Busted.gr

Story Time: Το φιλόδοξο παιχνίδι Superman που δεν θα παίξουμε ποτέ

Story Time: Το φιλόδοξο παιχνίδι Superman που δεν θα παίξουμε ποτέ

Γεια σας φίλες και φίλοι του Busted. Είμαι ο Γιώργος και σήμερα εγκαινιάζω και εγώ μια δικιά μου γραπτή στήλη στην αγαπημένη μας ιστοσελίδα, ονόματι Story Time. Μπορείτε να αποκαλέσετε αυτήν την στήλη ένα φαντεζί Editorial, μπορείτε να την αποκαλέσετε “Του κουτιού τα παραμύθια”, μπορείτε να την χαρακτηρίσετε ακόμα και με την φράση “Η χαζομάρα που πιάνει τον αρθρογράφο Ναστούλη, όταν βαριέται.” Εγώ απλά σας λέω.

Τι θα κάνουμε λοιπόν σε αυτήν την στήλη; Ότι κάνει και η στήλη NG+ ρωτάτε αγαπητό κοινό; Όχι δα, δεν θα κάτσω εγώ τώρα να αντιγράψω τον Χατζησάββα. Αυτός αντιγράφει εμένα. Εγώ απλώς κάθομαι εδώ και περιμένω υπομονετικά την σειρά μου, μέχρι να έρθει η διοίκηση του Busted και να μου πει “Ναι Ναστούλη, ω θεέ, μπορείς να κάνεις και εσύ αυτό που θέλεις.” Μόνο που από την αναμονή μπούχτισα και λέω στον εαυτό μου “Πρέπει να πάρεις τα πάνω σου επιτέλους, να κάνεις και εσύ κάτι”. Και έτσι, μέσω της στήλης Story Time- τέτοια μεταβίβαση στο θέμα, ούτε ο Ronaldo στον Dybala– θα συζητάμε για ιστορίες από τον χώρο του gaming και όχι μόνο. Απλά τα πράγματα.

Και σήμερα λοιπόν, επειδή πάντα μου άρεσε, το ανεξερεύνητο και ιδιαίτερα τα ακυρωμένα video games, αποφάσισα να ξεκινήσω με αυτά σήμερα. Και μιας που η Rocksteady αναπτύσσει το νέο παιχνίδι Superman, τουλάχιστον σύμφωνα με τις φήμες και μιας που πέρα από τα παλιά original Superman του PS1 , τα δύο τελευταία πονήματα με πρωταγωνιστή τον Man of Steel (Superman N64 & Superman Returns) ήταν από τα χειρότερα που έχω παίξει στην ζωή μου, είπα να μιλήσω για ένα πραγματικά φιλόδοξο project με πρωταγωνιστή τον ήρωα-εθνόσημο της Αμερικής.

H φιλόδοξη αρχή


Η χρονιά είναι 2007 και τότε είναι η χρονιά ίδρυσης της Brash Entertainment, εταιρείας η οποία είχε ως άμεσο σκοπό, την δημιουργία άρτιων βιντεοπαιχνιδιών. Αμέσως μετά την ίδρυση της, ανακοινώνεται η συνεργασία της με την Factor 5, εταιρεία developing, η οποία έψαχνε για μια νέα αρχή, μετά και την απογοητευτική συνεργασία με την Sony, για το exclusive του “φρέσκου” τότε PlayStation 3, ονόματι Lair. Για όποιον δεν ξέρει τι ήταν το Lair, πρώτον, μπορεί να μπει Wikipedia και να μάθει τι είναι ή πολύ απλά, όπου δείτε λίστες με παιχνίδια με δράκους και μάχες, το χειρότερο.  Το project της συνεργασίας θα ήταν ένα παιχνίδι αφιερωμένο στον Superman, που θα έπαιρνε αφορμή από την πλοκή του comic ονόματι Man of Steel και θα συνδεόταν κατά κάποιον τρόπο με το Superman Returns, που είχε κυκλοφορήσει το 2006.

Η ιδέα υπήρχε, αλλά τίποτα δεν είχε ξεκινήσει να αναπτύσσεται ακόμη. Έτσι λοιπόν, τα πρώτα artworks άρχισαν να ετοιμάζονται για το παιχνίδι, με το project να λαμβάνει τότε την κωδική ονομασία Blue Steel, προκειμένου να κρατήσει μακριά τα gaming sites, από το να προχωρήσουν σε διαρροή του πονήματος. Η ονομασία αυτή προήλθε από το Blue Harvest, τον τίτλο δηλαδή που είχε χρησιμοποιήσει ο George Lucas, όταν ανέπτυσσε το Return of The Jedi κρυφά από τα media. Η Factor 5, χρηματοδοτούμενη από την Brash και διαθέτοντας Dev Kits για το PlayStation 3 και το Xbox 360, αρχίζει και την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Τα Gameplay χαρακτηριστικά και οι στόχοι της Factor 5.

To παιχνίδι είχε αρχίσει να αναπτύσσεται και το βασικό concept που είχε η Factor 5 ήταν απλό. Να παρουσιάσει ένα τεχνικά άρτιο αποτέλεσμα και συνάμα ένα αποτέλεσμα που θα ικανοποιήσει τους χρήστες και τους αγοραστές του παιχνιδιού. Και έτσι και έκανε. Διπλές δουλειές πάνω στο concept art και στις ιδέες που θα έβαζαν σε αυτό. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν το εξής. O Superman θα αναλάμβανε να σταματήσει κακούς με τον δικό του κλασσικό τρόπο. Καταστρέφοντας την μισή Metropolis (δεχόμενος φυσικά επιβράβευση για αυτό, ε ρε τον κωλόφαρδο).

