Sword Art Online: Hollow Realization

Επιστροφή στο SAO και την εικονική πραγματικότητα.


To Sword Art Online: Hollow Realization είναι βασισμένο στην ομώνυμη σειρά Manga και Anime η οποία έχει εκατομμύρια φανατικούς σε όλο τον κόσμο. Το Hollow Realization είναι το 4ο παιχνίδι βασισμένο στην σειρά SAO και είναι το επόμενο του παιχνιδιού Lost Song. Αναπτύσσεται από την ομάδα ανάπτυξης της Aquria και διανέμεται φυσικά από την Bandai Namco. Κυκλοφορεί για τα PlayStation 4 και PlayStation Vita, ο τίτλος βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων από το προηγούμενο Νοέμβριο.

To παιχνίδι ξεκινά καλώντας μας να δημιουργήσουμε τον πρωταγωνιστή μας ανάμεσα από αμέτρητες επιλογές, όπως κάθε άλλο RPG. Μπορούσαμε να αλλάξουμε από κόμμωση και φύλο, έως το χρώμα κάθε ματιού ξεχωριστά. Πριν μπούμε στο κύριο παιχνίδι και στην ενεργό δράση, καλούμαστε να διαλέξουμε το όπλο μας και το στυλ μάχης που μας ταιριάζει. Παρ’ όλες τις επιλογές που μου δινόντουσαν, επέλεξα να παίξω με τον αρχικό χαρακτήρα που μου έδινε το παιχνίδι όπου και είναι ο κύριος πρωταγωνιστής ο Kirito. Το SAO: Hollow Realization συστήνει νέους χαρακτήρες αλλά φυσικά μας φέρνει και παλιούς αγαπημένους χαρακτήρες όπως η Asuna, την Sinon και την Leafa. Αφού τελειώσει αυτό το κομμάτι, κάνουμε κυριολεκτικά και μεταφορικά Log In στο Sword Art: Origin το οποίο υποτίθεται πως είναι Prequel του παιχνιδιού Sword Art Online μετά από μια αποκατάσταση των διεφθαρμένων αρχείων του παιχνιδιού και του κόσμου Aingard τρία χρόνια μετά τα συμβάντα του SAO. Βρισκόμαστε πλέον στον Ainground, όπου όλα κυλούν ομαλά, σε αντίθεση με το προηγούμενο παιχνίδι δεν βρίσκεται από πίσω κάποιος παρανοϊκός που θέλει το κακό όλων τον παικτών ενώ το κουμπί του Log Out βρίσκεται στην θέση του. Ωστόσο, τι θα μπορούσε να πάει στραβά; Πολλά, μετά την εμφάνιση ενός μυστήριου κοριτσιού που δεν είναι ούτε κάποιο NPC αλλά ούτε και κάποιος παίκτης πίσω από το Avatar. Οι προθέσεις του κοριτσιού είναι άγνωστες, ωστόσο συνοδεύεται από τον κύριο πρωταγωνιστή και την ομάδα του στον τεράστιο κόσμο του Ainground.

