PlayStation VR – Στόχος τα 90FPS με ελάχιστο τα 60FPS

Πολύ αποφασισμένη φαίνεται να είναι η Sony με το PlayStation VR, καθώς η εταιρία έχει θέσει στόχο όλα τα παιχνίδια να τρέχουνε στα 90 καρέ-ανά-δευτερόλεπτο (fps) για να προσφέρεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία στους παίκτες, με τα 60 καρέ να είναι το ελάχιστο αποδεκτό αποτέλεσμα.

Κατά τη διάρκεια ομιλίας στο Montreal International Game Summit 2015, ο Senior Technical Account Manager της εταιρίας Vernon Harmon, αναφέρθηκε πως η εμπειρία του χρήστη είναι το κυρίο μέλημα, και οποιαδήποτε πτώση των καρέ μπορούν πολύ εύκολα να προκαλέσουν δυσφορία, όχι απλά προσωρινή αναστάτωση της εμπειρίας. Η Sony ελπίζει πως τα σταθερά 90 καρέ-ανά-δευτερόλεπτο, σε συνδιασμό με τον ρυθμό ανανέωσης (refresh rate) της συσκευής θα περιορίσουν παρενέργειες όπως motion sickness, αν και η εταιρία σκοπεύει να θέσει όρια τα οποία θα είναι διαφορετικά ανά τίτλο. Για παράδειγμα ο τίτλος Rigs, o VR shooter της Guerrilla Cambridge θα διαφέρει απο την VR έκδοση του The Playroom.

Στα χαρτιά, το PlayStation VR είναι ικανό για απόδοση 120 καρέ-ανά-δευτερόλεπτο, βέβαια με την ανάλωγη επίπτωση στο γραφικό αποτέλεσμα.

Ποιά είναι η δική σας άποψη; Θα αποδόσει αυτή τη φορά η Sony, ή θα μείνει στα λόγια όπως έγινε δύο γενιές τώρα με το PlayStation 3 και PlayStation 4, όσον αφορά αναλύσεις και καρέ παιχνιδιών;

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!