Οι κυριότεροι αυτών, ήταν οι Brainiac & Darkseid, που ούτως ή άλλως σχεδιάζονταν να πρωταγωνιστήσουν και στο sequel της ταινίας Superman Returns, ενώ επίσης θα υπήρχαν και άλλοι εχθροί, όπως οι Lex Luthor, Doomsday, Solomon Grundy, Killer Frost και πολλοί άλλοι. Σχετικά με τον Grundy, υπήρχε η σκέψη που θα ήταν συνδεδεμένα όλα τα περιβάλλοντα της DC μεταξύ τους, οπότε θα υπήρχε η γνώση της ύπαρξης του Batman στον Superman, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια εμφάνιση του Σκοτεινού Ιππότη στο παιχνίδι.

Το πόνημα θα ήταν open world και θα λάμβανε χώρα στην Metropolis. Έχοντας δει το πως είχε σχεδιαστεί η πόλη στο παιχνίδι του Superman Returns, η Factor 5 ήθελε να έχει μεγαλύτερα κτήρια και μεγαλύτερη αληθοφάνεια. Έτσι, λοιπόν, υπήρξαν ειδικοί artists, οι οποίοι δημιουργούσαν τον κόσμο της περιοχής δράσης του Superman, έχοντας ως πρότυπο την πόλη της Νέας Υόρκης, η οποία είχε μεγαλεπίβολα κτήρια, ενώ φυσικά δεν θα έλειπαν οι αναφορές και στο υπόλοιπο DC Universe.


Όσον αφορά το combat gameplay, o Superman θα διέθετε όλες τις δυνάμεις που τον έκαναν γνωστό σε όλους, ενώ ένα από τα κυριότερα στοιχεία της μάχης, ήταν ότι ο παίκτης θα μπορούσε να αλληλεπιδράσει με το περιβάλλον του και να πετάει τους αντιπάλους του σε κτήρια ή να τους χτυπάει σε διάφορα μέρη, όπως θα δείτε παρακάτω και σε ένα tech demo με τον Doomsday. Επίσης, άλλο ένα χαρακτηριστικό που έγινε πολύ αργότερα γνωστό, ήταν ότι θα υπήρχε ένα σύστημα upgrade, που θα βελτίωνε ολοένα και περισσότερο τις ικανότητες του Superman και θα του έβρισκε νέους τρόπους να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του. Τέλος, πλάνα για multiplayer, όπως ήταν και φυσιολογικό, δεν υπήρξαν τότε και δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην ιστορία που θα έλεγε το Blue Steel project.

To τέλος

Όπως σας είπα, ωστόσο, αυτή η ιστορία δεν θα είχε αίσιο τέλος. Και αυτό, γιατί, ενώ η θέληση και οι προθέσεις για την ανάπτυξη ενός άρτιου παιχνιδιού υπήρξαν εξαρχής από την Factor 5, με την ανάπτυξη του πονήματος, πάνω σε dev kits της τότε τωρινής εποχής, να πηγαίνει τέλεια, η Brash Entertainment δεν είχε το χρήμα να στηρίξει την developer της. Αυτό, γιατί, όπως φαντάζεστε, η εταιρεία ήταν καινούργια τότε στον χώρο και εννοείται ότι τα άτομα που βρισκόντουσαν σε αυτή, δεν ήξεραν πως να διαχειριστούν σωστά τα έσοδα που διέθεταν. Εκτός αυτού, τα παιχνίδια βασισμένα σε ταινίες που κυκλοφορούσε τότε (όπως τα Alvin and The Chimpunks και το Jumper) δεν έφερναν πολύ κέρδος στην Brash, με αποτέλεσμα το Φθινόπωρο του 2008, η εταιρεία να χρεοκοπήσει και έτσι, το Superman ακυρώθηκε.

Η Factor 5 δεν έκλεισε, ωστόσο από τότε, δεν έχει ανακαλύψει κάποιο μεγάλο project να την επαναφέρει στο προσκήνιο. Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί όντως το Superman: Blue Steel, όπως θα δείτε παρακάτω, ήταν υπέροχο concept. Από την άλλη, τα περισσότερα IP σε ανάπτυξη υπό την εκδοτική αιγίδα της Brash Entertainment, τα αγόρασαν διάφορες εταιρείες, με κύριο αγοραστή την Konami. Τα περισσότερα από αυτά ήταν παιχνίδια βασισμένα σε ταινίες όπως το SAW ή το sequel στο Clash of The Titans. Η ύπαρξη του εν λόγω project είχε ανακαλυφθεί πλήρως πριν από μερικά χρόνια, όταν και το παρακάτω tech demo βγήκε στην δημοσιότητα, όπου έδειχνε τους στόχους και τον πήχη που είχε θέσει η Factor 5 για το παιχνίδι της.

Αυτό ήταν το πρώτο άρθρο της στήλης μας. Θα θέλατε να την συνεχίσουμε; Σας άρεσε το project που είδαμε; Πείτε μας την άποψη σας στα σχόλια. 

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

Νέος, ωραίος, ελεύθερ(ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ..Παντόφλα alert)..Εχμ..δεσμευμένος, φανατικός gamer από κούνια, που κάνει ότι σπουδάζει Φιλολογία στο ΑΠΘ, ενώ στην πραγματικότητα, κάθεται και τριγυρνάει τους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ονειρευόμενος την στιγμή που θα φτιάξει το δικό του παιχνίδι και θα πάρει στα χέρια του τον έλεγχο όλου του κόσμου..Hail HYDRA!

Powered by busted.gr busted.gr busted.gr