήκε την κονσόλα της Nintendo, το GameCube, να έρχεται άλλη μια φορά στο προσκήνιο. Παρά τις σχετικά χαμηλές πωλήσεις, ήταν αναμφισβήτητα το σπίτι πολλών hit παιχνιδιών, ένα εκ των οποίων απέσπασε αμέτρητες θετικές κριτικές και βραβεία εκείνη τη χρονιά: το The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Ήταν μια αξιέπαινη προσπάθεια που, συνεχίζοντας την σκοτεινή θεματολογία του The Legend of Zelda: Majora’s Mask, κατάφερε να μας δώσει μια πιο ώριμη ματιά στον ήρωα της Hyrule και τον τόπο γενικότερα. Λίγους μήνες αργότερα, ο τίτλος μεταφέρθηκε στο τότε νέο Wii, όπου επίσης γνώρισε επιτυχία. Fast-forward 10 χρόνια, και η νεότερη κονσόλα της Nintendo, το Wii U, είναι αυτή που θα δώσει στέγη στο The Legend of Zelda: Twilight Princess HD.

Όπως θα παρατηρήσατε στο παραπάνω trailer, μερικά γραφικά δεν δείχνουν να ανήκουν στην πλέον μοντέρνα εποχή. Οι ίδιες ακριβώς σκηνές όμως, δείχνουν εντελώς διαφορετικές στην κονσόλα μου, κάτι που μπορώ να πω ότι οφείλεται είτε σε χρήση πολύ «νεαρού» υλικού από την Nintendo για τη δημιουργία του trailer, είτε σε αλλαγές που έγιναν στο μεταξύ. Είναι ίσως η πρώτη φορά που θα πω να μην εμπιστευτείτε trailer, όχι γιατί δείχνει κάτι που δεν είναι τόσο καλό, αλλά κάτι που είναι ακόμη καλύτερο!

Πιο συγκεκριμένα, διάφορα textures φαίνονται θολά και έχουν έλλειψη υφής και λεπτομερειών. Για παράδειγμα, το πρόσωπα χαρακτήρων από το χωριό του Link φαίνονται πολύ καθαρά, όμως με αρνητική έννοια, αυτή του αφύσικου. Στο προϊόν που έχω στα χέρια μου, δεν υφίσταται αυτό, καθώς τα περισσότερα textures του παιχνιδιού γενικότερα έχουν είτε ανασχεδιαστεί από το μηδέν, είτε αλλαχθεί τόσο πολύ που δεν θυμίζουν σε τίποτα την εμφάνισή τους στα trailers, και δεν μιλώ καν για τις παλαιότερες εκδόσεις. Για σύγκριση μιας γενικής εικόνας, παρακάτω υπάρχουν δύο screenshots που τράβηξα ο ίδιος, με το πρώτο να είναι από την έκδοση του Wii και το δεύτερο από τη νέα έκδοση του Wii U.

wii
wiiU

Για ένα παιχνίδι που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου γύρω από τις παλιές τηλεοράσεις τύπου SD, καθώς ούτε το Wii υποστήριζε μεγαλύτερη ανάλυση από αυτή, είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Σαφώς δεν υπάρχει το αποτέλεσμα που θα περίμενα από ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι, όμως δεν ξεχνώ ότι η βάση του παλιού παιχνιδιού παραμένει εδώ, στη θέση μιας νέας δημιουργίας από το μηδέν. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπέστη αλλαγές.

Ένα από τα δύο αγκάθια των γραφικών που παρατηρώ είναι τα μακρινά περιβάλλοντα, μιας και είναι λογικό πως δεν αρκεί ένα ρετουσάρισμα για να αλλάξεις την γεωμετρία του κόσμου. Παρόλα αυτά, ακόμη κι εκεί έχουν σχεδόν εξαλειφθεί οι απότομες, μικρές γωνίτσες (jaggies), πράγμα που κάνει την γενικότερη εικόνα αρκετά καθαρότερη και ευκολότερη στο μάτι. Το δεύτερο είναι ο γενικότερος φωτισμός, ο οποίος δεν κολακεύει πάντοτε τα όμορφα περιβάλλοντα του παιχνιδιού. Στη θέση του bloom lighting, ο οποίος τύλιγε τα σκοτεινότερα αντικείμενα όταν εξερχόταν από πόρτες και παράθυρα για παράδειγμα, έχει σχεδόν αντικατασταθεί με κάτι πιο απαλό, το οποίο όμως δεν δείχνει τόσο εντυπωσιακό όπως τότε.

zeldahd-3

Το κομμάτι του gameplay δανείζεται από την έκδοση του GameCube, όπου ο αριστερόχειρας Link ελέγχεται πλήρως με τα πλήκτρα, σε αντίθεση με την έκδοση Wii όπου οι κινήσεις σπαθιού και ασπίδας του δεξιόχειρα πλέον Link ελέγχονται με το Wii Remote και το Nunchuk. Αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι είναι στην αρχική του μορφή εν αντιθέσει με την «όψη μέσα από καθρέφτη» που είχε η έκδοση του Wii, το οποίο ως κλασικό Zelda fan με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο (ήταν πάντοτε αριστερόχειρας!). Οι λειτουργίες του Wii Remote δεν υπάρχουν εδώ, οπότε ο χειρισμός είναι πλήρως στα πλήκτρα.

