Busted.gr

Η crossover σειρά της Capcom που ακούει στο λιτό αλλά πλήρως περιγραφικό όνομα Marvel vs Capcom έχει εδραιωθεί για τα καλά τα τελευταία χρόνια, αποκτώντας μάλιστα το δικό της hardcore κοινό και έχοντας περάσει κάποιες τρικυμίες με απώλειες και επανακτήσεις δικαιωμάτων, έπειτα από δάκτυλο της Disney, έφτασε τελικά στην κυκλοφορία της σειράς που φέρει τον υπότιτλο Infinite. Όσοι έχετε ασχοληθεί με προηγούμενα παιχνίδια της σειράς ή έχει πάρει κάπου το μάτι σας κάποιο από αυτά καταλαβαίνετε περί τίνος πρόκειται. Οι υπόλοιποι μπορείτε απλά να υποθέσετε και από τον τίτλο του Marvel vs Capcom: Infinite. Αποτελεί δηλαδή ένα fighting παιχνίδι στο οποίο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε σε ομάδες, χαρακτήρες από τα σύμπαντα της Marvel και της Capcom. Όσοι αναρωτιέστε που κολλάνε ή πως μπορούν να συνδεθούν τα δύο αυτά σύμπαντα θα ήθελα να σας πω πως σε αυτό το τομέα βρίσκεται και το στοιχείο που άλλοτε ιντριγκάρει τους παίχτες και άλλοτε τους αποτρέπει.

Στο μοντέλο αφήγησης ιστορίας σε fighting παιχνίδια, που δίδαξε το Injustice: Gods Among Us, έρχεται και για πρώτη φορά η εισαγωγή Story Mode στο Marvel vs Capcom. Δυστυχώς όχι με την ίδια επιτυχία όμως τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Εν τάχει, ο main κακός είναι ο Ultron Sigma ο οποίος βρίσκεται στο κυνήγι των έξι Infinite Stones και τους ήρωες μας από τα δύο σύμπαντα να συμμαχούν προκειμένου να αποτρέψουν το κίνδυνο που πηγάζει. Μιας και αναφέρθηκα στις Infinite Stones, αξίζει να αναφέρω από τώρα πως είναι μία ενδιαφέρουσα προσθήκη στο γενικότερο gameplay του παιχνιδιού καθώς η καθεμία προσφέρει μία μοναδική ικανότητα με το πάτημα ενός πλήκτρου. Στην εξέλιξη της ιστορίας συναντούμε κάτι οξύμωρα ντουετάκια, όπως αυτό του Thor με την Chun Li, του Spiderman με τον Chris Redfield και άλλοι ευφάνταστοι συνδυασμοί, που μπορεί να ξενίζουν αρχικά αλλά δίνουν μία νότα πρωτοτυπίας αλλά και πραγματοποίησης παιδικών ονείρων. Παρόλα αυτά, από τον τρόπο που επέλεξε η Capcom να ξετυλίξει τα γεγονότα της ιστορίας και να τα συνδέσει με τις μάχες μέχρι τα άστοχα Voice Overs και τους χρόνους Loading στη μετάβαση pre-render σκηνής και μάχης, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα σε μεγάλο βαθμό.

Από την πρώτη αίσθηση που σου δημιουργεί το Marvel vs Capcom: Infinite είναι αυτό της προχειρότητας και αυτό δυστυχώς φαίνεται από τις πρώτες πρώτες εικόνες που αντικρίζουμε και αφορούν το κεντρικό μενού. Απλό, λιτό και δίχως ίχνος φαντασίας στη δημιουργία του που όμως παρά την απλοϊκότητα του με εξέπληξε ευχάριστα η ταχύτητα απόκρισης του και φυσικά η ευκρίνεια του. Το UI του παιχνιδιού είναι τόσο user frienfly που αν και δεν αρκεί για να συγχωρήσεις την έλλειψη σχεδιαστικής σπιρτάδας είναι αρκετό για να το συνηθίσεις και να επιλέξεις αυτό που επιθυμείς απλά και κυρίως γρήγορα.

