Fake το περίφημο in-game trailer του 2005 για το Killzone 2

Στις αρχές της προηγούμενης γενιάς κονσολών που ο ανταγωνισμός ηταν πολύ μεγαλύτερος, κάθε εταιρία προσπαθούσε να ενθουσιάσει το κοινό, παρουσιάζοντας (για τον τότε καιρό) εξωφρενικό, και υποτιθέμενο in-game υλικό.

Κάτι που έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη πολλών παλιότερων gamer, σίγουρα θα είναι το trailer του Killzone 2 για το τότε ολοκαίνουργιο PlayStation 3. Για τα δεδομένα της εποχής, αυτό που έδειξε η Sony ηταν πάρα πολύ προχωρημένο, απο πολλές τεχνικές απόψεις. Καθώς πέρασαν τα χρόνια όμως, πολλοί ξέχασαν τι είδαν, με το Killzone 2 να κυκλοφορεί τον Φεβρουάριο του 2009, σχεδόν 4 χρόνια μετά. Κάποιοι όμως θυμούνται τα “bullshots” των εταιριών, και όπως έχει δείξει η ιστορία, το internet δεν ξεχνά.

Πώς ήρθε πάλι αυτό το θέμα στην επιφάνεια; Ο λόγος είναι το NoClip, ένα studio στηριζόμενο από το KickStarter και Patreon, που δίνει μια βαθύτερη ματιά στη διαδικασία της ανάπτυξης και στο studio. Με αφορμή λοιπόν τη νέα IP της Guerrilla Games, Horizon: Zero Dawn, το NoClip έκανε μια ιστορική αναδρομή στο studio, την εξέλιξή του και τους τίτλους στους οποίους εργάστηκε. Και εν μέρη ήταν αναπόφεκτο να μην συζητηθεί το συγκεκριμένο trailer.

Όπως λοιπόν δήλωσε ο Angie Smets της Guerrilla Games, το συγκεκριμένο CG trailer ήθελε να παρουσιάσει στο κοινό το όραμα που είχε το studio για τον τίτλο, αφού αρχικά σκόπευαν να το διαθέσουν για PlaStation 2. Αφού πέρασαν κάποιοι μήνες περιμένοντας τα devkits, η ομάδα παρακολούθησε την παρουσίαση της Sony στην E3 2005 αναμένωντας την ανακοίνωση του PlayStation 3 στο κοινό, όπου ο Kazuo Hirai παρουσίασε το υλικό που ετοίμασαν οι συνεργάτες για την παρουσίαση.

Όσοι έτυχε να δούν το trailer στην εποχή του, σίγουρα θα τους έχει μείνει χαραγμένο, με τις υποτιθέμενες δυνατότητες του PlayStation 3. Όπως αναφέρει ο Angie Smets, δεν ανησυχούσαν, καθώς ηταν σίγουροι πως το κοινό θα καταλάβει οτι δεν πρόκειται για in-game υλικό. Όμως μετά το trailer, αντιπρόσωπος του PlayStation ανέβηκε στη σκηνή και δήλωσε πως, ότι είδαν έτρεχε in-game σε PlayStation 3. Κάτι που φυσικά δεν ίσχυε, με τον Angie Smets να προσθέτει πως “μέχρι εκείνο το σημείο ζήτημα να είχαμε κάνει render ένα πολύγωνο“.

Φυσικά το trailer έχει διαγραφεί από τότε (απο τη Sony τουλάχιστον), αλλά όπως όλοι ξέρουμε, αν κάτι ανέβει στο internet, δεν διαγράφεται. Όσοι θέλουν, ας ρίξουν μια ματιά σε αυτό που μας “έστειλε”, πίσω στο 2005.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!