Η δράση και ο έλεγχος είναι απείραχτος, αν όχι μονάχα ελαφρώς βελτιωμένος, καθώς παίρνω την αίσθηση ότι υπάρχει καλύτερη ανταπόκριση στις κινήσεις που κάνω είτε παίζω με το GamePad είτε με το Wii U Pro Controller. Το δεύτερο εξομοιώνει απλώς το χειριστήριο του GameCube, ενώ το πρώτο προσθέτει μερικά χρήσιμα καλούδια, όπως η χρήση του γυροσκοπικού μηχανισμού για να με βοηθάει στο σημάδι με το τόξο ή τη σφεντόνα, καθώς και την ενσωμάτωση του χάρτη και μενού inventory στην οθόνη του GamePad. Δεδομένου ότι τα παιχνίδια The Legend of Zelda ήταν ανέκαθεν χτισμένα γύρω από την φιλοσοφία των dungeons και τη χρήση διαφόρων εργαλείων για την επίτευξη προόδου, και οι δύο αυτές προσθήκες είναι βαρύνουσας σημασίας καθώς σου επιτρέπουν να έχεις μια άμεση γενική γνώση του χώρου σου και να εναλλάσσεις τα gadgets σου με ένα άγγιγμα.

gamepad

Παρότι δεν είχα στην διάθεσή μου το Wolf Link Amiibo για να δοκιμάσω το νέο dungeon που θα προσφέρει, μερικές άλλες αλλαγές είναι ήδη ορατές. Για αρχή, υπάρχει Off TV λειτουργία για να παίζεις εξ ολοκλήρου από το GamePad δίχως ανάγκη για τηλεόραση, για να μην σε διακόπτει κανείς από την διάσωση της Hyrule. Έπειτα, μικρές θεωρητικά αλλά μεγάλες πρακτικά αλλαγές ήρθαν για τον Link, ο οποίος μεταμορφώνεται σε λύκο και πίσω με το πάτημα ενός πλήκτρου, κάτι που παλιά είχε ένα ακόμη αχρείαστο βήμα με έναν μικρό διάλογο του Link και της Midna, όπου έπρεπε να δώσεις το ΟΚ για την μεταμόρφωση. Η άλλη μεγάλη αλλαγή είναι ο μειωμένος αριθμός Tears of Light που χρειάζεται για να επιστρέψει μια Twilight περιοχή στην αρχική της μορφή, και πλέον χρειάζονται 12 αντί για 16. Λιγότερο grinding, περισσότερη διασκέδαση!

Επιπλέον, υπάρχει το Hero Mode, όπου ο Link δέχεται περισσότερη ζημιά από εχθρούς οι οποίοι πλέον δεν ρίχνουν καρδιές κατά τον θάνατο, οπότε η διαχείριση της μπάρας ζωής είναι ύψιστης σημασίας. Η χρήση Amiibo γίνεται για όλα τα Amiibo της σειράς, με διαφορετικές ενέργειες το καθένα. Οι Link/Toon Link σου ξαναγεμίζουν τα βέλη, οι Zelda/Sheik σου ξαναγεμίζουν τις καρδιές, ενώ ο Ganondorf ανεβάζει την ζημιά που δέχεσαι x2. Δηλαδή, Hero Mode και Ganondorf ισούται x4 ζημιά, και καλή επιτυχία με αυτό! Η γενναιότητά μου κράτησε λίγα μόλις λεπτά, τα περισσότερα εκ των οποίων δεν πολεμούσα, καθώς στις πρώτες μάχες με εχθρούς κατάφεραν να με γονατίσουν.

Η δεύτερη προσπάθεια για ένα HD remaster της Nintendo, μετά το εξαιρετικό The Legend of Zelda: The Wind Waker HD (το οποίο πούλησε σχεδόν 2 εκατομμύρια αντίτυπα), φαίνεται να είναι μια ακόμη επιτυχία. «Δεν αλλάζεις κάτι που δεν χάλασε» φαίνεται να είναι το μόττο της εταιρίας, και όντως δεν υπήρχε λόγος να πειράξουν πολύ την φόρμουλα. Μιλάμε για ένα από τα κορυφαία The Legend of Zelda όλων των εποχών, ή το καλύτερο για πολλούς, κι έτσι οι μικρές, ουσιαστικές προσθήκες ήταν μονόδρομος. Για τα γραφικά έχω σχεδόν εξ ολοκλήρου καλά λόγια να πω, και όσο προχωράω στο παιχνίδι, τόσο περισσότερο διασκεδάζω, το οποίο είναι το ζητούμενο.

Το The Legend of Zelda: Twilight Princess HD κυκλοφορεί στις 4 Μαρτίου αποκλειστικά για το Wii U, και θα βγει σε δύο εκδόσεις: την απλή που περιλαμβάνει το παιχνίδι, και την Limited Edition που περιλαμβάνει το παιχνίδι και το Wolf Link Amiibo. Μείνετε μαζί μας για το τελικό review του τίτλου, λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία του!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!