Δεν θα μείνω πολύ στην ιστορία και την πλοκή του παιχνιδιού καθώς προσωπικά την βρήκα ολίγον τι κουραστική. Με έκανε να αφήσω το χειριστήριο πολλές φορές κάτω για τους λόγους που θα αναλύσω αμέσως. Αρχικά υπάρχει ένα τεράστιο Intro το οποίο περιλαμβάνει ομιλίες και μια σκηνή Cinematic μία πολύ όμορφη σκηνή – θα φτάσω και εκεί σε λίγο με αποτέλεσμα να κρατάει για πάντα, γεμίζοντας με αχρείαστες και περιττές πληροφορίες ενώ ταυτόχρονα με κρατούσε μακριά από την κανονική ροή του παιχνιδιού για την οποία και ξεροστάλιαζα και περίμενα πως και πως μετά από τόσο υλικό που δινόταν στην κυκλοφορία. Αφού τελειώσει το Intro, και πάρω μια γεύση από το Gameplay ακολουθούν ακόμη περισσότεροι αχρείαστοι διάλογοι με αποτέλεσμα το παιχνίδι να αρχίζει να γίνεται εν μέρει εκνευριστικό και βαρετό. Ωστόσο ο λόγος που δεν στάθηκα στην πλοκή του παιχνιδιού είναι γιατί ήθελα να μπω στην μάχη και να σφαγιάζω τέρατα, έτσι άρχισε ένα σπαμ στο κουμπί του X χωρίς να με ενδιαφέρει τι θα συμβεί στην συνέχεια της ιστορίας και να παίξω επιτέλους το παιχνίδι όπως πρέπει. Περιττό να πω πως αρκετές φορές το παιχνίδι με ειρωνευόταν. Τι εννοώ; Οι χαρακτήρες συζητώντας περιέγραφαν το παιχνίδι αναφέροντας πως τα μεγάλα Intro δεν είναι ωραία, τα Tutorials είναι βαρετά ενώ το κορυφαίο σχόλιο ήταν για τους δημιουργούς του Sword Art Online οι οποίοι παραπλάνησαν τους παίκτες για να καλύψουν τις κακές κριτικές και άλλα πολλά τα οποία έχω κρατήσει στο σημειωματάριο μου. Εν κατακλείδι υπάρχει αφήγηση για τα πάντα και το παραμικρό ενώ ο υποτιτλισμός είναι κακός, γεμάτος ορθογραφικά ενώ πολλές φορές παρατήρησα πως άλλα λένε οι Voice Actors και άλλα αναγράφονται στο Dialog Box. Παρόλα αυτά, αν προσέξεις έστω και λίγο τι συμβαίνει γίνεται αστείο και έξυπνο όπως το Anime μα κουραστικό. “Τίποτε δεν βγάζει νόημα σε αυτό το παιχνίδι” αναφέρει ο Kirito. Συμφωνώ μαζί του.

Θα μείνω για λίγο ακόμη στην πλοκή και στο κομμάτι της κουραστικής αφήγησης. Κατά την πρώτη επαφή μου με το παιχνίδι, πέρασε ακριβώς μισή ώρα με διαλόγους, αφού τελείωσε το μαρτύριο αυτό, ξεκίνησε το Gameplay το οποίο κράτησε μόλις 5 λεπτά! Μετά από αυτό έπαιξε ένα πάρα πολύ ωραίο Intro με μουσική. Με όλο αυτό ένιωθα σαν να έβλεπα ένα επεισόδιο από το Anime. Ωστόσο, αυτό που θεώρησα ακόμη μεγαλύτερη ειρωνεία, είναι το γεγονός ότι το Intro, μου έκανε Spoil όλη την πλοκή την οποία ακόμη και να ήθελα να ακολουθήσω μετά από αυτή την ταλαιπωρία μου την έδωσε στο πιάτο! Το ακόμη πιο κορυφαίο ήταν το ότι δεν μπορούσα να τραβήξω Screenshots ώστε να μοιραστώ μαζί σας τις πανέμορφες αυτές στιγμές μαζί σας.

