L.A. Noire Remaster

Η Rockstar μπορεί να είναι γνωστή κυρίως για το Grand Theft Auto περισσότερο και το Red Dead Redemption λιγότερο αλλά στο πρόσφατο παρελθόν είχε βάλει το χεράκι της σε κυκλοφορίες που μπορεί να πέρασαν κάτω από τα ραντάρ αλλά πιστέψτε με άφησαν το στίγμα τους. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, το L.A. Noire που κυκλοφόρησε αρχικά το Μάιο του 2011 για PS3, Xbox 360 ενώ ακολούθησε λίγους μήνες αργότερα κυκλοφορία και για PC. To παιχνίδι αναπτύχθηκε από την Team Bondi σε συνεργασία με κάποια ακόμα εξωτερικά Studios της Rockstar και λίγο μετά την κυκλοφορία του L.A. Noire κι έπειτα από κάποιες περίεργες καταγγελίες των υπαλλήλων για πολλές ώρες και άθλιες συνθήκες εργασίας οδήγησαν στο κλείσιμο του Studio λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του πολύ αναμενόμενου για επτά χρόνια τίτλου και επί της ουσίας μπήκε ένα πρόωρο τέλος στα όνειρα όλων όσων επιθυμούσαν ένα sequel του L.A. Noire. Το παιχνίδι όμως φαίνεται ότι είχε ψυχή ακόμη μέσα του, με την Rockstar να το επανακυκλοφορεί ως remaster πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 14 Νοεμβρίου για PS4, Xbox One και Switch, οπότε πάμε να δούμε τι αέρα ανανέωσης φέρνει μαζί του.

Για όσους μπορεί να μην θυμούνται, αξίζει να υπενθυμίσω εν τάχει ότι το L.A. Noire μας μεταφέρει σε μία πειστική και επιβλητική αναπαράσταση του Los Angeles του 1947 με μία άκρως noir αισθητική (προκύπτει και από τον τίτλο άλλωστε), τοποθετώντας μας στα παπούτσια του Cole Phelps, ενός νέου Αστυνομικού του Los Angeles Police Department (LAPD) που ξεκινά από το δρόμο για να καταλήξει ολόκληρος ντετέκτιβ αναλαμβάνοντας να εξιχνιάσει σοβαρές υποθέσεις . Για να το καταφέρουμε αυτό πρέπει να ερευνήσουμε σκηνές και αντικείμενα εγκλήματος για στοιχεία που εν συνεχεία πρέπει να ακολουθήσουμε και να ανακρίνουμε υπόπτους. Η τελική μας επιτυχία κρίνεται τελικά από το πόσο επιτυχημένα έχουμε χειριστεί όλες τις προηγούμενες δραστηριότητες. Για όσους έτυχε να μην έχουν καμία επαφή με το παιχνίδι προηγουμένως οφείλουν να γνωρίζουν ότι το L.A. Noire δεν είναι μονοδιάστατο και δεν περιορίζεται από τις παραπάνω δραστηριότητες αλλά υπάρχει ακόμα και free roam που ξεκλειδώνεται και side missions που μπορεί να οδηγήσουν σε κυνηγητό και πιστολίδι και όλα αυτά σε μία προοπτική τρίτου προσώπου.

Στα του remaster θεωρώ ότι η Rockstar δεν είχε πολύ δουλειά να κάνει καθώς το L.A. Noire διέθετε ισχυρές βάσεις τόσο στον οπτικό όσο και στον ακουστικό τομέα με ένα εξαιρετικό και πρωτοπόρο ακόμα και στις μέρες μας facial animation (MotionScan) που κάνει τη διαφορά τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Ειδικά σε ένα παιχνίδι που στηρίζεται πολύ στην ανάκριση υπόπτων και μαρτύρων, οι πειστικές εκφράσεις των χαρακτήρων είναι το Α και το Ω. Παρόλα αυτά δεν γινόταν να μείνει ανεκμετάλλευτο το hardware των τωρινών κονσολών και ως εκ τούτου έχουμε ανάλυση 1080p στο βασικό PS4 και 4K τόσο στο PS4 Pro όσο και στο Xbox One X. Βελτιώσεις επιδέχονται και άλλα σημεία του παιχνιδιού από textures μέχρι draw distance αλλά πραγματικά θα ήθελα να είχε δοθεί προσοχή και στο frame rate, όχι γιατί έχει σοβαρές μεταπτώσεις αλλά θεωρώ ότι έπρεπε να διπλασιαστεί, εάν μπορούσε να γίνει τεχνικά, ακόμα και αν έχανε σε κάποιο μικρό βαθμό την αρχική αισθητική του. Από εκεί και πέρα η κίνηση του χαρακτήρα και των οχημάτων ήταν πάντοτε λίγο αγκάθι για μένα και δυστυχώς δεν παρατήρησα κάποια βελτίωση και αν την “βαριά” οδήγηση των οχημάτων τη δεκαετία του ’50 μπορώ να τη δικαιολογήσω την μη ρευστή κίνηση του χαρακτήρα πάλι όχι. Δεν είναι κάτι το τραγικό και το unplayable αλλά είναι καλό να κοιτάμε και τις λεπτομέρειες κάποιες φορές.