Τώρα θα ήθελα να περάσω σε κάτι που μου είχε κάνε εντύπωση και από τα πρώτα trailers του Marvel vs Capcom: Infinite και αφορά τον σχεδιασμό των χαρακτήρων. Οι hardcores από εσάς θα θυμόσαστε τις γκρίνιες του κοινού για τον περίεργο αρχικό σχεδιασμό του Dante από το Devil May Cry και τον οποίο βελτίωσε στη πορεία η εταιρεία. Επίσης, στο σύνολο τους οι χαρακτήρες είναι σαν να έκαναν εντατική και παρατεταμένη χρήση αναβολικών με υπερβολική αύξηση της μυικής τους μάζας. Και άντε τα δυσθεώρητα μπράτσα του Thor να τα συγχωρήσω, αυτά τα μπούτια της Chun Li που είναι σαν του Chris Redfield στο Resident Evil 5 γιατί θα πρέπει να μου χαλάσουν κάθε παιδική φαντασίωση που είχα από τα ουφάδικα και το Street Fighter II.

Το Marvel vs Capcom: Infinite διαπρέπει εκεί που ξεχώριζαν πάντως και οι προκάτοχοί του και αυτό είναι η διασκέδαση και καταιγιστική δράση που προσφέρει μέσα στις μάχες όπου είναι κι η ουσία του παιχνιδιού. Αν και έχει γίνει περισσότερο user friendly και σε αυτόν τον τομέα όπου με το σπαμάρισμα ενός κουμπιού μπορείς να προσφύγεις κάλλιστα σε ένα ωραιότατο και αποτελεσματικό auto combo ενδεχομένως να ξενίσει κάποιους σκληροπυρηνικούς της σειράς παρόλα αυτά μπορεί να απενεργοποιηθεί, αν και προσωπικά το λάτρεψα. Οι συνεργατικές μάχες και η δυνατότητα να καλέσεις τον συμπαίκτη σου σχεδόν οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη μάχη, δίνει μεγάλες δυνατότητες στη στρατηγική που θα ακολουθήσεις αλλά και στο θέαμα που παρακολουθείς επί της οθόνης σου. Από modes αν και δεν εισάγει μία καινοτομία, είναι όλα αυτά που περιμένουμε να συναντήσουμε σε ένα fighting παιχνίδι ενώ και διαδικτυακά το Marvel vs Capcom: Infinite δείχνει τα δόντια του με την άψογη λειτουργία του.

Αυτό που κρατάω από το Marvel vs Capcom: Infinite είναι ότι αποτελεί μία χαμένη ευκαιρία. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό παιχνίδι αλλά όταν έχεις αυτά τα δύο σύμπαντα και την σχετική ελευθερία κινήσεων μπορείς και οφείλεις να δημιουργήσεις κάτι μοναδικό. Η εισαγωγή του Story Mode είναι ένα πολύ θετικό βήμα που θέλω και πιστεύω ότι θα εξελιχθεί σε επόμενες συνέχειες της σειράς. Ακόμη, η Capcom πρέπει να ενισχύσει τόσο τις προσπάθειες όσο και το budget της στην οπτική αναβάθμιση και απεικόνιση των Marvel vs Capcom σε σημείο τουλάχιστον όπου κινείται και ο ανταγωνισμός.  Το αρχικό roster των 30 χαρακτήρων, το οποίο θα διευρυνθεί με μελλοντικά DLCs κρίνεται εν μέρει ικανοποιητικό αν και η απουσία των X-Men είναι αισθητή. Το Marvel vs Capcom: Infinite λοιπόν αποτελεί ένα απόλυτα διασκεδαστικό παιχνίδι που κάνει αυτό που περιμένουμε χωρίς να παίρνει το παραπάνω ρίσκο. Εάν σας το προτείνω; Ποιος δεν θα ήθελε να δει την έκβαση μια μάχης απέναντι στον Hulk και τον Ryu.

Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για review: PS4 Pro
Είδος: Fighting
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 19/09/2017
Κυκλοφορεί για: PlayStation 4, Xbox One, PC
Διάθεση για την Ελλάδα: CD Media
Εκδότρια Εταιρεία: Capcom
Εταιρεία Ανάπτυξης: Capcom
7 ΚΑΛΟ

The Good

  • Πολύ διασκεδαστικό
  • Εξαιρετικό σύστημα μάχης
  • Άψογη διαδικτυακή λειτουργία

The Bad

  • Θα έπρεπε να έχει καλύτερα γραφικά
  • Υπέρ του δέοντος λιτό UI
  • X-Men;
7 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Related Posts

Powered by busted.gr busted.gr busted.gr