Οι αποδόσεις του Skyrim στο Nintendo Switch

Το Elder Scrolls V: Skyrim κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες για το Nintendo Switch και από την ημέρα της ανακοίνωσης του, υπάρχει η απορία για το πώς η συγκεκριμένη hybrid κονσόλα μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Το Skyrim είναι ένα σχετικά ογκώδες παιχνίδι, πόσο μάλλον η Remastered έκδοση του, που κυκλοφορεί ήδη για τα PS4, Xbox One, PC και πλέον για Nintendo Switch.

To Eurogamer’s Digital Foundry σύγκρινε το νέο Skyrim για το Nintendo Switch (σε docked και undocked modes) με την version του PS4. Αν η Nintendo δεν εντυπωσίαζε με τις κινήσεις της, τα νέα δεν θα ήταν και τόσο καλά. Ακολουθεί βίντεο με την ανάλυση και την σύγκριση.

Το πρώτο και ενδεχομένως πιο αξιοσημείωτο upgrade είναι η αλλαγή στην παλέτα των χρωμάτων. Το παιχνίδι έχει μια πιο μπλε απόχρωση, δίνοντας περισσότερη ζωντάνια σε σχέση με την προηγούμενη γκρι απόχρωση. Το παιχνίδι τρέχει στα 1600×900 όντας συνδεδεμένο ως κονσόλα, ενώ στο mobile mode παίζει στα 720p. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων έντονων στιγμών, το mobile mode μπορεί να πέσει στα 896×720, λόγω μιας κλίμακας ανάλυσης, σχεδιασμένη για να κρατά smooth την απόδοση.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Digital Forum, το drop της ποιότητας κρίνεται αποδεκτό, αν αναλογιστεί κανείς ότι το Skyrim έφτασε σε σημείο ώστε να γίνει ένα on-the-go παιχνίδι. Η βασική διαφορά μεταξύ του docked και του undocked, είναι απλά θέμα λεπτομέρειας σε objects που βρίσκονται σε μακρινή απόσταση. Το Skyrim στο Nintendo Switch αποδίδει αρκετά καλά με τα fps να είναι σταθερά στα 30.

Ποια η άποψή σας για την απόδοση του Skyrim στο Nintendo Switch; Περιμένουμε τα σχόλιά σας.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!