Αν είστε ακόμη μαζί μου, γίνεται καλύτερο, το παράπονο και η μίρλα για την αφήγηση σταματάει εδώ. Αφού λοιπόν κατάφερα να παίξω και να παρατήσω στην ιστορία, ξεκίνησα να κάνω Main Quests και Side Quests με αμοιβή βότανα, όπλα, άλλο εξοπλισμό και Cols τα οποία είναι το νόμισμα του Ainground. Κάθε κομμάτι του εξοπλισμού που φέρουμε πάνω μας μετράει αρνητικά και θετικά στα Stats του χαρακτήρας μας, όπως και σε κάθε RPG, αν επιλέξετε λάθος τον εξοπλισμό σας θα βρεθείτε να καταναλώνετε Potions πολύ γρήγορα. Η επιλογή του όπλου σας πρέπει να γίνει και αυτή προσεκτικά αφού κάθε τύπος λειτουργεί διαφορετικά. Ο χειρισμός δεν είναι τόσο απλός όσο περίμενα, για να ενεργοποιηθούν κάποιες ειδικές λειτουργίες κατά την διάρκεια της μάχης απαιτούσε συνδυασμό πλήκτρων. Αυτές οι λειτουργίες ήταν η κατανάλωση Potions, η εξαπόλυση μεγάλων επιθέσεων αλλά και να κάνω κομπλιμέντα στους συμμάχους μου, κάτι που συνάντησα για πρώτη φορά σε παιχνίδι. Οι φιλοφρονήσεις όταν συναίβεναν την κατάλληλη στιγμή, οι σύμμαχοι μου μου έδιναν κάποια μικρά Bonus στα Hits μου, έκαναν κάποιο μικρό Heal ή ενθάρρυνε τον σύμμαχό μου ώστε να πολεμήσει πιο γρήγορα και πιο δυνατά. Παίξτε προσεκτικά και μελετημένα γιατί όλες οι αποφάσεις μετράνε, εντός αλλά και εκτός μάχης. Ενώ εγκλιματιζόμουν με τον χειρισμό παρατήρησα πως το Menu επιλογών παρόλο που είναι πλούσιο, με πάρα πολλές επιλογές, ρυθμίσεις αλλά και στοιχεία τα οποία θα έπρεπε να βρισκόντουσαν εξαρχής στο Interface του παιχνιδιού, δεν έκανε το σημαντικότερο όλων, να σταματήσει την ροή του παιχνιδιού πράγμα λίγο ενοχλητικό.

Η δυσκολία των μαχών ήταν πολύ καλά μοιρασμένη, το ίδιο και οι ικανότητες των τεράτων. Στην αρχή οι πρώτες μάχες φαινόντουσαν λίγο δύσκολες μα όταν πήρα τα πρώτα Levels και ανέβασα τον χαρακτήρα μου μου έπαιρναν μόλις λίγα Hits. Οι εχθροί είναι αριθμημένοι με Levels εξίσου, όπως προείπα, μόλις ανέβετε λίγα Level τα τέρατα με μικρή δύναμη πέφτουν σε μόλις λίγα Hits ενώ οι ισόβαθμοι είναι όπως θα έπρεπε να ήταν, θα σας ζορίσουν όντας προκλητικά αλλά εκεί θα απολαύσετε το παιχνίδι. Τα Main Quests θα σας ζητήσουν να αντιμετωπίσετε τέρατα σε Dungeons πολύ πιο δυνατά από εσάς, εκεί θα χρειαστείτε πάρα πολλά καταναλώσιμα, υπομονή, να αποφεύγετε και να χτυπάτε μόνο την κατάλληλη στιγμή. Ευτυχώς δεν θα είναι λίγες οι φορές που στο δρόμο σας θα βρεθούν άλλες περιπλανώμενες ομάδες NPC’s να σας βοηθήσουν. Το Gameplay είναι σχετικά γρήγορο, απολαυστικό όμως μερικές φορές θα καταντήσει κουραστικό κάνοντας Farming τους ίδιους και τους ίδιους εχθρούς. Ένα ελάττωμα μεγάλο κατά την γνώμη μου είναι στο Game Over αφού όταν συμβαίνει, δεν σε γυρίζει σε κάποιο Check-Point ή ειδικό σημείο αλλά πίσω στην πόλη του Ainground, αν βρίσκεστε σε ένα σημείο μακριά από την πόλη, θα πρέπει να κάνετε πάλι όλο το ταξίδι και να αντιμετωπίσετε τους ίδιους εχθρούς τους οποίους σημειώνω εδώ, μόλις γυρίσεις την πλάτη σου γίνονται αμέσως Spawn. Φυσικά Glitches και Bugs δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το παιχνίδι. Στραβά μοντέλα και χαλασμένα Animations θα σας χαρίσουν ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο σας, ευτυχώς δεν συναντιούνται πάντοτε παρόλα αυτά υπάρχουν και αυτά εκεί χωρίς να σας ενοχλήσουν αφού θα σας ξεχάσουν οι ποικίλες λειτουργίες που προσφέρει.

