Με το PS4 να έχει ξεπεράσει τις 60 εκ. πωλήσεις και το PSVR να ακολουθεί με 1 εκ. πωλήσεις δε μπορείς να πεις πως η Sony δε τα πάει καλά.
Πάνε 3 μήνες από τότε που η Sony ανακοίνωσε το Φεβρουάριο του 2017 πως το PSVR έφτασε τις 915.000 πωλήσεις και μέσα σε αυτό το διάστημα πούλησε με δυσκολία ακόμη 75.000 κομμάτια.
Παρόλα αυτά σύμφωνα με έρευνες το PVR έχει ξεπεράσει με διαφορά τις πωλήσεις των ανταγωνιστών του, με το HTC Vive και το Oculus Rift να έχουν αγγίξει τις 420.000 και τις 243.000 έκαστος, μέχρι το τέλος του 2016. Η Sony όμως έχει αρκετό δρόμο ακόμη αν θέλει να φτάσει τις 5 εκ. πωλήσεις του Samsung Gear VR, το οποίο βέβαια έχει χαμηλότερη τιμή και είναι συμβατό με περισσότερες από μία συσκευές.
Σύμφωνα με τον CEO και διευθυντή της Sony Interactive Entertainment America, Shawn Layden, υπάρχει πολύ δουλειά ακόμη διότι αν αναλογιστείς τις πωλήσεις των PS4, τα PSVR έχουν αντιπροσωπεύσει μόνο το 1/60 από αυτές. Επιπλέον δείχνει αισιόδοξος και θεωρεί πως οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μέσα στη χρονιά, μιας και στην αρχή του 2016 υπήρξαν πολλά προβλήματα διαθεσιμότητας του προϊόντος. Συγκεκριμένα:
Θα έχουμε μία πιο ευέλικτη διαθεσιμότητα του προϊόντος στην αγορά. Κοντά στα Χριστούγεννα φτάσαμε σε σημείο να είναι αρκετά δύσκολο να βρεις ένα VR στην αγορά. Γι΄αυτό και είχαμε ρίξει αρκετά την προώθηση του PSVR διότι δεν θέλαμε να υποσχόμαστε μία πλατφόρμα την οποία δεν μπορούσαμε να παρέχουμε στο κοινό. Δε ήθελα για κανένα λόγο να δημιουργήσω δυσαρεστημένους πελάτες.
Και φυσικά όπως γνωρίζουμε όλοι, ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσεις ένα hardware είναι με καλό και δελεαστικό software, το οποίο είναι κάτι που ακολουθεί την πορεία του PsVR από την μέρα της κυκλοφορίας του – Resident Evil VII, Statik, Farpoint. Σύμφωνα με τον Layden, η κυκλοφορία του Farpoint προοικονομεί μία νέα γενιά παιχνιδιών για το PsVR. Συγκεκριμένα:
Όταν λανσάρεται μία νέα κονσόλα ή μία νέα πλατφόρμα, υπάρχει αρκετά μεγάλη ζήτηση στις αρχές. Και τότε έρχεται μία μεγάλη παύση ανάμεσα στην μέρα κυκλοφορίας και την επόμενη μεγάλη κυκλοφορία τίτλων. Πιστεύω πως αυτό γίνεται τώρα. Το Farpoint έχει τα ινία, και σκεφτόμαστε για μερικούς ακόμη τίτλους με τον ερχομό της E3.”
Σύμφωνα με την Sony, οι χρήστες PsVR έχουν δαπανηθεί 5,25 εκ. σε παιχνίδια, με μέσο χρόνο ανά συνεδρία στα 25 λεπτά.
Ο Layden μιλάει με πολύ θερμά λόγια για το μέλλον του PsVR, αλλά και γενικά για τον κύκλο των VR πλατφορμών.
Το VR είναι ένας καινούριος και άγνωστος κόσμος. Πρέπει να γίνουν γενναίες αποφάσεις και ακόμη προσπαθούμε να καταλάβουμε ακριβώς τί θα ήθελαν οι χρήστες από το PsVR. Και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να κάνεις προβλέψεις για αυτό. Ο κόσμος μέχρι στιγμής το θέλει μικρότερο, ελαφρύτερο και ασύρματο — και όλα αυτά είναι ζητήματα τα οποία σιγά σιγά προσπαθούμε να λύσουμε. Αλλά δε νομίζω πως γίνεται να σας πω πώς ακριβώς θα είναι το VR μέσα στο 2018 ή το 2019. Λογικά θα το μάθουμε μαζί στην πορεία.
Σύμφωνα με έρευνες, η Sony αναμένεται να πουλήσει ακόμη 2,6 εκ. κομμάτια μέσα στο 2017. Βέβαια αυτό εξαρτάται από τους τίτλους που περιμένουμε όλοι να ανακοινωθούν συντόμως.
Τι γνώμη έχετε για τις κινήσεις της Sony; Βασικά, είστε κάτοχος του PsVR; και αν ναι, τι αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην πλατφόρμα;
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Κάντε μας follow στο Twitter | Instagram
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!