Στις διαφοροποιήσεις από το αρχικό L.A. Noire συναντούμε μία ακόμη ακατανόητη για μένα σε κάποιο βαθμό αλλαγή των επιλογών μας κατά την ώρα της ανάκρισης. Από τα “Truth”, “Doubt” και “Lie,” περάσαμε στα “Good Cop”, “Bad Cop”, και “Accuse”. Προσωπικά με ξένισαν αλλά θεωρώ ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση εγώ είμαι ο περίεργος της υπόθεσης αλλά θα μου άρεσε να ακούσω τις δικές σας απόψεις για τη συγκεκριμένη αλλαγή και για το πόσο πιο κατανοητές ως επιλογές αποτελούν στη διάρκεια μίας ανάκρισης. Αν και οι επιλογές μας άλλαξαν οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι οι αντιδράσεις και τα λεγόμενα του Phelps στις κατά αντιστοιχία επιλογές είναι ίδιες και απαράλλαχτες. Επίσης ,έχουμε την εισαγωγή Photo Mode αλλά και πάλι όσο δεν θέλω να ακουστώ περίεργος μάλλον εν τέλει θα ακουστώ. Όταν είναι να προσθέσουμε κάτι σε ένα παιχνίδι ας το πράττουμε σωστά αλλιώς να μην το κάνουμε καθόλου. Έτσι και με το Photo Mode, που ενώ σαν χαρακτηριστικό είναι nice to have, στο L.A. Noire έχει αρκετούς περιορισμούς ειδικά στην κάμερα γιατί από φίλτρα είναι σχεδόν πλήρες.

Για να βάζουμε τα πράγματα λοιπόν στη θέση τους και να ξεκαθαρίζουμε το τοπίο. Το L.A. Noire αποτελεί το καλύτερο ντετέκτιβ παιχνίδι μέχρι και σήμερα και θεωρώ ότι όλοι μας θα έπρεπε να ασχοληθούμε κάποια στιγμή στη gaming ζωή μας. To δυνατό campaign των εικοσιπέντε ωρών μαζί με το DLC, τα σαράντα side missions και τα collectibles με τιμή εκκίνησης τα €40 δημιουργούν ένα πολύ ελκυστικό πακέτο. Σαν παιχνίδι το L.A. Noire παίρνει για μένα βαθμολογία κοντά στο άριστο αλλά σαν remaster αν και είναι βελτιωμένο από το αρχικό δεν δείχνει τόσο μεγάλη αναβάθμιση. Για να καταλήξω αν κάποιοι δεν έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με το L.A. Noire, τώρα είναι μίας πρώτης τάξεως ευκαιρίας να το πράξετε, όσοι πάλι είχατε παίξει και τερματίσει τον τίτλο της Rockstar μπορείτε να επενδύσετε στο remaster είτε για συλλεκτικούς λόγους είτε εάν έχετε ξεχάσει τη όμορφη εμπειρία του αρχικού παιχνιδιού.

[vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: PS4 Pro
Είδος Παιχνιδιού: Action-Adventure
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 14/11/2017
Κυκλοφορεί για: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch
Διάθεση για την Ελλάδα: CD Media
Εταιρεία Ανάπτυξης: Team Bondi
Εκδότρια Εταιρεία: Rockstar Games

[/vc_column][/vc_row] [review]

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!