Και αφού πέρασα στα Glitches των μοντέλων χωρίς να το καταλάβω, περνάω στο σημείο που πολλοί θα αναρωτιέστε, τα γραφικά. Δεν είμαι απογοητευμένος με τον τομέα των γραφικών. Στην πρώτη επαφή που είχα με τα γραφικά και το περιβάλλον παρατήρησα πως οι χαρακτήρες δεν κάνουν blend με το όμορφα σχεδιαστικά περιβάλλον και τα όμορφα Textures τα οποία όμως πολυγώνιζαν λιγάκι. Όπως έχω ξανά αναφέρει στο παρελθόν δεν είμαι τόσο απαιτητικός σε αυτό το κομμάτι μα ξέρω να εκτιμώ την καλή δουλειά όταν δίνεται, όπως εδώ. Όμορφα Cinematics και εφέ κατά την διάρκεια της μάχης. Κάτι όχι πολύ ρεαλιστικό μα όσο πιο πολύ γίνεται, μην ξεχνάμε πως μιλάμε για έναν τίτλο βασισμένο σε Anime. Κάτι ακόμη που με εντυπωσίασε, είναι πως το παιχνίδι, μας επιτρέπει να παίξουμε σε πρώτο πρόσωπο κάτι που συναντάω πρώτη φορά σε παιχνίδι του είδους. Ο τομέας του ήχου δεν έχω και από εδώ παράπονο, τα εφέ, η Ιαπωνική ομιλία όπου υπήρχε ήταν αξιοπρεπέστατα, δεν με ενόχλησαν καθόλου. Δεν έχω να σχολιάσω πάρα πολλά για αυτό το μέρος του παιχνιδιού παρά μόνο το υπέροχο Soundtrack όπου δύσκολα βρίσκω σε παιχνίδια του Anime είδους”.

Η άποψη μου για το Sword Art Online: Hollow Realization έχει ως εξής. Μην παρεξηγήσετε με το πρώτο μέρος της κριτικής. Πρόκειται για ένα καλό παιχνίδι, μα απευθύνεται αποκλειστικά σε άτομα που έχουν πάρα πολύ χρόνο στην διάθεση τους και θέλουν να καούν με ένα νέο RPG ενώ για τους φαν του Franchise είναι ένα Must Have παιχνίδι. Πέρασα πάρα πολύ χρόνο μαζί του για αυτό και η καθυστέρηση της κριτικής αυτής αφού όσο ήθελα να παίξω μαζί του στο έπακρο και να εξερευνήσω κάθε πτυχή του ακόμη και αν με βασάνιζε. Παρόλα αυτά το σφάγιασμα που έριξα ήταν ευχάριστο. Ένα καλό του παιχνιδιού ακόμη είναι πως μπορεί να παίξει ο καθένας ακόμη και αν δεν είναι γνώριμος με τα γεγονότα του SAO αφού τα εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια η εισαγωγή. Η όμορφη μουσική, τα όμορφα και εντυπωσιακά γραφικά σε συνδυασμό με το έντονο Gameplay, είναι ικανά να σώσουν το παιχνίδι από τα λάθη της τεράστιας αφήγησης και του αχρείαστου διαλόγου κάθε τρεις και λίγο. Του έδωσα πάρα πολύ χρόνο και το ίδιο θα γίνει και από εσάς, δεν λέω πως το μίσησα μα ούτε το λάτρεψα παρόλο που με εντυπωσίασε σε μερικά σημεία. Αστείο, αρκετά έξυπνο μα και πολλές φορές έντονο. Τα προτερήματα υπερτερούν ευτυχώς των ελαττωμάτων. Θα σας κρατήσει πολλές ώρες συντροφιά με τον μεγάλο χάρτη του και τα άπειρα μέρη και τέρατα για να ανακαλύψετε., αν δεν καταφέρεις σας ερεθίσει τα νεύρα. Παραβλέψτε την γκρίνια μου στο πρώτο κομμάτι και μπείτε και εσείς στον κόσμο του Sword Art Online.

[vc_row][vc_column width=”1/2″]Sword_Art_Online_Hollow_Realization_boxart[/vc_column][vc_column width=”1/2″]Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: PlayStation 4
Είδος: Action, RPG
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 8/11/2016
Κυκλοφορεί για: PlayStation 4, PlayStation Vita
Εκδότρια Εταιρεία: Bandai Namco Entertainment
Εταιρεία Ανάπτυξης: Aquria[/vc_column][/vc_row]

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!